@Olifantje92 wat fijn zo'n mooie test! Zet hem op vanavond. @Dwaallichtje en @Clad ik doe ook nog mee. Cd26 en in afwachting van ei.
Hier ook de eerste 2 met 1.5jaar ertussen nu is de jongste van augustus dus er zit straks 4 jaar tussen.. Ik ben hier ook een beetje bang voor. Waardoor ik ergens denk, er moet dan nog maar een 'vriendje' voor dat kindje bij komen hahah. Alleen wilt mijn man hierna eeechg niet meer
Haha ja ik denk dus ook misschien wel een vierde, terwijl dit onze laatste wordt, maar het maakt me onzeker. Dus fijn te weten dat jullie dit ook hebben. Veranderd natuurlijk niks, maar blijkbaar wel een "normaal" gevoel
♡♡♡♡♡♡♡ 13 oktober (1) SkyA - 25 jaar - 2e kindje - ronde 3 16 oktober (2) Gate - 36 jaar - 2e kindje - ronde 10 (ronde 7 na mk) Secret Promise - 27 jaar - 1e kindje - ronde 3 na vmk 17 oktober (2) Browny89 - 32 jaar - 3e kindje - 6e ronde Madison22 - 33 jaar - 2e kindje - 2e ronde 18 oktober (1) Ajuuparaplu - 33 jaar - 3e kindje - ronde 9 19 oktober (0) 20 oktober (2) Poezemens - 32 jaar - 3e kindje - 1e ronde Haileybaby - 32 jaar - 3e kindje - ronde 17 21 oktober (6) Carly89 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 5 (na bbz) Mamalove4 - 31 jaar - 3e kindje - Ronde 1 Xamevoli - 26 jaar - 1e kindje - ronde 1 Tylak1234 - 25 jaar - 2e kindje - ronde 3 Mamastier - 31 jaar - 3e kindje - ronde 3 MotherOfAnAngel - 25 (16oktober 26) jaar - 2e kindje - ronde 1 22 oktober (0) 23 oktober (1) Rosan89 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 8 xDuvessa - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3 24 oktober (2) BlueEyedSoul88 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 6 Olifantje92 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 9 25 oktober (1) Josje85 - 35 jaar - 1e kindje - ronde 1 (na mk) Barbsan - 24 jaar - 4e zwschap (1vmk) -ronde 4 26 oktober (1) Preitjuh1990 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 12 27 oktober (4) Strijkplank- 37 jaar - 3e kindje - ronde 4 Dominique1991 - 3e kindje - ronde 2 Prulletje2 - 35 jaar - 4e kindje - ronde 1 Angelmom1 - 36 jaar - 3e (4e) kindje - 2e ronde 28 oktober (2) Dwaallichtje - 33 jaar - 2e kindje - ronde 5 Modellicious - 34 jaar - 2e kindje - ronde 40 ofzo 29 oktober (1) xDaantje - 27 jaar - 4e kindje (2 sterretjes) - ronde 2 30 oktober (0) 31 oktober (2) Clad - 29 jaar - 1e kindje - ronde 9 Loulou12 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 5 Kooseiloos (1) Caatje - 33 jaar - 3e kindje - ronde 1 ♡♡♡♡♡♡♡ Totaal (28) Wachtend op de eisprong (12) Wachtbankje (16) Zwanger (0) Ongesteld (2) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!!)
Nog niet rood, maar test weer negatief en samen met het bruin en krampen weet ik zeker dat dit gaat komen. Verwijzing gyn aangevraagd... duurt wrs wel maand of 3, dus we gaan maar weer door.
Ja klopt. Bij de eerste 2 zit er 12 maanden tussen en een beetje. Toen was ik echt even klaar. Toen wist ik niet of we het bij 2 zouden houden of niet. Alle babyspullen en kleding ook weggedaan. Maar het bleef kriebelen en ik bleef twijfelen. Na bijna 4 jaar wist ik het nog steeds niet en toen werd het wel een beetje 'nu of nooit' en toen werd het dus nu. Want ik wilde later geen spijt krijgen. Maar bij nummer 3 zat voor mij automatisch eigenlijk ook wel nummer 4 in mijn hoofd. Mijn man maakte het niet zoveel uit. Ik wilde dus ook geen nakomertje. Mijn oudste 2 zijn zo leuk samen en doen alles samen. Het is soms net een tweeling. Maar ze hebben ook wel ieder hun eigen dingen hoor. Maar ik had bij de derde dan meteen zoiets van zij is zoveel jonger dan de andere 2. Dan is ze straks altijd alleen, degene die niet mee kan doen met de oudere, degene voor wie alles anders moet, degene die wij de hele tijd maar moeten gaan vermaken omdat ze niemand van haar leeftijd heeft. Misschien is dat helemaal niet zo hoor, maar zo voelde dat. Ik vond de overgang van 1 naar 2 goed te doen omdat we toch al in het hele baby gebeuren zaten. Nu met de derde vind ik het juist weer wennen omdat we er al zo lang uit waren en het eigenlijk wel makkelijker werd. Maar ik denk nu dat zo'n 4e gewoon meegaat in de routine. En het zal heus pittig zijn, vooral de eerste tijd. Maar ook zo leuk als ze weer wat groter zijn!
Hmm balen meid. Ook die wachttijd, zal nu niet meevallen door het stagneren van de reguliere zorg wederom.
Ow ik ben echt zo benieuwd hoe ik het ga ervaren, maar eerst maar eens zwanger worden/blijven. Spannende tijd! Hoop voor je dat het het gelijk raak is. Is voor de werkgever niet zo leuk, maarja het is je goed recht om je eigen keuzes te maken en ze worden door de overheid gecompenseerd moet je maar denken
Je NOD is gewoon je NOD (niet - ongesteldheids - dag). Dus die is bij mij 10 dagen na de eisprong. Alleen ik zou met een early test niet 4 dagen voor nod kunnen testen, wel 1 dag.
Ja precies.. alleen misschien meer kans om op de nod nog negatief te testen en een paar dagen later wel positief. Maar dan zie het je ook al als de rode zee zich niet aandient
Hee vraagje hè aan de mensen die tempen of er verstand van hebben. Ik temp niet. als je een innesteling hebt, dan daalt je temperatuur toch? Kan het ook zijn dat je het dan een dagdeel tot een dag echt heel erg koud hebt? (Ookal staat de kachel aan, trui aan en heeft verder niemand het koud) of is die tempdip zo minimaal dat je dat niet zo zou kunnen ervaren?
Ik heb het steeds zo koud, maar temp niet en denk dat dit meer komt doordat het buiten ineens zoveel kouder is!
Ik weet niks van een temp dip bij een innesteling. Ik weet alleen dat hij na ovulatie stijgt. Als hij na 2 weken hoog blijft ben je zwanger, als hij zakt word je ongesteld. Maar ik heb me er niet uitgebreid verder in verdiept en doe het ook niet zo vaak ofzo. Dus geen idee.