Spannens Hailey, ❤️ Ik ga voor je duimen. Vind temp na eisprong aflezen lastig. Hij kan letterlijk iedere dag dalen .. Hier op het wachtbankje! En in plaats van stress ben ik nu juist heel relaxt. Een ei vinden is vaak veel lastiger hier haha
Owww ben zo blij dat het deze ronde qua timing is gelukt , tenminste dat denk ik wel...wat denken jullie? CD nacht van 12 op 13 ♡ CD 13 bijna positieve ovutest CD 14 duidelijk positieve ovulatietest en 's avonds knaller CD15 ♡ Kan beter, maar toch ook wel goeie kans lijkt me
Je hebt dus cd 12 (nacht) en cd 15 seks gehad en op cd 14 posi test? Zelf had ik denk ik de 14e gedaan ipv 15, maar je zit vast goed ❤️
Pff ik ben zo gespannen, voel echt vanalles in mn lichaam bezig, maar vorige twee rondes ook, dus weet dat het nu ook niks zegt. Vind het zelfs een slecht teken dat ik nu alweer krampen voel, vorige ronde werd ik veel eerder dan verwacht ongesteld (mijn ei komt relatief laat in mn cyclus als ik zo vroeg ongesteld word, en dat maakt me dan zorgen).
Hahaha. Nee lastig he met die mannen? ... Ik hoop dat ik hem vanavond nog 1 keer zo gek kan krijgen, maar snap ook als die er ff genoeg van het hahaha
Hoi iedereen! Wil mij graag aansluiten. Heb ergens rond de 22/10 mijn NOD. ben benieuwd. Vorige maand enorm veel kwaaltjes nu helemaal niks.
Dat zou wel heel bijzonder zijn♡ Mijn vader is helaas ook kort geleden overleden. Als het vorige ronde raak had geweest had ik ook rond zijn sterfdag uitgerekend geweest.. Leek mij mooi, maar ook wel erg moeilijk!
Dat is mooi, ik dacht misschien een keer een ander merk proberen. Maar als ze altijd hebben gewerkt is dat geen oplossing. Misschien wilt het eitje wel maar is het nog niet klaar om te springen Ik hoop dat hij of zij snel springt en de timing klopt. Dikke knuffel ik duim keihard voor je :*