Precies dit heb ik ook. Ben nu ook steeds onrustig door dat ei en de seks timing. Valt daarna een last van mijn schouders altijd
Ja dat is ook wel weer zo. Ik geef nog borstvoeding. Ben pas 1x ongesteld geweest sinds de bevalling en was al een hele tijd met ovulatietesten bezig. Ik heb een maand overgeslagen met mijn ovulatie denk ik, want ben alweer bijna 2 maanden bezig. En nu is mijn ovulatietest positief geweest (vorige maand niet), maar nu is mijn temperatuur ook nog niet omhoog. Misschien heb ik wel helemaal geen ei gehad hoor. Kan best dat die borstvoeding het hier nog ontregelt.
Jeeeej daar is ie!!! Anders maak je er een feestje van? Moest hier ook de laatste keer haha, dat was seks nr 8 ofzo voor ons met schimmel wilde die dag ervoor al bijna niet meer. Hebben even gemasseerd, tijd genomen en toen wilde het wel. Misschien ideetje
Ik denk dat gister ei is gesprongen dacht dit te voelen test op dus kan niet testen maar hebben avond goed benut niks tegen vriend niks gezegt dus geen druk lekker vol passie
Haha werkt dat bij jullie? Hier hebben we wel besproken dat we voor nog een kindje gaan. En als we dan onbeschermd wat doen (zéker op mijn initiatief ) dan weet mijn man echt wel wat er aan de hand is
Jippieeee ❤️ Trek wat sexy kleren aan .. En verleiden maar! En daarna chill, relax lekker met ons mee
Als je hoofd maar ontspannen is, idd! Soms helpt het ook een romantische/sexy film te kijken, onbewust raken we hier dan eerder in de stemming.. Als je op de bank al zin krijgt, lijkt alles vanzelf te gaan Super fijn nieuws Olifantje! Wat een kadootje vandaag
Ah wat fijn! Dan ben ik volgens mij de laatste waarvan het ei op zich laat wachten. Vanochtend nog steeds lage temp en vruchtbaar slijm. CD21 en dag 10 alweer met vruchtbaar slijm. En ik maar denken dat hij rond CD16 wel ging springen. Pfff. Is echt vreselijk irritant omdat ik inderdaad constant het gevoel heb dat ik hem straks nog ga missen. Kans is ook erg klein dat ik mijn man vanavond weer zo ver krijg. Hij heeft ook avonddienst, maar zei maandagavond ook dat dat even de laatste keer moet zijn . Sinds gisterenavond wel weer flink gevoelige linker eierstok, dus het moet nu onderhand echt wel komen. Ik heb zo'n lange periode van vruchtbaar slijm nu 1x eerder gehad. Normaal is die 5-6 dagen voor eisprong en dan nog een klein beetje de dag na eisprong. Ik denk dat dus mijn lijf alles klaar zet om het ei te laten springen en dan springt hij niet en dat hij dan weer opnieuw begint. Ik heb die opluchting van ei gevonden trouwens alleen de eerste 5 dagen van de wachtweken, daarna begin ik alweer te denken over de eerste zwangerschapstest. Zou hij dan deze keer wel eens 2 streepjes geven?
Gisteren avond had ik flinke steken in mijn buik... Echt het idee dat toen mijn ei is gesprongen! Vanochtend temp 0.3 graden hoger wat dit lijkt te bevestigen. Nu lekker door stijgen en vooral hoog blijven haha.
Ja deze, maar vind hem niet zoveel zeggen eigenlijk. Er zit 1 piek in. Maar ik temp ook niet zo heel precies. Gewoon met oorthermometer. Maar bij de vorige zwangerschappen ging dat prima. Dan kwam ik echt boven de 37 uit na de eisprong. Dat is nu nog niet gebeurd.
Oh herkenbaar! Hier ook vaak lang vruchtbaar slijm en al veel eerder dan de eisprong. En dan maar denken dat het komt en dan komt het niet. Dan duurt wachten zo lang hè! En ja dat van het testen herken ik ook. Ik heb nu zoiets van mooi, nu gewoon wachten, afleiding zoeken. Maar straks wil ik ook testen hoor. En ik test altijd te vroeg
NOD-lijst 16 t/m 31 oktober 2020 ♡♡♡♡♡♡♡ 13 oktober (1) SkyA - 25 jaar - 2e kindje - ronde 3 16 oktober (2) Gate - 36 jaar - 2e kindje - ronde 10 (ronde 7 na mk) Secret Promise - 27 jaar - 1e kindje - ronde 3 na vmk 17 oktober (2) Browny89 - 32 jaar - 3e kindje - 6e ronde Madison22 - 33 jaar - 2e kindje - 2e ronde 18 oktober (1) Ajuuparaplu - 33 jaar - 3e kindje - ronde 9 19 oktober (0) 20 oktober (2) Poezemens - 32 jaar - 3e kindje - 1e ronde Haileybaby - 32 jaar - 3e kindje - ronde 17 21 oktober (6) Carly89 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 5 (na bbz) Mamalove4 - 31 jaar - 3e kindje - Ronde 1 Xamevoli - 26 jaar - 1e kindje - ronde 1 Tylak1234 - 25 jaar - 2e kindje - ronde 3 Mamastier - 31 jaar - 3e kindje - ronde 3 MotherOfAnAngel - 25 (16oktober 26) jaar - 2e kindje - ronde 1 22 oktober (0) 23 oktober (1) Rosan89 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 8 xDuvessa - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3 24 oktober (2) BlueEyedSoul88 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 6 Olifantje92 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 9 25 oktober (1) Josje85 - 35 jaar - 1e kindje - ronde 1 (na mk) 26 oktober (1) Preitjuh1990 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 12 27 oktober (4) Strijkplank- 37 jaar - 3e kindje - ronde 4 Dominique1991 - 3e kindje - ronde 2 Prulletje2 - 35 jaar - 4e kindje - ronde 1 Angelmom1 - 36 jaar - 3e (4e) kindje - 2e ronde 28 oktober (2) Dwaallichtje - 33 jaar - 2e kindje - ronde 5 Modellicious - 34 jaar - 2e kindje - ronde 40 ofzo 29 oktober (1) xDaantje - 27 jaar - 4e kindje (2 sterretjes) - ronde 2 30 oktober (0) 31 oktober (2) Clad - 29 jaar - 1e kindje - ronde 9 Loulou12 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 5 Kooseiloos (1) Caatje - 33 jaar - 3e kindje - ronde 1 ♡♡♡♡♡♡♡ Totaal (28) Wachtend op de eisprong (12) Wachtbankje (17) Zwanger (0) Ongesteld (1) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!!)[/QUOTE]
Mezelf maar op rechtbanken gezet en toch weer 2 dagen omhoog gezet. Cd 20 me ei denk ik vorige maand cd 22