Ohnee dit is niet waarop ik hoopte.. dus dan moet je verplicht pauzeren qua zwanger worden? Of ga je niet aan de morfine? Al met al een klote uitkomst
Oow bah wat vervelend. Heb je aangegeven dat je bezig bent met zwanger worden? Dat je liever geen opiaten of sterkte pijnstillers wil ivm de kans dat het raak kan zijn? Wat vervelend joh. Ja de operaties lopen flink achter in het ziekenhuis door de covid periode dus willen ze alles het liefst poliklinisch afhandelen. Is denk ik overal zo momenteel. Maar erg rot dat jij er nu onder lijdt. Ik hoop dat de pijn snel minder word. Ga je nog testen zo? @Kimmetjuh90 ik ben woensdag 9 dpo dus over precies 1 week. Nou hier getempt 2 uur vroeger dan normaal maar wel een lichte stijging. Helaas nog geen kruisje maar verwacht morgen. Dan kan ik weer normaal tempen gelukkig. Blij dag ik nu klaar ben met de ovulatietesten pfff vind dat altijd zo'n gedoe.. snap dat het prikken op hcg spannend is. Maar daaruit zien ze al hele kleine hoeveelheden, dus het is beter als een gewone test en dan heb je duidelijkheid. Die 2 dagen gaat t verschil niet maken. Hoeveel dpo moet je prikken? Tussen 5 en 10 nestelt het in he over t algemeen, dus als het daarna is dan heb je al wel iets van hcg als het raak is. Progesteron heeft dus niet zoveel zin denk ik? Want ik temp ook en daaruit kan ik toch opmaken dat ik een "goede" eisprong heb gehad? Want anders heb je geen temp stijging? Maargoed ga braaf prikken maandag. Nog meer testers vandaag? Fijne dag allemaal!
Ah nee wat klote zeg wat een lange wachtlijst ook.. heb je aangegeven dat je zwanger probeert te worden?
Aah zo zenuwslopend hè, die 1,5/2 weken.. ik hoop dat het lukt om er niet al te veel mee bezig te zijn, hoe lastig dat ook is natuurlijk. Gelukkig wat afleiding qua werk inderdaad.. succes!
@Roni7888 mag ik ook meeslapen dan? Hier ook drukker de komende tijd. Volgende week natuurlijk herfstvakantie, dus zijn de kinderen ook thuis. Ik had het tegen m'n man gezegd over maandag hij vindt dat ik 'm wakker had moeten maken hahaha @Maudje123 wat een vervelende uitslag... Ga je ook aan de morfine? Is een heftig middel., sterkte met de beslissing.
Wat vervelend zeg... Dat is waarschijnlijk niet wat je had willen horen.. En idd morfine met zwangerschap moet je niet willen. Lastige situatie hoor.
Jeetje heftig hoor die morfine. Herkennen jullie dat, misselijk zijn rond je ei sprong? Het schijnt dus te kunnen, had er vorige maand ook al last van en nu weer. Nog geen positieve ovulatie test maar komt er wel aan denk ik.
Hoi dames, was een tijdje afwezig. Ik ga zo even terug lezen. Er is een hoop gebeurt bij ons prive. Gisteravond mijn piek gevonden, vanochtend was mijn piek er nog steeds. Temp was vanochtend ook al gestegen, maar dat lijkt mij wat snel? Heerst ook een buikgriepje. En mss was de temp wel hoog door LH. Heb op dit moment GIGANTISCHE pijn links onderin mijn buik, ook helemaal bloated. Dus... of buikgriep of er staat nu een eitje op springen! Dan verwacht ik vandaag mijn ei ergens. Morgen dan 1dpo...
Nee niet over gehad met de neuroloog, maar ze willen niet opereren omdat de afwijking niet erg genoeg is. Die pijnblokkade ben ik ook niet weg van, maar de morfine helemaal niet. Nee heb niet meer getest, temp is 0.2 gedaald
Nee met de neuroloog niet over gehad De pijn blokkade moet geen kwaad kunnen, heb al eerder 3 corticosteroïden injecties gehad. De cyclus is er onwijs van van de leg
Ja nogal, nou ja ik laat denk ik de morfine nog wel even staan. Maar de neuroloog vond het gebruik ervan echt wel aan te raden op dit moment om uit die pijncirkel te komen, ergens snap ik hem ook wel
Tramadol geen optie? Ik slik dat nu ook gewoon en tijdens zwangerschap ook. Tenminste dosis onder 50mg, 1x per dag
Ik heb dat de gehele zwangerschap genomen van de jongste, met goedkeuring van de gyn en ziekenhuisapotheker. Zolang het maar bij 1x per dag bleef. De winst van de tramadol was groter dan een mogelijk verwaarloosbaar risico voor de kleine. Daarvoor was de dosis van mij te laag en maar 1x per dag.Hij is ook niet geboren met ontwenningsverschijnselen oid. Zijn gezondheidsproblemen komen niet door medicatie gebruik Vanuit farmaceutische kompas: Advies: Indien pijnbehandeling met opioïden tijdens de zwangerschap wenselijk is, het gebruik van tramadol beperken tot enkelvoudige doses. Dus dat kun je zeker even voorleggen aan de arts of even je apotheker vragen
Heel erg bedankt voor de info, ik ben helemaal niet van het pillen slikken nl tenzij het echt niet anders kan
NOD-lijst 16 t/m 31 oktober ♡♡♡♡♡ 16 oktober (2) Angelmom1 - 37 jaar - 3e (4e) kindje - ronde 7 Maudje123- 44 jaar - 3e kindje - ronde 17 17 oktober (2) Malavita - 37 jaar - 3e kindje - ronde 3 SingleMomToBe - 41 jaar - 2e kindje - ronde 3 18 oktober (0) 19 oktober (3) Flotsje - 38 jaar - 4e kindje - ronde 3 Evayesmamatobe - 38 jaar - 2e kindje - ronde 1 StephanieEmma - 2e kindje - ronde 4 20 oktober (2) Simones990 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 12 mmm 21 oktober (1) Swaan7 - 32 jaar- 2e kindje- ronde 2 22 oktober (4) Distel - 29 jaar - 2de kindje - ronde 8 Bambiniheart - 32 jaar - 1ste kindje- ronde 8 Kimmetjuh90 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 1 (cryo terugplaatsing)MMM Ajuuparaplu - 34 jaar - 3e kindje - ronde 21 23 oktober (1) MonaB - 27 jaar - 1e kindje - ronde 19 (MMM) 24 oktober (3) Kiekieboe - 30 jaar - 3e kindje - ronde 5 Penniej - 33 jaar - 3e kindje - ronde 6 Roni7888 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 5, 10 mnd na mk, MMM cyclus analyse 25 oktober (3) Lintje - 38 jaar - 3e kindje (1e samen) - ronde 6 Leesteken - 29 jaar - 3e kindje -ronde 2 Geriatertje- 43 jaar- 4e kindje (1e samen)- ronde 12 (ronde 5 na MA) 26 oktober (1) MamaDorey - 36 jaar - 4e kindje - ronde 5 na mk (12 totaal..) 27 oktober (2) Joy20 - 43 jaar - 2e kindje - ronde 2 na mk Veertje22 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 5 28 oktober (4) SLP - 28 jaar - 1e kindje - ronde 4 Amsterdammertje - 40 jaar - 4e kindje - ronde 8 na mk (ronde 37 na bbz) Campus- 35 jaar- 2e kindje- ronde 3 Mena92 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 8 29 oktober (0) 30 oktober (3) Siementje - 33 jaar - 4de kind - ronde 3 (2de na mk) Misslisa - 34 jaar - 4e kindje - ronde 2 MM34 - 34 jaar - 2e kindje (1e samen) - ronde 6 (2e na vmk) 31 oktober (0) ♡♡♡♡♡ Totaal (31) Wachten op eisprong (20) Wachtbankje (15) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)