Niet op foto te krijgen. Denk ook dat ie nog vager dan gister is... geen goed gevoel bij. Afwachten maar...
Hallo lief ei ♡ Na de testen van gisteren gisteren leek het nog wel even te duren. Maar niks is minder waar...nu nog even gebruik van maken
Ja goed, gister alleen nog maar bruinverlies, vandaag bijna niks meer Wat zwaar begon is al zo goed als over Nu weer afwachten hoe vroeg mij ei deze maand komt
Nou tegen alle verwachtingen in denk ik dat ik ook vanmorgen mijn piek heb gehad? Zal de komende dagen nog even door testen en anders mijn nod datum aanpassen op de lijst
@gate wat spannend zeg, hopen op een duidelijker streepje morgen! Buikkrampen maar voel je je verder ook anders dan anders? Alweer een paar eitjes erbij lees ik... Ik zeg dat de volgende voor Olifantje mag zijn Gisteravond een enorme -bui gehad, duidelijk hormonaal, maar ondanks dat ik me dat realiseerde kon ik me er maar niet uittrekken. Dus maar vroeg op bed gegaan en vanochtend voelde ik me weer normaal. Lang geleden dat ik dat meegemaakt heb - meestal geen tijd voor hormonale buien met dat kleintje dat hier rondloopt en alle aandacht opeist Mijn vriend zal wel gedacht hebben, wat heeft die nou... Wat moet je daar als kerel mee
@Dwaallichtje @Olifantje92 @Dominique1991 ik duim dat jullie eitjes ook snel komen!! Hier ook nog aan het wachten maar hoop door de Clomid een eisprong te krijgen.
Hmmm.. Het lijkt er op dat ik rekbaarslijm heb, maar de ovulatietest is zeker nog niet positief... Herkennen jullie dit?
Ja had ik vorige week ook.. heel veel ineens en rekbaar. Ik heb eigenlijk nooit vruchtbaar slijm rondom ei helaas. Geen idee of dat slecht is
Hier eigenlijk wel altijd vruchtbaar slijm rondom ovulatie. Het begint meestal zo'n 4-5 dagen van tevoren en dan tot 1 dag na ovulatie ofzo. Daarna gelijk alweer wit en meer crème Maar heb vaak genoeg gelezen dat er vrouwen zijn die dat slijm niet ontdekken, maar wel gewoon zwanger raken. Dus no worries @Olifantje92
@Olifantje92 ik heb ook vaker niet dan wel vruchtbaar slijm en ik ben ook echt al 3 keer zwanger geweest hoor