@Jenny1990 Ik zie ook wat! Spannend! Ik zit vandaag op 9 of 10 dpo en heb supergevoelige tepels. Ook af en toe misselijk, vooral vanmorgen. Donderdag en zaterdag had ik hoofdpijn en gisteren lage rugpijn. Al 2 nachten dromen die ik dan 's ochtends nog weet. Vandaag zei een collega wat heb je rode wangen... Jeetje wat is dit spannend! Weet niet of ik het tot zaterdag kan volhouden hoor Maar ben ook zo bang dat ik mezelf weer voor de gek hou! Pfff... benieuwd hoe ik me morgen voel!
Ben ik weer. Nieuwe ovu test gedaan en helemaal niks op te zien. Hopelijk snel mijn menstruatie en dan door. Gefeliciteerd voor de z zwangere ik neem een beetje afstand tot ik weer duidelijkheid heb. Ik moet binnenkort een uitstrijkje laten maken voor baarmoederhalsk. Als er dan nog geen bloed is ga ik de gyn om info vragen.
Ik denk dat ik het toch maar op 5dpo zal doen, aangezien 8dpo dan mogelijk ook op dezelfde dag al valt als NOD (LF is maar 8d). Kan altijd volgende maand nogmaals laten prikken, en dan wel op 7dpo mikken (als het nog nodig moest zijn).
Wat balen voor je meid. Soms wordt 't dan allemaal een beetje te veel he... neem gerust je tijd... dat is belangrijk.
@Jenny1990 ik zie hem ook! @haileybaby begrijpelijk. Hopelijk snel meer duidelijkheid. En succes met het uitstrijkje alvast.
@Deb89 spannend hè die laatste dagen op het wachtbankje. Heel hard proberen symptomen negeren maar toch af en toe denken maar wat nou als dit nou toch door een zwangerschap kan komen. Hopeloos gewoon haha.
Het zal mijn 'hobby' ook nou nooit worden maar wat je zegt, het is toch wel heel belangrijk. Hoe akward het ook is, ben toch blij dat het bestaat.
@Jenny1990 jaaaa ik zie ‘m!! @Posty ik heb het vandaag nog uitgezocht, waar de meeste zwangerschapstesten pas een resultaat geven vanaf 25 miu, geeft kruidvat 2v5 al vanaf 10 miu. Dus zeker een aanrader om bijvoorbedld daar mee te testen. Waren nog andere merken die ook konden, maar die weet ik niet meer. @Deb89 spannend! Klinkt goed hoor. @haileybaby lastig zeg die onduidelijkheid. Heb je anders wel een regelmatige cyclus? @Rosa5 heeeel herkenbaar Hier nu 8 dpo; heb het veel koud(?), hoofdpijn en met vlagen misselijk.....of ik praat het me aan natuurlijk