Ik heb vorig jaar de zelfde test als Merelfox gedaan. zat 10 dagen tussen de smile cb digitaal ovulatie test en de zwangerschapstest. Ik had geen symptomen Wel zwanger.
Ik vind het allemaal zo leuk, even een practisch vraag hoelang moet je wachten op de tuurstreep/duidelijke streep..
Hahaha! Je zou nu toch echt blauw schaamhaar kunnen hebben! Ben even je berichtjes aan het doorspitten en krijg echt hoop van je, zaterdag wordt mij 12dpo, dan ga ik me ook wagen op een testje
Ik had op donderdagavond 1 oktober en vrijdagavond 2 oktober positieve ovulatietesten. We hebben woensdagavond en donderdagavond geklust (niets geks en ik bovenop, dus dat het dan niet kan is ook een fabeltje J ) Op zaterdagochtend zag ik mijn temperatuur omhoog gaan dus mijn ovulatie was vrijdag geweest. We zitten nu op 15 oktober dus 12 dagen later. Ik weet niet hoe snel mijn HCG nu omhoog moet gaan maar ik doe vrijdagochtend dus een digitest en een kruidvat test. Misschien morgen ook alweer hoor, kan de drang vast niet bedwingen J Ik hou jullie op de hoogte van hoe het oploopt! Oh trouwens, ik had 12 oktober vanuit pure drang ook een sensitest zwangerschapstest gedaan. En die was onwijs negatief. (Dat was dus 9 dpo). Geen blauw schaamhaar, haha!
Wat ontzettend leuk dat je ons zo helemaal bijkletst merelfox. Dit vind ik altijd heerlijk om te lezen haha. Denk altijd dat ik de enige ben die er zo mee bezig is, maar gelukkig blijkt hier wel anders...
Na 4 minuten ofzo. Ik had getest en toen test weg gelegd en snel gedoucht. Onder het douchen ff snel gekeken en toen zag ik licht iets. Dat was na ongeveer 4 minuten.
Duim nog steeds voor de dames die nog op het wachtbankje zitten!!! We moeten 30 oktober naar de vk voor de eerste echo,vind t best heel spannend zit dan rond 7 weken zou er dan n hartje te zien zijn al?