Vandaag temp daling, maar na tampon test nog geen rood bloed gezien En niet 10 min in gehad zeg maar, maar lang genoeg. Mss vanmiddag rood? Ik heb geen idee
Waarom doe je nu geen testje dan? Nu zit je de hele dag in onzekerheid. Dan weet je tenminste waar je aan toe bent. Tenslotte wel al 14 dpo
Zit op kantoor Natuurlijk geen testen bij me Dacht na de temp daling vanmorgen dat het over was. 0.2 lager. Nog net boven basale temp Dacht doe maar tampon in, maar bij verwisselen zat er niks in
Oh haha, beetje lastig dan ja whaha Misschien na werktijd? Op 14dpo mag je opzich overdag ook wel positief testen. En anders met ochtendurine morgen?
Haha ja wordt wel lastig dan hè Ja dat zou ook kunnen, snap er werkelijk niks van Kan je nog wel zwanger zijn als je temp zo daalt?
Normaal daalt je temp als de menstruatie komt, dus ging ik er vanuit Maar geen bloed geen kramp, geen buikpijn wat ik anders wel heb
Hoii dames, Ik dacht gisteren mijn piek te hebben gehad maar niet gezellig kunnen maken. Net toch nog even een ovulatietest gedaan met 2e urine eerder geen mogelijkheid gehad te plassen en te testen. Kijk is wat een knaller vandaag dan toch maar gezellig maken. Hopelijk lukt het morgen dan ook nog en dan is het weer afwachten.