Hier aan mijn slijm te merken dat mijn eisprong ook nadert. Zou heeeeel vroeg zijn voor mij. Mijn vroegst vastgelegde eisprong was op CD18. Ik zit nu op CD14 en CD18 zou op zich nog steeds kunnen, maar ik denk niet veel later (doet vreugdedansje)! Misschien dat mijn dieet nu al helpt! Ik ben in ieder geval al 1,5 kg kwijt. Ik ga het wederom zonder testjes doen deze maand en alleen slijm checken en temperaturen. Dus ik weet pas definietief wanneer mijn ovulatie is geweest als mijn temp goed stijgt.
Dat is juist het lastige, mijn menstruatie is altijd vrij licht.. dus kan moelijk het onderscheid maken.. ik kan gemakkelijk een hele dag met dezelfde tampon tijdens mijn menstruatie, wat ik natuurlijk niet doe. Enkel op dag 2 bloed ik meestal wat heviger. Ik ga inderdaad dit nu aanzien als menstruatie en over een week op mijn echte NOD voor de zekerheid een testje doen! Maar die verwacht ik echt wel wit gewoon
Oooh dat zou fijn zijn zeg! Ik duim voor je! Misschien moet ik ook eens gaan beginnen met temperaturen. Jullie halen daar altijd zoveel info uit.
NOD-lijst 16 t/m 31 oktober 2020 ♡♡♡♡♡♡♡ 13 oktober (1) SkyA - 25 jaar - 2e kindje - ronde 3 16 oktober (2) Gate - 36 jaar - 2e kindje - ronde 10 (ronde 7 na mk) Secret Promise - 27 jaar - 1e kindje - ronde 3 na vmk 17 oktober (2) Browny89 - 32 jaar - 3e kindje - 6e ronde Madison22 - 33 jaar - 2e kindje - 2e ronde 18 oktober (1) Ajuuparaplu - 33 jaar - 3e kindje - ronde 9 19 oktober (1) Caatje87 - 33 jaar - 3e kindje - 1e ronde 20 oktober (1) Poezemens - 32 jaar - 3e kindje - 1e ronde 21 oktober (6) Olifantje92 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 9 Carly89 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 5 (na bbz) Mamalove4 - 31 jaar - 3e kindje - Ronde 1 Xamevoli - 26 jaar - 1e kindje - ronde 1 Tylak1234 - 25 jaar - 2e kindje - ronde 3 Mamastier - 31 jaar - 3e kindje - 3e ronde 22 oktober (0) 23 oktober (1) Angelmom1 - 36 jaar - 3e (4e) kindje - 2e ronde 24 oktober (2) BlueEyedSoul88 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 6 Strijkplank- 37 jaar - 3de kindje - ronde 4 25 oktober (1) Josje85 - 35 jaar - 1e kindje - ronde 1 (na mk) 26 oktober (2) Preitjuh1990 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 12 Rosan89 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 8 27 oktober (0) 28 oktober (1) Dwaallichtje - 33 jaar - 2e kindje - ronde 5 29 oktober (1) xDaantje - 27 jaar - 4e kindje (2 sterretjes) - ronde 2 30 oktober (0) 31 oktober (1) Clad - 29 jaar - 9e ronde - 1e kindje Onbekende datum (1) Dominique1991 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 2 ♡♡♡♡♡♡♡ Totaal (24) Wachtend op de eisprong (16) Wachtbankje (8) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Dames hebben jullie wel eens dat de seks niet lukt? Ik lig huilend in bed omdat ik voel dat de test ergens deze dagen positief gaat zijn en het dit weekend de laatste keer was en nu lukte het dus net niet. Ik vind dat het iedere ronde meer een “moetje” wordt en kan nu alleen maar verdrietig zijn en huilen omdat ik bang ben dat we hem gaan missen dan wacht je straks 20 dagen op je ei om hem vervolgens onbenut te laten. Voel me zo verdrietig.
Gebeurt hier regelmatig, man heeft nogal wat stress te verwerken...kost helaas soms een geweldige kans
Oh wat erg hé... ik heb al geeneens meer dat het 2x moet in de vruchtbare periode ofzo, als het lukt op de dag van de positieve ovutest of de dag daarvoor neem ik er al genoegen mee. Beter als niets.
Juist, vorige maand wel regelmatig gestart maar niks 'afgemaakt' ik heb gehuild...deze maand wilde ik ook geen ovulatietesten doen omdat je dan ook zeker weet dat je er naast zit als t niet lukt. Maar toch gisteren en vandaag gedaan, wordt er naast verdrietig ook zo chagerijnig van
Heb niet dat het niet lukt, maar kan me heel goed voorstellen dat je verdrietig bent of kan zijn dat je hem daardoor mist
Zou het misschien beter lukken dat hij het zelf doet wanneer het niet lukt en ik gewoon insemineer? Ben bang dat hij me voor gek verklaard als ik het opper, maar soms lukt dat dan wel toch?
Heb ik ook aan gedacht, maar nog niet de moed gehad dit voor te stellen hihi Je zou moeten werken toch...geen idee met wat je het in zou moeten brengen overigens..
Ik denk dat lesbische stellen ook zo zwanger worden van een niet medische donor . Hier gebeurd het niet vaak dat manlief niet wil. Zorg dat ik het niet te vroeg van te voren opschroef. En moet hem soms verleiden zoals gisteren, dan moet hij wel zin maken.. ik zeg dan maar niet dat ik ook zin moet maken, want dan was er niks gebeurd