Ohh... Ik las ergens 20 procent van de vrouwen, misschien komt het in werkelijkheid vaker voor hoor. Denk dat het te maken heeft met het feit dat het nog niet echt is ingezonken... Zo van zie je wel ik word gewoon weer ongesteld Wat erg dat je je vorige kindje met 12 weken hebt verloren..
Aargh.. nouja hij is tenminste goed op weg! Mooi dat ze zoveel kunnen zien met de techniek van tegenwoordig!
Ja ik dacht zaterdag ook echt van kut, ongesteld. Toch zei mijn gevoel dat ik wel zwanger ben. En jaaaa de test ‘s avonds was overduidelijk! Het was echt moeilijk. Daarvoor missed abortion met 8 weken (januari dit jaar, hebben daarvoor sterk kloppend hartje gezien). Een gezonde zoon van anderhalf en ons eerste kindje, dochtertje, stillborn met 24 weken (meervoudige afwijkingen). Dit wordt ook geen zwangerschap om te genieten voor ons
Goedemorgen dames Temp vandaag is nog netjes. Even afwachten wat het doet. Verwacht morgen mijn menstruatie. Vind het spannend worden.
Jullie hebben al heel wat meegemaakt wat een grote verliezen. Kan me voorstellen dat je er nu heel anders in staat. Het is echt niet vanzelfsprekend om een kindje ter wereld te brengen. Ik hoop toch dat het ervan kunnen genieten de overhand neemt. Als iemand een onbezorgde zwangerschap verdient ben jij het wel!
pfff. Die zou toch wel snel moeten komen dan! Dat is dan eigenlijk ook meer volgens schema toch? Ze zeiden waarschijnlijk begin deze week toch? Wel vreemd van de positieve ovutest, maar als hij vandaag springt dan kan dat nog steeds prima. @Madison22 volgens mij is het idd vaak geen innestelingsbloeding, maar gewoon wat bloed omdat je bmm gevoeliger is en alles beter doorbloed is. Het is zeker niet ongebruikelijk om wat oud bloed te verliezen in je zwangerschap en toch een kindje tot 40 (of meer) weken te dragen. @Barbsan en @Dominique1991 temps zien er prima uit. We lopen zo met zijn drieën ongeveer gelijk. Hier alleen vandaag weer een temp van 36.9, dus minder hoog dan ik normaal heb in LF. Misschien hangt het in de lucht die lagere temperaturen.
Ja voel me echt wel moe emotioneel me borsten voelen anders. Maar verder wat krampjes. Even afwachten. Meer kan ik niet doen.
@Dwaallichtje daar had ik nog niet eens aan gedacht, dat het ook weleens iets anders kan zijn dan een innestelingsbloeding. Mijn vriend en ik hebben een week na ovulatie wel weer gemeenschap gehad dus misschien is er toen een vaatje gesprongen. Vind ik wel geruststellend @haileybaby zou zomaar kunnen, ik hoop op een tweede streepje voor je morgen!
Ja, hij kan echt ieder moment komen nu! En klopt idd ook wel hoor, maar had echt het gevoel dat hij afgelopen weekend al gesprongen was. De ovutest is bij mij niet helemaal een goede graadmeter hoor, door mn PCOS slaat hij praktisch áltijd positief uit behalve als mijn ei net geweest is. Dus daar gebruik ik ze meer voor zeg maar, om te kijken of hij negatief is dan weet ik dat mn eisprong geweest is.
Tis ook echt wel 'n stuk kouder natuurlijk.. En ik heb nog steeds m'n zomerdekbedje. Dus misschien word 't ook we tijd om die in te gaan wisselen haha. Word wel spannend dus.. Test je met ons mee zaterdag?
Jongst vandaag13 maand oud en dit is de verrassing denk toch 8 dpo ipv 6 Al 3 dagen wat krampen als bij 2de en erg moe problemen met bv wil in eens steeds drinken kleine slokjes Kijken hoe dit gaat want drinkt alleen maar bv verder beetje sap maar geen melk of opvolgmelk
Met Clomid worden eitjes vaak groter als normaal. Bij mijn zoontje was hij 33mm, op cd 17 met Clomid100. Nu had ik Clomid150 en sprong hij pas op cd20. Geen idee hoe groot, op cd 15 was hij 19mm. Ik kon alleen allles wel goed in de gaten houden met ovulatietesten, dat kun jij niet toch? Hij komt vast snel!
Nog even geduld dus... Dat stomme wachtbankje ook. Ik heb nog nooit getemperatuurd, afgezonderd zaterdag omdat ik toen zo'n warm hoofd had. Zat toen op 37.0 dus dat zal wel kloppen met de positieve testen? Wel handig dat je zo'n thermometer tenminste kunt blijven hergebruiken
♡♡♡♡♡♡♡ 13 oktober (1) SkyA - 25 jaar - 2e kindje - ronde 3 16 oktober (3) Gate - 36 jaar - 2e kindje - ronde 10 (ronde 7 na mk) Secret Promise - 27 jaar - 1e kindje - ronde 3 na vmk Caatje87 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 1 17 oktober (2) Browny89 - 32 jaar - 3e kindje - 6e ronde Madison22 - 33 jaar - 2e kindje - 2e ronde 18 oktober (1) Ajuuparaplu - 33 jaar - 3e kindje - ronde 9 19 oktober (0) 20 oktober (2) Poezemens - 32 jaar - 3e kindje - 1e ronde Haileybaby - 32 jaar - 3e kindje - ronde 17 21 oktober (6) Carly89 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 5 (na bbz) Mamalove4 - 31 jaar - 3e kindje - Ronde 1 Tylak1234 - 25 jaar - 2e kindje - ronde 3 Mamastier - 31 jaar - 3e kindje - ronde 3 MotherOfAnAngel - 25 (16oktober 26) jaar - 2e kindje - ronde 1 22 oktober (0) 23 oktober (3) Rosan89 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 8 xDuvessa - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3 LC1987 - 32 jaar - 3e kindje - ronde 2 24 oktober (2) BlueEyedSoul88 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 6 Donja1991 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 3 25 oktober (4) Barbsan - 24 jaar - 4e zwschap (1vmk) -ronde 4 Dwaallichtje - 33 jaar - 2e kindje - ronde 5 Olifantje92 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 9 Angelmom1 - 36 jaar - 3e (4e) kindje - 2e ronde 26 oktober (1) Preitjuh1990 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 12 Xamevoli - 26 jaar - 1e kindje - ronde 1 27 oktober (3) Strijkplank- 37 jaar - 3e kindje - ronde 4 Dominique1991 - 3e kindje - ronde 2 Prulletje2 - 35 jaar - 4e kindje - ronde 1 28 oktober (1) Modellicious - 34 jaar - 2e kindje - ronde 40 ofzo 29 oktober 30 oktober (2) Josje85 - 35 jaar - 1e kindje - ronde 1 (na mk) xDaantje - 27 jaar - 4e kindje (2 sterretjes) - ronde 2 31 oktober (2) Clad - 29 jaar - 1e kindje - ronde 9 Loulou12 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 5 ♡♡♡♡♡♡♡ Totaal (32) Wachtend op de eisprong (7) Wachtbankje (18) Tuurstreep (1) Zwanger (4) Ongesteld (4) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!