NOD lijst 16 t/m 31 oktober 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door Dniese, 13 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. In AFwachting

In AFwachting Bekend lid

23 okt 2011
    714
    0
    16
    20141016_123915.jpg

Jeetje, wat een gezelligheid op de donderdagochtend. Ik ga eens proberen om op iedereen te reageren (sorry alvast als ik iemand vergeet maar gaat ook zo snel hier :))

@Merelfox; gefeliciteerd!!
    @Arendje; balen meid en begrijpelijk dat je emotioneel was gisteren. Veel succes en ik duim voor je in de volgende ronde.
    @Leuk; gefeliciteerd!!
    @mamadeluxe5 en Marijke88; succes nog even op het wachtbankje.
    @Fotofanaat; het kan nog hé, misschien over een paar dagen alsnog positief.
    @mamavand; ik lijk iets te zien, spannend!
    @adriana85; hopelijk over een paar dagen toch nog op roze
    @bubblez; Morgen testen? Spannend. Mijn duimen draaien ook voor jou.
    @dniese; ik duim ook voor jou
    @silverwings; balen meid, heel veel geluk in de volgende ronde
    @joho31; duidelijke streep al, gefeliciteerd.

Ik was zo zenuwachtig dat ik een digitale heb gedaan. Hieronder het resultaat en de test van vanmorgen die nu opgedroogd is. Blijf het spannend vinden hoor tot mijn NOD is geweest :)... Morgen doen we nog een digitale met indicatie want mijn vriend blijft het onwerkelijk vinden. Zit nu denk ik 3 dagen voor NOD, positieve ovulatietest was 5 oktober.

Bijgevoegde bestanden:

2. Cinder

Cinder Lid

9 okt 2014
    98
    0
    0
    WAT!! wat goed joh!! Gefeliciteerd

3. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

fotofotofoto!!

4. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Gefeliciteerd nieuwe zwangeren!! De lijst ziet er al mooi uit

5. joho31

joho31 Actief lid

17 aug 2014
    129
    1
    18
    Een paar pagina's terug een foto neergezet :)

6. MissRedDragon

MissRedDragon Fanatiek lid

5 sep 2014
    1.010
    0
    36
    interieurverzorgster
    In de achterhoek
    Zoooo dat zijn weer duidelijke testen, van uitgaande dat FF het goed heeft en mijn ovulatie 4 dagen na de laatste keer dat mijn man en ik sex hebben gehad zal ik wel negatief testen.

Had net ook een gesprek met een vriendin die ineens met iets heel erg vreemds aankwam. Ze zei namelijk sperma wat langer in je baarmoeder blijft leven en die een ei bevrucht levert een gehandicapt kind op. Omdat ik dus tegen haar zei dat ik 4 dagen voor de ovulatie voor het laatst sex gehad heb en na de ovulatie pas 2 dagen later. Nu heb ik gehoord dat sperma hooguit 4 dagen blijft leven in een vrouwelijk lichaam en in uitzonderlijke gevallen zelfs tot 6 a 7 dagen. Maar dat zou dan moeten heten dat de het sperma sterker is als het langer blijft leven?

Zondag zit ik op 10 DPO misschien dat ik er ff een testje tegenaan gooi maar weet het nog niet zeker. Heb deze maand helemaal geen enkele rare symptomen. Het enige wat ik heb ik dat ik wel minder honger heb en sneller vol zit.

7. Cinder

Cinder Lid

9 okt 2014
    98
    0
    0
    #1567 Cinder, 16 okt 2014
    Laatst bewerkt: 16 okt 2014
    Nou ik heb ook geen symptonen maar dat hadden alle roze meiden (op justme32 na)
    Dus zie het maar als iets heel positiefs :) wel een heel raar verhaal,

Heb het even opgezocht: "Ze (gehandicapte kinderen) kunnen het gevolg zijn van een vlak voor of tijdens de vorming van de zaadcel of eicel opgetreden storing, tijdens het 'schudden' van de erfelijke eigenschappen of de deling van de chromosomenparen. Die afwijkingen ontstaan dus toevallig. Zo'n afwijking van een van de chromosomen kan daarna wel worden doorgegeven aan het nageslacht.
    Veel aangeboren afwijkingen hebben niets met afwijkingen aan de chromosomen te maken, maar ontstaan door geheel andere oorzaken, bijvoorbeeld doordat er op een gegeven moment een storing optreedt tijdens de ontwikkeling en groei van de op zich normale vrucht. Vooral in het begin van de zwangerschap bestaat er een kans dat een goede ontwikkeling gestoord wordt, bijvoorbeeld door een infectieziekte of blootstelling aan róntgenstraling."

8. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0

Het is niet helemaal waar dat oude sperma gehandicapt kind levert. Eerder onzin. Je moet juist vrijen tot je ovulatie omdat sperma soms 2 tot 3 dagen tot eitje doordringt. Hangt af van de kwaliteit ervan.

Gehandicapte kind krijgt je alleen als er aanlegfout was (dus indd ei niet goed of sperma niet goed of niet goed genesteld of genetische aanleg) maar met voor ovulatie of op of erna heeft dat niets te maken.
    Het foutaanleg eindigt in miskraam in 99%

9. MissRedDragon

5 sep 2014
    1.010
    0
    36
    interieurverzorgster
    In de achterhoek
    Ik vond het ook al een vreemd verhaal. Maarja zij weet nu ook alles van zwangerschappen sinds ze bevallen is van haar kindje. En alles wat een ander zegt is niet waar. Dat is ook diegene die iedere keer zegt ben je nog niet zwanger Enzo. Heel erg vervelend.

10. zeewoldemama

zeewoldemama Actief lid

23 aug 2012
    213
    0
    16
    Vrouw
    huismoeder
    Flevoland
    Jaaaaaa! Ik heb een positieve test! Zit nog wel 3 a 4 dagen voor nod. Zondag of maandag hoop ik niet ongesteld te worden.
    2 action testen heel licht positief maar twijfelde dus ook kruidvat test gedaan. Ook positief. Licht maar goed zichtbaar met het blote oog! Hopelijk morgen duidelijker streepje. Blij!

11. merelfox

merelfox Actief lid

4 dec 2013
    445
    0
    0
    En dat is een "vriendin" van je? Lekkere vriendin zeg.

Wat ze zegt slaat echt nergens op. Dat is echt logica uit het jaar nul!
    Niets van aantrekken!

12. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    Ooooooh proficiat!! Leuk!!:D
    Heb je een foto??? Altijd leuk, streepjes kijken;)

Mag ik je op roze zetten, of heb je liever dat ik nog wacht tot morgen?

13. In AFwachting

In AFwachting Bekend lid

23 okt 2011
    714
    0
    16
    Wat fijn Zeewoldemama!!! Mogen we meegenieten met een foto :p??

14. zeewoldemama

zeewoldemama Actief lid

23 aug 2012
    213
    0
    16
    Vrouw
    huismoeder
    Flevoland
    Foto is erg onduidelijk nog terwijl het streepje wel goed zichtbaar is gewoon. Hoop morgen duidelijker. Hoe zet je hier met je mobiel een foto op?

15. Cinder

Cinder Lid

9 okt 2014
    98
    0
    0
    Joepie!! wat een babymaand!! gefeliciteerd zeewoldemama

16. dees

dees Bekend lid

6 feb 2010
    642
    0
    0
    Wat een hop ROZE!! Super gefeliciteerd!!
    Ik heb dinsdag mijn nod, maar ga niet testen denk ik. Heb wel wat symptonen maar ben flink verkouden nu en beginnende keelontsteking. Toch heb ik nu al de 2e nacht op rij een vrij duidelijke droom over een positieve test.....of dat deze maand zal zijn....of toch december?

Brrr..en die vriendin....tja..heb er hier ook zo een gehad....Toen ze op kraamvisite kwamen moest ze toch wel even vertellen wat voor een zware bevalling zij had gehad en dat dat niet met die van mij te vergelijken was....Ik had maar een kindje van 1kg eruit moeten duwen.....(tja dan heb je zeker geen pijn van de weeen). Heb ook geen contact meer met haar:p

17. MissRedDragon

5 sep 2014
    1.010
    0
    36
    interieurverzorgster
    In de achterhoek
    Nee doe ik ook niet meer. Zelf sleept ze de hele dag rond met haar kind wat ik ook niet gezond vind maar ik zeg er niets van want dan krijg ik weer een uitbrander van wat ik mij mee bemoei, en ik weet er toch niets van. Ik heb al vanaf mijn 16e opgepast op kinderen waarvan ook mijn achterneefje pas geboren was. Die was net goede maand/anderhalf toen ik voor het eerst op hem op mocht passen. Dus heb al wel een klein beetje ervaring. Maar toch weet ik volgens haar niets over kinderen.

P. S. Het is ook niet meer mijn beste vriendin gelukkig.

18. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    Oei Zeewoldermama, ik zie dat je zelfs nog niet op de lijst staat. Mag ik je gegevens aub, dan plaats ik je erbij.

19. Cinder

Cinder Lid

9 okt 2014
    98
    0
    0
    Jeej,
    Dan zijn we net zo ver en met dezelfde cyclus. Ik ga eigenlijk zaterdag me eerste testje doen.... :):D

20. Lauren84

Lauren84 Actief lid

29 nov 2011
    455
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaaaaaa! Gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina