♡♡♡♡♡♡♡ 13 oktober (1) SkyA - 25 jaar - 2e kindje - ronde 3 16 oktober (2) Gate - 36 jaar - 2e kindje - ronde 10 (ronde 7 na mk) Secret Promise - 27 jaar - 1e kindje - ronde 3 na vmk 17 oktober (2) Browny89 - 32 jaar - 3e kindje - 6e ronde Madison22 - 33 jaar - 2e kindje - 2e ronde 18 oktober (1) Ajuuparaplu - 33 jaar - 3e kindje - ronde 9 19 oktober (0) 20 oktober (2) Poezemens - 32 jaar - 3e kindje - 1e ronde Haileybaby - 32 jaar - 3e kindje - ronde 17 21 oktober (6) Carly89 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 5 (na bbz) Mamalove4 - 31 jaar - 3e kindje - Ronde 1 Xamevoli - 26 jaar - 1e kindje - ronde 1 Tylak1234 - 25 jaar - 2e kindje - ronde 3 Mamastier - 31 jaar - 3e kindje - ronde 3 MotherOfAnAngel - 25 (16oktober 26) jaar - 2e kindje - ronde 1 22 oktober (0) 23 oktober (3) Rosan89 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 8 xDuvessa - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3 LC1987 - 32 jaar - 3e kindje - ronde 2 24 oktober (2) BlueEyedSoul88 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 6 Olifantje92 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 9 25 oktober (1) Barbsan - 24 jaar - 4e zwschap (1vmk) -ronde 4 26 oktober (1) Preitjuh1990 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 12 27 oktober (4) Strijkplank- 37 jaar - 3e kindje - ronde 4 Dominique1991 - 3e kindje - ronde 2 Prulletje2 - 35 jaar - 4e kindje - ronde 1 Angelmom1 - 36 jaar - 3e (4e) kindje - 2e ronde 28 oktober (2) Dwaallichtje - 33 jaar - 2e kindje - ronde 5 Modellicious - 34 jaar - 2e kindje - ronde 40 ofzo 29 oktober (1) xDaantje - 27 jaar - 4e kindje (2 sterretjes) - ronde 2 30 oktober (1) Josje85 - 35 jaar - 1e kindje - ronde 1 (na mk) 31 oktober (2) Clad - 29 jaar - 1e kindje - ronde 9 Loulou12 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 5 Kooseiloos (1) Caatje - 33 jaar - 3e kindje - ronde 1 ♡♡♡♡♡♡♡ Totaal (28) Wachtend op de eisprong (12) Wachtbankje (17) Zwanger (0) Ongesteld (3) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!!)
Ik heb mezelf even verplaatst van 25 naar 30 oktober. Ik had vandaag een positieve ovulatietest. (EINDELIJK) dus vermoed dat ik, als ik van 14 dagen uit ga, 30 oktober mijn menstruatie (hopelijk niet) kan verwachten. Het is even een gok zo na mijn miskraam. Had voor de mk vrij korte cycli, dus deze van 33 dagen is dan wel wat aan de lange kant. Of kan de fase na de eisprong ook heel kort zijn?
Nee sorry zie ook niks maar is ook wel een donkere foto. Ik vind testen ook leuk haha! Maar alleen als het dan uiteindelijk ook positief is. Anders denk ik iedere keer weer "zie je wel ik moet ook niet zo vroeg al testen, zonde van de testen". Ik zit nu op 1 of 2 dpo (maar denk dat ik geen eisprong had). Nu denk ik ook nog van oh ik ga pas op mijn nod testen. Maar dat houd ik toch niet vol .
Ja klopt! Maar onbewerkt denk ik niet dat je t hier ziet. Kan m er wel even ingooien hoor haha. Hebben jullie wat te doen Waarom denk je dat? jenhad toch positieve ovulatietest? Of was jij dat niet Ik vind t juist fijn om eerder te testen. Ik wordt anders helemaal gek dat ik niks kan doen. Succes met wachten!
Oke laatste hoor. Morgen mogen jullie weer verder met me meeturen Even omgekeerd en de originele foto van net
@Olifantje92 wat vervelend dat het gister niet lukte! Gelukkig hebben jullie een andere manier kunnen vinden, hopelijk was het voldoende zo! @Dominique1991 wat tof dat je dat doet die foto's!! Lijkt me heel bijzonder om steeds zo dichtbij de bevalling mee te mogen maken. Wat betreft je eisprong en de ovutesten heb ik echt geleerd dat bij PCOS de ovutesten vaker positief aangeven, terwijl je nog geen eisprong heb. Bij mij maakt het bv niet uit wanneer ik er overheen plas, dat ding is altijd positief. Superfrustrerend, want je kan daardoor moeilijk je ei vinden. Als dit hem niet is, mag je dan niet gewoon een kuur Primolut, zodat je kan starten met de Clomid daarna of was daar geen gesprek over mogelijk bij de gyn? @MotherOfAnAngel wat heftig, gecondoleerd! @Tylak1234 SPANNEND!!! Ik duim voor je!
Klein beetje wel, de zijkanten van mijn borsten zijn sinds een paar dagen gevoelig bij druk, meer afscheiding dan ik gewend ben en zo nu en dan denk ik wat te voelen in m'n onderbuikregio.. alleen kan alles ook met een naderende ongesteldheid te maken hebben dus ik durf geen conclusies te trekken... En jij??
Oh spannend! Kan met alles te maken hebben hè, je weet t niet. Zo stom dat wachten. Sinds gister moe en droge ogen, soms heel even een gevoel in mn onderbuik, maar weinig, verder niks!
Wat spannend voor iedereen die (bijna) mag testen. Ik wacht morgen nog even af maar denk dat ik wellicht toch dinsdag (tweede test, 13-10) de piek heb gehad op cd 21.. Vandaag cd 23 maar test loopt overduidelijk weer af.. test nog morgen ook nog even door..
Ja ik vind het ook 1 van de meest bijzondere gebeurtenissen om te fotograferen. Ik heb nog hoop dat mijn temperatuur alsnog stijgt morgen en het een fallriseback was. Zo niet... Dan heb ik sowieso over 11 dagen weer een afspraak bij de gyneacoloog. Tot die tijd kan ik alsnog kijken met ovutesten of er nog een piek komt. Ik heb nooit positieve ovulatietesten zonder dat mijn temp daarna niet stijgt, dus dat zou weer nieuw zijn pff. Stijgt die morgen dan ga ik uit van 3dpo.
Net weer een test gedaan en echt nog knal dus denk echt dat ei pas morgen springt. Heb het wel tegen vriend gezegd maar verwacht er niets meer van en ga hem er ook niet toe dwingen na hoe het gegaan is. Mocht er überhaupt met dat insemineren iets zijn blijven leven dan leeft het morgen ook nog wel en anders was het gewoon niet goed denk ik..