Ik krijg m hier echt niet op de foto. Lijkt niet anders dan gister. 9dpo vandaag, dus kan alle kanten nog op!
Testen we de 24e samen? - met de tegen hanger dat als ik 'n temp dip krijg na 5 dpo en daarna een goede stijging. Dan test ik eerder hahhaha
Ik link hier wel wat op te zien, maar ook lijkt de test al wat te zijn opgedroogd en dus buiten afleestijd deze foto? Morgen zou die dan duidelijker moeten zijn
Ja hij is buiten afleestijd inderdaad. Heb m vannacht 4:00 al gedaan Toen ik m vannacht bekeek vond ik hem duidelijker als gisteren. Maar kan het streepje nu zelf ook bijna niet meer zien
Haha... Ik ken je al een beetje en ik weet dat jij dat toch niet vol gaat houden maar is goed.. De 24e! Dan ben ik 9 of 11 dpo.
Ik meen steeds wel wat te zien maar dit is turen met hoofdletter T ik zou het morgen nog eens doen, de ene Kruidvat test lijkt ook net wat gevoeliger dan de andere. Ik ga hard voor je duimen....
@Dominique1991 en @Barbsan vruchtbaar slijm is als je de wetenschap moet geloven juist een van de beste indicatoren. Hoeveelheid maakt niet uit maar de laatste dag dat je dat spot zit bijna altijd 1 dag voor ovulatie, dag van ovulatie of 1 dag erna. Alleen hoeft het zeker niet aan de buitenkant te zitten. Je kan best droog voelen van buiten terwijl het wel aanwezig is bij je bmm. Je kan het dan ook het beste controleren door een vinger zo ver mogelijk naar binnen te brengen en daar wat te woelen . Maar neemt niet weg dat het altijd goed is om rekening te houden met dat je wat verder kan zijn of juist wat minder ver. Hier zie ik eigenlijk niks op sorry @Tylak1234. Maar is idd nog vroeg.
Ik voel inderdaad altijd langs de baarmoedermond. Dit heb ik tot aan dinsdag niet gedaan, omdat we toen nog seks hadden gehad en ik niks wilde verstoren en sperma ook plakkerig is... Maar eergisteren en gisteren was de baarmoeder voor mijn idee gesloten en wat plakkerig witte afscheiding. Lijkt mij gek als dit er is terwijl mijn eisprong komt, aangezien juist dan de baarmoedermond open en vruchtbaar zou moeten zijn. Kortom ik blijf bij 3 dpo als mijn temp de aankomende dagen door stijgt. Haha.
Knap dat je dat nu al weet Begin normaal sws op 8/9 tenzij m'n temp dus dipt oid. Eerder heeft weinig zin. Wel maak ik vaak m'n ovulatietesten op haha. Heb er nog 4 dus die zal ik van 6-9 doen ofz om te kijken of 't wellicht wat oploopt. Al heb ik van de afgelopen rondes gezien dat 't niet altijd wat zegt haha.. Moet sowieso eerst nog maar is testen gaan kopen. Heb wel dipstixks erbij gekregen.. Maar die zijn niet gevoelig.. Dus haal volgende week ergens even een doosje kruidvat. Eerder testen wekt alleen maar onzekerheid bij me op.. Maar aangezien we de 25e10 jaar samen zijn wil ik dan echt wel weten of 't raak is of niet.
Ik heb net action early gedaan nog Kon mezelf natuurlijk niet inhouden haha Foto’s binnen afleestijd! Lijkt toch wel zo te zijn?... durf dat nooit hardop te zeggen
Als dit binnen afleestijd is dan heb ik goede hoop! Ik zou een predictor early kopen voor morgen. Die zijn echt goed en staan niet bekend om valse streepjes. Super spannend!!
Ja heel spannend! Heb net toevallig online gekeken naar de predictor, maar overal uitverkocht. Even kijken of ik vanmiddag nog kan halen