NOD lijst 16 t/m 31 oktober 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door Dniese, 13 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leuk

Leuk Actief lid

28 jul 2014
    157
    66
    28
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel!! :D
    Hoe moet je een foto toevoegen?

2. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!
    En voor de twijfelaars... Spannend!
    Hier soms echt menstruatie achtige krampen wat ik eigenlijk nooit heb voorafgaand aan mijn menstruatie maar ik probeer zo nuchter mogelijk te blijven.
    Morgen weer een spannende dag voor velen!

3. justme32

justme32 Actief lid

14 jan 2013
    137
    0
    0
    zeeland
    Gefeliciteerd!!!!!t word steeds meer roze op de liijst.

4. merelfox

merelfox Actief lid

4 dec 2013
    445
    0
    0
    Gefeliciteerd! Allebei vandaag erachter gekomen. Leuk!

Als je een bericht aanmaakt kan je bovenaan zo'n attachment Logo vinden

5. kabouter24

kabouter24 Bekend lid

4 jan 2014
    880
    1
    0
    Noord-Brabant
    Gefeliciteerd leuk met je zwangerschap!!

Aaahh ik wil ook testen maar ben pas 2dpo. Maar krijg de kriebels haha van al die testers!! Hopelijk komen er nog snel meer meiden bij die zwanger zijn!!

6. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Gefeliciteerd!

7. Modra

Modra Fanatiek lid

24 jul 2014
    1.656
    445
    83
    Groningen
    Van harte gefeliciteerd Leuk& Merelfox!! Super hé! Spannend Adriana, duim voor je! (PS: Ik zie 'm en ook roze :))
    Hugs aan de negatief testers. :(

8. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    O neeeee!!! Mijn NOD is ook de 20e en ik ben van plan om pas dinsdag te testen. Als jij al zaterdag test zal ik het nog moeilijker hebben, haha!!:D

9. Cindy84

Cindy84 Bekend lid

15 aug 2008
    914
    1
    16
    Mijn nod gok ik zaterdag. Maar ik wacht oom nog paar dagen want soms duurt mijn cyclus ook wat langer. Maar ik verwacht voor di wel ongesteld te zijn. Anders test ik woe

10. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    Hmmm ... ik zat erg in met ons 'rechtstaand in de douche avontuur' (blijkbaar zou dit weinig kans op slagen hebben) en had de moed voor deze maand al opgegeven, maar je geeft me op deze manier wel nog een sprankeltje hoop, hahahaha!!:D:D:D:D

11. Modra

Modra Fanatiek lid

24 jul 2014
    1.656
    445
    83
    Groningen
    Ik test ook woensdag tenzij ongi. ;) Afgaande op mijn vorige cyclus moet ik dan wel zo'n beetje ongesteld zijn geworden. :p Duimen alleen dat ik het tot dan vol kan houden! Kun jij het een beetje volhouden? :)

12. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Wij zitten op dezelfde dag qua nod toch? lopen we ook gelijk qua DPO?
    Ik zit nu op.. 8 of 9 DPO (denk eerder 9). Heb jij kwaaltjes?

13. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    Ik hoop het zo erg voor je!!! x

14. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    He cool, ik denk ook dat ik op dag 9 dpo zit (of moest het eitje na 24u gesprongen zijn dag 10, maar ik ga er vanuit dat het na 48u was).:)

Echt kwaaltjes heb ik precies niet ... tot m'n grote spijt:(
    Maar sinds gisteren doen m'n borsten wel pijn. Achja, weet niet of het echt een kwaaltje is. Moest ik niet zwanger zijn, dan wordt ik binnen 5 dagen ongesteld, en enkele dagen voor m'n maandstonden heb ik altijd pijn aan m'n borsten. Het zijn echt de klieren die pijn doen als ik er op druk, niet dat de huid van m'n borst gespannen is ofzo...

Ook heb ik sinds mijn ovulatie nog steeds last van veel witte afscheiding. Weet ook niet wat dit betekend. Denk dat ik dit vorige maand veel minder had. Het is niet de hele dag door, maar als ik naar het toilet ga, vloeit het er af en toe wel uit ... vreemd. Ik zie wel zeker?

Heb jij iets van kwaaltjes ofzo? Ben benieuwd!!!!!!!:D

15. merelfox

merelfox Actief lid

4 dec 2013
    445
    0
    0
    Jaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!

En dat met avond urine :):)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      26,8 KB
      Weergaven:
      1
  16. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @ Nellie, tja ik heb wel het idee me iets anders te voelen deze ronde. Maar ik durf er eigenlijk niet op te hopen ivm teleurstelling of dat ik mezelf weer voor de gek houd.
    Maar ik schiet ineens best snel vol, heb vaak een trekkend of ploppend gevoel in mijn baarmoedergebied zeg maar en heb sinds gisteren best wat pukkeltjes (maar dat kan ook met het veranderen van mijn dagcreme te maken hebben).
    Het blijft gewoon afwachten... begin het nu wel lastig te vinden. Niet dat ik wil testen, maar meer dat de dagen gewoon iets sneller mogen gaan. Wat betreft jouw afscheiding, geen idee wat dat kan zijn. Volgens mij heb je dit de ene maand gewoon meer dan de andere... Maar misschien kan het ook wel iets betekenen haha.

@ Merelfox! Wauw!!!!!!!!!! Gefeliciteerd!!!

17. Lizet

Lizet Lid

8 okt 2014
    32
    0
    0
    @Leuk Gefeliciteerd! :D

18. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    Ik zie in de verte een streepje hoor!! Spannend voor zaterdag (of morgen;))!!:D

19. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    Klinkt wel hoopvol als je zegt dat je je 'anders' begint te voelen vind ik. Maar inderdaad, zoals je zegt, misschien maar niet teveel hopen. Je ziet dan wel op de test;) Ik begrijp zeker wat je bedoeld dat het lastig begint te worden, heb het zelf ook erg lastig. Het liefst van al zou ik nu een test doen, maarja ... dat heeft niet veel zin he. Daarmee houden we enkel onszelf voor de gek:p Blijven afwachten zeker?!?

20. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    WAAAAAAAAAAAAAAAUW!!!!!!!! Leuk!!!!!!!!!!!:D
    Nogmaals proficiat hoor!!!:)

Deel Deze Pagina