Zo net de laatste ovulatietest die ik had maar gedaan ; harstikke negatief op 9dpo want zelfs die heeft geen streep Dus ik denk dat deze ronde voorbij is dan toch? Want ovu testen schijnen met het kleinste beetje hcg te knallen toch?
Naar mijn weten kun je dat pas op ovu test zien als je juist al wat verder bent, zo van 4 of 5 wkn zwanger
Nee knallen niet echt. Was pas later een toename. Ik heb net al m'n testen weggegooid en ik weet niet wanneer m'n ei gesprongen is, maar aangezien ik zwanger was terwijl ik nog zoekende was naar eisprong duurde het een poosje voor ik een streepje had. Laat staan de oploop...
Ik ben helemaal nerveus voor m’n echo morgen. Hoop zo dat m’n ei gesprongen is. We zijn al zo veel rondes bezig en al zo veel miskramen gehad, nu voor het eerst dat ik er echt heel erg hoop dat we niet nog een ronde moeten wachten.
Hier vind ik t stiekem toch weer heel spannend worden.. Over 6 dagen weet ik alweer of het deze ronde wel 'eindelijk' gelukt is.. Of we volgende zomer nog lekker op vakantie kunnen met de Kids of niet... Of we ons 10 jaar samen zijn kunnen vieren met nog een wondertje onderweg. Blegh die onzekerheid is verschrikkelijk..