NOD-lijst 16 t/m 31 oktober 2020

Discussie in 'NOD forum' gestart door Olifantje92, 20 sep 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Olifantje92

Olifantje92 Fanatiek lid

16 aug 2018
    1.132
    540
    113
    Vrouw
    Lief van je!

2. MotherOfAnAngel

MotherOfAnAngel Fanatiek lid

8 sep 2017
    2.764
    2.420
    113
    Vrouw
    Maassluis
    @diegene die over puistjes begon
    Hier 4 dpo en heb er wel 3 rond de neusvleugels en voel er een opkomen op mijn kin pfffo_O au! En morgen nog wel een foto shoot:mad::confused:
    (Afhankelijk van de maatregelen die misschien extra komen na vanavond ?! Misschien gaat alles wel weer op slot en gaat zoiets "niet belangrijks" wel niet door
    Ik hoop het wel want is voor mijn verjaardag voor het eerst foto's van ons als gezinnetje:( en heb speciaal een handmade pakje gekocht voor Yué die best aan de prijs was:| voor de shoot zelf haha

@Strijkplank je timing is zo te lezen perfecf:thumup::thumup::thumup: Ik duim voor je
    :D

@Olifantje92 lijkt al aardig donker
    Ik hoop morgen positief ja!

3. Madison22

Madison22 Actief lid

6 sep 2020
    155
    107
    43
    Vrouw
    Hier geen puistjes maar hoge suikers die niet naar beneden te krijgen zijn. Diabetes type 1 en hormoonchaos = geen fijne combi. Maar uiteindelijk is het bij ons eerste kindje ook gelukt met de suikerwisselingen.

Ik hoop dat het uiteindelijk een 'goed teken' is.. nog 3 daagjes tot De Test :)

@Olifantje onvoorstelbaar, dacht dat je 'm vandaag wel zou hebben! Lijkt wel een vrij duidelijk streepje, dan zou ie er toch aan moeten komen en kan ie toch geen beurt overslaan?

4. Barbsan

Barbsan Fanatiek lid

1 mei 2015
    1.727
    690
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik had vanmorgen bijna 'n positieve ovulatietest te pakken.. Vaak betekent dat morgen ochtend 'n enorme knaller.
    Gisteravond nog gezellig gemaakt.. Nu twijfel ik morgen weer, of vanavond weer & morgen ook
    Hier geen probleem met 'n man die niet wilt. 7x per week zou prima zijn als 't aan hem ligt.. Dus dat moet geen probleem opleveren haha

Wat zouden jullie doen? Omdat ze vaak zeggen om de dag is beter..

Strijkplank vindt dit leuk.
  5. Strijkplank

Strijkplank Niet meer actief

Owww ik hoop ook dat de shoot gewoon door mag gaan. Zou wel heel leuk zijn, foto's van het gezin zijn zo leuk!

Qua symptomen heb ik ook 3 verdwaalde pukkels haha en vreselijk gevoelige tepels en gevoelige borsten...was even vergeten hoe naar dat kan zijn o_O

MotherOfAnAngel vindt dit leuk.
  6. Strijkplank

Als je man gezond zaad heeft zou dat niet uit moeten maken. Dus ik zeg ga ervoor! :roflmao:

7. Strijkplank

Oei dat is niet fijn, hoe voel je je? Spannend dat je al kan aftellen :D

8. Barbsan

Barbsan Fanatiek lid

1 mei 2015
    1.727
    690
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    We zijn 3x zwsnger geraakt binnen 1 maand. Dus lijkt me ergens wel hahah.
    Alleen nu dus al ronde 4 (wel voor 't eerst 'n spiraal gehad) ds merk dat ik 't allemaal wat minder makkelijk doe/weet haha

9. Olifantje92

Olifantje92 Fanatiek lid

16 aug 2018
    1.132
    540
    113
    Vrouw
    Ik hoop ook echt dat hij morgen komt meiden.. geen ei zou heel zuur zijn. Streepje is niet heel licht dus lijkt me sterk.

