Ik lijk op die eerste heel in de verte iets te zien, op de 2e foto zie ik het dan weer niet. Ik duim voor je!
Ja die tuurstrepen zijn hell om op de foto te krijgen En mijn verleden met tuurstrepen is nou niet echt positief helaas Maar ben blij dat ik niet gek ben
Uch ben gewoon misselijk van de spanning of t gelukt is ofniet.. jakkie Hebcokk maar even een topic geopend om mn zorgen te uiten, ben echt bang dat t verkeerd getimed is en dat daardoor een goede emmy verloren gaat in mn buik omdat t eigelijk nog niet de tijd was voor een tp
Ja klopt, in het topic 1 t/m 15 okt hahahaha!! Zal m hier ook nog even neerzetten ... maar ik zie iig niets op de foto!
Ik zie hem wel hoor En ik heb eerder met je in een NOD groepje gezeten dus blijf een aantal mensen volgen
Ach jeetje, meid. Ik kan je daar helaas niet mee geruststellen. Aangezien ik daar totaal geen verstand/ervaring mee heb. Maar mag toch wel aannemen dat ze in het zh toch wel weten wat ze doen? En het op het juiste moment terug plaatsen?
Je zou denken vab wel, maar heb net een verhaal gelezen waarbij t gigantisch verprutst was, nahja ik ga de reacties op mn topic wel even afwachten.. het scheelt 2 dagen geloof ik, en geen week...
Wat spannend allemaal, ik lijk ook op alles vaag iets te zien Hopelijk wordt deze lijst een roze lijst! Met zomer kindjes Hier een tempdaling, die heb ik vaker vlak voor de eisprong dus verwacht m vandaag of morgen. Verwacht zo ook wel een duidelijke streep en smiley.. morgen weer een echo om 13.45 geloof ik. Benieuwd naar mijn testen zo en de echo morgen. Denk dat als ik gisteren met clearblue getest zou hebben ik al een smiley had. Maar zo even bevestigen. Kan wel kloppen ongeveer toch? Vrijdag ei 16/17mm Zaterdag 17/19 mm?? Zondag 20/22 mm?? Maandag 22/24 mm?? Ben benieuwd, zal de testen zo uploaden! Spannend!
Hier begint mijn ovu test ook eindelijk iets donkerder te worden. Cd 14 vandaag. Normaal heb ik rond cd 17 mijn eisprong. Dus zou weleens kunnen kloppen.
NOD-lijst 16 t/m 31 oktober ♡♡♡♡♡ 16 oktober (2) Angelmom1 - 37 jaar - 3e (4e) kindje - ronde 7 Maudje123- 44 jaar - 3e kindje - ronde 17 17 oktober (2) Malavita - 37 jaar - 3e kindje - ronde 3 SingleMomToBe - 41 jaar - 2e kindje - ronde 3 18 oktober (0) 19 oktober (3) Flotsje - 38 jaar - 4e kindje - ronde 3 Evayesmamatobe - 38 jaar - 2e kindje - ronde 1 StephanieEmma - 2e kindje - ronde 4 20 oktober (2) Simones990 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 12 mmm 21 oktober (1) Swaan7 - 32 jaar- 2e kindje- ronde 2 22 oktober (2) Distel - 29 jaar - 2de kindje - ronde 8 Bambiniheart - 32 jaar - 1ste kindje- ronde 8 Kimmetjuh90 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 1 (cryo terugplaatsing)MMM 23 oktober (2) Veertje22 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 5 MonaB - 27 jaar - 1e kindje - ronde 19 (MMM) 24 oktober (2) Kiekieboe - 30 jaar - 3e kindje - ronde 5 Penniej - 33 jaar - 3e kindje - ronde 6 25 oktober (3) Lintje - 38 jaar - 3e kindje (1e samen) - ronde 6 Leesteken - 29 jaar - 3e kindje -ronde 2 Geriatertje- 43 jaar- 4e kindje (1e samen)- ronde 12 (ronde 5 na MA) 26 oktober (3) Ajuuparaplu - 34 jaar - 3e kindje - ronde 21 MamaDorey - 36 jaar - 4e kindje - ronde 5 na mk (12 totaal..) Roni7888 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 5, 10 mnd na mk, MMM cyclus analyse 27 oktober (1) Joy20 - 43 jaar - 2e kindje - ronde 2 na mk 28 oktober (4) SLP - 28 jaar - 1e kindje - ronde 4 Amsterdammertje - 40 jaar - 4e kindje - ronde 8 na mk (ronde 37 na bbz) Campus- 35 jaar- 2e kindje- ronde 3 Mena92 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 8 29 oktober (0) 30 oktober (3) Siementje - 33 jaar - 4de kind - ronde 3 (2de na mk) Misslisa - 34 jaar - 4e kindje - ronde 2 MM34 - 34 jaar - 2e kindje (1e samen) - ronde 6 (2e na vmk) 31 oktober (0) ♡♡♡♡♡ Totaal (30) Wachten op eisprong (21) Wachtbankje (9) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Mijn nod is dus 2 dagen later, de 22ste.. ik hoop alleen maar dat t alsnog raak is, maar ben er bang voor...
Woww... nu een paar mensen het zeggen ga ik het ook steeds meer denken Ben zoooo benieuwd naar morgen nu...