Ik heb me net vast aangemeld voor de volgende nod lijst met al die übervage testen. Ik ga nu denk ik afwachten wat mijn temp doet
Bleeeh @Maudje123 !!! Het moet toch eens raak zijn???? Pffffff vind het echt wel rot voor je en hoop echt dat je snel een positieve test in handen hebt. Zo naar dat er altijd al voor de start van de lijst mensen afvallen of geen hoop meer hebben. ik hoop op wondertjes..
NOD-lijst 16 t/m 31 oktober ♡♡♡♡♡ 16 oktober (2) Angelmom1 - 37 jaar - 3e (4e) kindje - ronde 7 Maudje123- 44 jaar - 3e kindje - ronde 17 17 oktober (2) Malavita - 37 jaar - 3e kindje - ronde 3 SingleMomToBe - 41 jaar - 2e kindje - ronde 3 18 oktober (0) 19 oktober (3) Flotsje - 38 jaar - 4e kindje - ronde 3 Evayesmamatobe - 38 jaar - 2e kindje - ronde 1 StephanieEmma - 2e kindje - ronde 4 20 oktober (2) Simones990 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 12 mmm 21 oktober (1) Swaan7 - 32 jaar- 2e kindje- ronde 2 22 oktober (4) Distel - 29 jaar - 2de kindje - ronde 8 Bambiniheart - 32 jaar - 1ste kindje- ronde 8 Kimmetjuh90 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 1 (cryo terugplaatsing)MMM Ajuuparaplu - 34 jaar - 3e kindje - ronde 21 23 oktober (1) MonaB - 27 jaar - 1e kindje - ronde 19 (MMM) 24 oktober (3) Kiekieboe - 30 jaar - 3e kindje - ronde 5 Penniej - 33 jaar - 3e kindje - ronde 6 Roni7888 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 5, 10 mnd na mk, MMM cyclus analyse 25 oktober (3) Lintje - 38 jaar - 3e kindje (1e samen) - ronde 6 Leesteken - 29 jaar - 3e kindje -ronde 2 Geriatertje- 43 jaar- 4e kindje (1e samen)- ronde 12 (ronde 5 na MA) 26 oktober (1) MamaDorey - 36 jaar - 4e kindje - ronde 5 na mk (12 totaal..) 27 oktober (2) Joy20 - 43 jaar - 2e kindje - ronde 2 na mk Veertje22 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 5 28 oktober (4) SLP - 28 jaar - 1e kindje - ronde 4 Amsterdammertje - 40 jaar - 4e kindje - ronde 8 na mk (ronde 37 na bbz) Campus- 35 jaar- 2e kindje- ronde 3 Mena92 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 8 29 oktober (0) 30 oktober (3) Siementje - 33 jaar - 4de kind - ronde 3 (2de na mk) Misslisa - 34 jaar - 4e kindje - ronde 2 MM34 - 34 jaar - 2e kindje (1e samen) - ronde 6 (2e na vmk) 31 oktober (0) ♡♡♡♡♡ Totaal (30) Wachten op eisprong (11) Wachtbankje (18) Zwanger (0) Ongesteld (1) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren) Hier eerste rood gespot net
Ja wordt wel tijd hè, maar ja het is wat het is Ik zit trouwens liever aan het begin van de lijst dan aan het einde
Ik ga ook alvast op zoek naar de volgende lijst. Wacht nu op mn menstruatie. Mag wel komen nu. Volgende week zondag wordt onze oudste alweer 5 jaar. Wil dan niet ongesteld zijn...
En hier de volgende die alvast een plekje claimt op de nieuwe lijst.. ook ik heb er heeeel weinig geloof / hoop meer in. Zolang ik geen bloed zie, blijf ik natuurlijk ook nog hier, al was t maar om te kijken hoeveel dames er op roze gaan!!
Ooooh meiden wat vind ik t naar om te lezen van jullie allemaal Hele dikke knuffel!!!! Ik weet niet hoe ik me voel, is voor mij echt nog even afwachten. Wellicht ga ik de 18e t eerste testje doen, maar dan er nog niet teveel van verwachten als er een 2e streepje staat.
Ga je gezellig met mij mee of schuif je door naar eind november? Ik blijf natuurlijk spieken hoeveel roze er hier komt
Nou lekker team zijn we met z'n allen. Zal ik ook vast naar de November lijst komen? hier de hoop opgegeven tot het eind van het jaar haha. Misschien maart als ze m'n eileiders door spuiten?
Oooh maar je bent in de 1 tm 15 november lijst! M'n volgende nod is niet in 't eerste deel van november...
Ja dat klopt.. Nouja ik zit niet geheel onder aan de lijst Maar heb ook nog niet de hoop opgegeven...