Clad en Madison22 vinden dit leuk.
  10. haileybaby

haileybaby Fanatiek lid

8 jun 2012
    2.040
    2.220
    113
    Vrouw
    leidschendam
    Ik heb ook alle soorten testen gebruikt. Nu heb ik 2besure extra gevoelig en daar heb ik voor het eerst mijn piek kunnen vinden. En gelukkig bevestigde mijn temperatuur dat.

11. Poezemens

Poezemens Bekend lid

17 okt 2019
    814
    820
    93
    Vrouw
    Ohh hier ook 3x eerste ronde en 1x tweede ronde! Dit is nu weer ronde 1 maar verwacht het nu niet weer gelijk. Kan me dan wel iets indenken dat de 4e ronde al een eeuwigheid lijkt! Wellicht was het de spiraal (heeft die hormonen gehad?)

12. Strijkplank

Haha nou dan zou ik zeker zeggen ga d'r voor :p

13. Madison22

Madison22 Actief lid

6 sep 2020
    155
    107
    43
    Vrouw
    Niet leuk als je er geen controle over krijgt, hoge suikers kun je je flink belabberd van voelen. Maar ik doe m'n best en kan juist uitwijzen dat het raak is dus ik mag niet klagen!
    Hoe lang moet jij nog op de vingers bijten? :D

14. Strijkplank

Zit nu op DPO 1 :roflmao: dus nog vreselijk lang haha ik hoop volgende week een idee te hebben of het raak is. De vorige 'wist' ik dat het raak was en testte al heel vroeg positief, dus hopelijk nu weer. 2 maanden terug op 9 DPO een heel licht streepje gehad op de predictor early, maar dat liep weer af...hopelijk nu een goede innesteling :D

15. Olifantje92

Olifantje92 Fanatiek lid

16 aug 2018
    1.132
    540
    113
    Vrouw
    Ik ga nu vanavond even niet seksen hoor... zaterdag en gister gedaan. Doe het dan liever morgen als de test hopelijk positief is en vriend nog te porren is.... word anders wel veel zo

16. Madison22

Madison22 Actief lid

6 sep 2020
    155
    107
    43
    Vrouw
    Ohh chips dan duurt het inderdaad gevoelsmatig nog wel even... Bij m'n eerste zwangerschap ook positief op 9 dpo dus ga ook weer lekker voor NOD testen haha. Wat gek dat het streepje afliep bij jou.. maar ze zeggen inderdaad dat het vóór NOD nog alle kanten op kan gaan.

Vorige ronde dacht ik overigens ook echt dat t raak was, had bijna elke dag na de ovu menstruatieachtige krampen! Snap er nog steeds niks van dat t niet raak was. Ik vertrouw dus niet meer op m'n gevoel :p

17. Madison22

Madison22 Actief lid

6 sep 2020
    155
    107
    43
    Vrouw
    Kan ik me zó goed indenken, het wordt steeds zakelijker... Je hebt nog wel een voorraadje toch. En advies blijft om de dag na positieve LH test seks te hebben dus zou toch nog even die uitslag afwachten.

M'n vriend en ik hebben een week 'pauze' gehad na de ovulatie... Het was gewoon niet gezond meer :rolleyes:

18. Madison22

Madison22 Actief lid

6 sep 2020
    155
    107
    43
    Vrouw
    Bedoel 12 - 24 u na positieve test dus ;)

19. Olifantje92

Olifantje92 Fanatiek lid

16 aug 2018
    1.132
    540
    113
    Vrouw
    Ik snap het.. ik vind het ook wel sneu voor mijn vent hoor dat vele moeten. Dan laat hij z’n energie maar besparen voor de dag van de positieve test

20. xDuvessa

xDuvessa Actief lid

13 okt 2020
    459
    327
    63
    Vrouw
    Ik zit nu 3/4 dpo en heb vanavond wat langer gestaan in de keuken en ineens kreeg ik mij toch menstruatie achtige pijn. zit nu op de bank met een pittenzak. Geen idee wat dit nou weer is haha

Deel Deze Pagina