Ik zie helaas niets mamavand.. Gewoon zondag nog een testje doen. Als het raak is hoef je ook niet meer te turen!
Wat een spanning hier zeg! Kan me niet voorstellen dat ik over 1,5 ook mag testen! @mamavand: De eerste zag ik heel vaag wat, maar de daarop volgende foto's niks... @Adriana: op de bovenste zie ik wat, op de rest niet helaas! @Dniese: lukt het wachten bij jou?
Nee hij is moeilijk op de foto te krijgen m'n moeder komt er net en en die ziet hem ook terwijl die natuurlijk helemaal Nooit naar testen tuurt! Dus ik ben in elk geval niet gek!
dag lieve damens zijn er al meiden geweest die gisteren en vandaag positief getest hebben? ik moet wachten tot zondag ik had toch al een test gedaan vanmorgen maar daar is niks op te ziennajah nu nog niet mischien komt dat nog!! en anders gaan we op na ronde 10 ik zag het eerst zo negatief allemaal waarom vele andere meiden wel binnen 1 a 2 a 3 maanden en mischien ben ik jaloers dat is al erg zat hihi ik hoop dat jullie allemaal snel zwanger zijn meiden heel veel succes met wachten en dan met testen!!!!! groetjes
Misschien ben je wel gek geworden van het lange wachten??? Hihi. Ben blij voor je dat je moeder hem ook ziet. In het echt zijn ze inderdaad altijd duidelijker dan op foto. Veel succes met het wachten!
Ik zie enkel op de bovenste foto een licht streepje, op de andere foto's zie ik niets....... spannend!!
Lief dat je 't vraagt. Ik kom de dagen door... Voel met het uur de spanning stijgen. Over een week zit jij in hetzelfde schuitje als ik nu. Weet je al wanneer je gaat testen?
Dniese, hoe gaat het bij jou? Heb je al last van kwaaltjes of helemaal niet? En lukt het wat om te wachten? Ben benieuwd
Haha, je was me weer eens net voor Wel kwaaltjes, maar durf me er niet op vast te pinnen! Zo bang voor teleurstelling. En jij?
Hè bah, vanmorgen hield ik het niet meer, dus toch maar een vroege test gedaan. Zit nu op 10dpo, maar helaas omo-wit... Hopelijk zaterdagochtend toch wel een positieve test, maar ben de hoop nu een beetje verloren.
Pffffffft niet te doen hier!!!! Ben op van de zenuwen!! Gisteravond in een impulsieve bui een test genomen en opengescheurd en naar de wc gerend. Had mezelf precies niet meer in de hand, precies of iemand anders had mijn lichaam in zijn macht En nét toen ik ging testen dacht ik: "Nellie, niet doen!!!! Je bent pas 5 dagen voor NOD en het is avond, dit heeft geen zin!!" En gelukkig heb ik de test niet gebruikt, oef! Het ene moment hoop ik zo dat ik zwanger ben, het andere moment denk ik dat ik helemaal niet zwanger bent. Precies een rollercoaster waar ik heen en weer geslingerd wordt! Ik ben enorm moe ook de laatste dagen, maar denk dat dit meer door de beginnende herfst is, dan door een zwangerschap. Maar het andere moment twijfel ik dan weer. Om gek van te worden Nog 5 dagen voor ik ga testen ... hoop dat ik het zo lang volhoudt, maar ben er toch niet meer zo zeker van... Wanneer ben jij nu van plan om te testen? Voel je al iets?
@Nelllie, Bij NOD 1 t/m 15 Okt. Staat kabouter24 bij datumloos op rood! volgens mij klopt dat niet. Hier staat ze er ook op. Ze zit 2 dagen op het wachtbankje.
Vreemd ... misschien was het nog van een vorige ronde, van begin oktober dat ze ongesteld werd en op rood werd gezet? Nuja, ik weet ook niet wie haar op rood plaatste, ben ook niet de enige die de lijst aanpast natuurlijk
@dniese en Neillie, Bij mijn eerste zwangerschap had ik geen symptomen die kwamen bij 6 weken. De maand ervoor. Wis ik bijna zeker dat ik zwanger was kwa symptomen dan. Maar in het het echt. Kon dat eigenlijk niet. Ik was wel ruim 2 weken overtijd toen ik ongesteld werd met negatieven testen. Je lichaam kan je goed voor de gek houden.
Pffffft ... nu is 't nog spannender natuurlijk! ik wou zo hard dat we al dinsdag waren en ik mijn test kon doen Help zeg, ik moet tot dinsdag niet werken... en zit 3 dagen alleen thuis ... tegen dan ben ik gek, zot, crazy geworden denk ik