Vanmorgen is dan toch de vroege miskraam begonnen. Ik voel me enerzijds kalm, omdat er nu zekerheid is, anderzijds verscheurd dat dit ons overkomen is. Dat we ondanks de kleine kans hebben mogen proeven van hoe het is, en dat al weer zo snel hebben verloren. Wanneer mijn hart, hoofd en lichaam er klaar voor zijn gaan we er weer voor. Dankjewel voor alle lieve berichtjes de afgelopen dagen. Ik ben even 'out' maar gauw weer terug in het nieuwe topic om jullie hopelijk te kunnen feliciteren met goed nieuws en in het geval het nodig is te steunen in moeilijke momenten. Voor alle zwangeren, geniet er van. Voor alle wachtbankjes... het is jullie gegund. Voor de menstruerenden (haha) we gaan er voor. Sorry als ik het topic overgnomen heb de afgelopen dagen.
Af en toe wordt er per ongeluk een verkeerde lijst gepakt. Lieverd, heel veel sterkte de komende tijd! En je hoeft echt geen sorry te zeggen hoor!
Sterkte @deentjepeentje, ik ken het gevoel.. Hopelijk herstel je snel en goed, en durf je er weer vol voor te gaan!
Vanmorgen deze test! Ik zeg; positief! Ik doe zondag nog zo'n test en maandag nog even zo'n test met zwanger / niet zwanger erop. Dan durf ik het te geloven! (En vanmiddag een coronatest (want verkouden) hopelijk is die negatief!)
Sterkte! En je hoeft van mij geen sorry te zeggen, helaas horen dit soort dingen er ook bij en weten vele van ons hoe je je voelt. Hopelijk mogen we je snel feliciteren met goed nieuws.. voor nu, sterkte en neem de tijd om het te verwerken
Ik moet even klagen Nu 6 dagen overtijd en er gebeurd helemaal niets! Zwangerschapstest is wit. Loop al 2 weken rond met kramp, die dan weer weg trekt.. ik word er moe van *klaagmodus uit*
oh jongens ik kan het gewoon niet geloven, we hebben een positieve test! Het dringt nog helemaal niet door, ik was zo overtuigd dat ik ongesteld ging worden met de buik en rugpijn. Dat kan alsnog natuurlijk, dus vind het wel heel spannend zo pff.
@deentjepeentje sterkte. Neem de tijd en hopelijk jij ook snel op roze. @Maudje123 kak witte test @Josje85 die test is mooi gefeliciteerd @BlueEyedSoul88 hopelijk heb je snel duidelijkheid want dit is verschrikkelijk @Nicky030 yes yes, weer zo'n mooie roze streep gefeliciteerd!
Hier een inlegkruisje vol bruine afscheiding. Helaas hebben wij geen goede ervaringen met bloedverlies en goede zwangerschappen dus zit hier lekker te janken dat het wéér misgaat. Weet zo niet waarom ik dit schrijf, maar moet het even van me af schrijven
Helaas wordt idd regelmatig de verkeerde lijst gepakt. Ik ben er zo al drie keer af gevlogen.. En sta er nu dus ook weer niet meer op. Ik geef het maar op hihi. Gisteren was het 4 weken na mijn miskraam dus had mijn nod voorlopig maar op gisteren gezet. Maar er is nog geen menstruatie te bekennen en mijn testen zijn nog steeds tuurstreep positief, maar dat kan dus nog van de miskraam zijn.. ik word gek van mijn lijf en de onzekerheid en onduidelijkheid @deentjepeentje heel veel sterkte! Ik voel met je mee