Geen verplichting om hier te schrijven hè Wanneer jij er weer klaar voor bent dan kom je gewoon weer gezellig meeschrijven Knuffel voor jou ❤
@Maudje123 Doe je weer een test vandaag? Ik test nog even door, gisteravond was de test weer zoals de dag ervoor, dus eigenlijk nauwelijks afloop, raar... Gisteravond nog gezellig gemaakt, maar kreeg op een gegeven moment flink pijn aan de binnenkant van m'n buik ofzo. En nu vanochtend is 't nog steeds gevoelig. Vage ronde dit... Als gister m'n piek was heb ik maar een cyclus van 27 dagen? Normaal 31/32
Dat kan wel hoor meis ik heb soms ook een hele korte cyclus ineens. 23 dagen bijvoorbeeld normaal tussen de 26 en 28 dagen. Ben echt benieuwd of t raak is voor je deze ronde! Als FF bjj mij klopt heb ik nu een cyclus vn 25 dagen, we gaan t mee maken.
Hier vanochtend een eerste testje gewaagd (9 of 10 dpo, dat weet ik niet zeker...) Er zou een tuurstreepje kunnen staan...maar dat kan ook komen omdat ik het zoooo graag wil hahaha! Op de foto zie je in ieder geval helemaal niets... Ik wacht maar af en probeer het over 2 dagen (lees: waarschijnlijk morgen al, want geduld heb ik niet ) nog maar eens
Testje 8 dpo met ochtend urine Hij is niet wit wit zoals gister (line eyes?) Hier zal na uploaden niks over blijven
Waarschijnlijk is mijn nod een paar dagen later dan ik eerst dacht, dit omdat ik vermoedelijk een dag voor tp mn eisprong daadwerkelijk pas had, en FF heeft m wel op de 6e gezet, omdat ik niet temp natuurlijk.. nahja ik zie t wel, dan betekent dit wel dat ik echt pas op de test datum kan testen...
Ik hoop toch ook zoooooooo dat het een keertje mag lukken Hoe is het bij jou???? Heb de foto nog ff in negatief gezet, maar voor nu is hij gewoon nog te vaag .... like always
De 23ste, staat ook in mn handtekening schat haha Ik hoop morgen of overmorgen een duidelijker streepje meis!! Ik heb gisteren mn vriend gezegt eerder te willen testen, en hij zei resoluut: nee je wacht gewoon tot de testdatum.. hmm bummer Hij is tot morgen weg nog, op de kermis.. dus kan zo naar kruitvat gaan eb 2 pakjes van 2v5 halen, dan heb ik 4 testen, en die moeten uiteraard op van mij Nahja ik snap hem wel, hij wil niet dat ik teleurgesteld word, maar hij snapt niet wat t met mij doet geloof ik, ik denk van alles te voelen, en ik voel ook wel van alles, hij niet
Gister erge witte vloed gehad. Normaal kurkdroog na de eisprong tot ongesteld. En ook geen pijnlijke borsten.. Ik ga dinsdag denk ik een testje wagen
Die van gister was denk ik wel positief. Maar normaal knalt de teststreep met het doorlopen al bij een positieve. Nu pas donkerder met het wachten. En normaal een knaller en gelijk duidelijk negatief. Nu blijft het een beetje hangen lijkt het.
Naar mijn idee, idd niet wit wit. Maar ik weet het niet. Dat is altijd.. als je zelf iets ziet, en dan een foto maakt. Krijg je het er bijna niet op. Ik hoop iig dat het raak is deze maand.