Heb je tips hoe jij dit gedaan hebt? Ik ben ook zoekend naar iets, dit klinkt wel interessant. Hoe ben jij begonnen etc?
Ik schuif ook aan op het wachtbankje van geen idee wanneer m'n ei komt... Ik heb geen vleugje kleur op m'n testen. Denk al dat ik misschien nog last heb van verwijderen van spiraal en helems geen ei krijg deze maand. Cd22.. Duurt lang dat wachten
Hier ook nog geen positieve ovu test op dag 18 vandaag. Vorige maand op dag 22 maar dat was de eerste keer na de onttrekkingsbloeding met een lf van 10/11 dagen. Hoop deze maand op een iets eerder ei maar we gaan het zien
Hebben we nog vroege testers hier? Ik weet nog niet wat ik ga doen. Geen idee of ik nog testen heb eigenlijk... Volgens mij zijn ze op.
En over drinken: ik drink tot nu toe ook na de eisprong. Misschien dat ik daarom al in ronde 9 zit...
Iedere keer als we seks hebben gehad denk ik laat die test nou positief worden dan zitten we in ieder geval een beetje goed het deed wel pijn vandaag.. dat heb ik wel altijd rond ei
Tsja. Met nieuwjaar begonnen Kwestie van doen Eerste dagen zijn pittig, je mist brood, aardappelen rijst etc Maar met die facebook groep vond ik inspiratie in andermans gerechten Heerlijke dingen en eigenlijk kon je zoveel eten als je wilt Daardoor heb je nooit het idee dat je je uithongerd. Rommelende maag etc Je eet vetten en eiwitten (calorierijker dan koolhydraten uit rijst aardappelen brood etc) dus je voelt je altijd verzadigd ipv hongerig en je mag "niks Lekker blokjes kaas snakken Stukje worst. Groentes Hmmm Gewoon van de één op andere dag het roer omgegooid En na een paar weken ging ik me oprecht zoveel beter voelen in mijn lijf! Omdat je bloedsuiker door koolhydraten schommelt (ook bij gezonde mensen) door deze niet te veel te eten blijft je bloedsuiker gelijk waardoor je niet steeds zo piekt en dalen hebt daardoor je suf (en weer hongerig) word
Hier vandaag zelfs nog een lagere temp dan gisteren. Had mijn ei echt al verwacht. Gisterenavond nog wel gelukt, maar was vrij zakelijke seks eerlijk gezegd. Als we morgen nog een keer "moeten" dan weet ik niet hoe goed dat gaat. Ik hoop niet weer zo'n enorm lange vruchtbare periode en dan op het moment supreme seksmoe zijn. In ieder geval geen record vroeg ei. Enigszins teleurgesteld wel, hoewel alles voor dag 20 nog steeds vroeg is voor mij.
Ik doe mee hoor meiden! Cd 22 vandaag en nog geen positief ei.. Ik HOOP zo dat die aankomende week komt en niet nog 14 dagen duurt Hier donderdag seks gehad en wil vanavond weer. Probeer beetje om de dag in de hoop dat dat de zaadkwaliteit ten goede doet zolang de ovu test nog niet positief is .. Wachten op een ei duurt in ieder geval vreselijk lang