Hmmmppfff nog geen bloed gespot Had zo gehoopt dat het vandaag nog zou zijn, komt niet echt lekker uit als het morgen is. Dan wordt mijn vriend 40
Jaaa! Ik had het ook al gespot! En qua testdatum zitten we ook in de buurt precies. Wanneer ga jij testen? Ik wellicht maandag 25 oktober (of als ik het uithou dan pas dinsdag 26 oktober) dan ben ik 11 DPO (dinsdag 12).
Dorst was bij mij 7 jaar geleden toen ik zwanger was echt iets wat me opviel en wat ik “anders en vreemd” vond.
Dames... Ik ben voorzichtig blij denk ik!! (Wel nog gereserveerd vanwege ovitrelle gebruik)... zou t dan toch.. Dit word een meisje echt waar
Dit zou mooi zijn zeg! Ik durf je nog niet te feliciteren vanwege de ovitrelle Hoelang geleden heb je die gezet? Maar zo willen we de testen zien hè
Hooo nog niet! Doe maar als t opgelopen is dinsdag Al ben ik van mening dat dit geen ovitrelle meer kan zijn, zo duidelijk! 11 dagen geleden ovitrrlle gezet, in t verleden was t op dag 10 er wel uit, maar ik vind 'm te duidelijk om nog ovitrelle te zijn Ik denk dat ik wel zwanger ben Over 2 dagen ga ik ogmaals testen
Ik ga echt duimen voor je dat dit je eigen hcg is! Ben heel benieuwd naar dinsdag, daarom wacht ik nog even met feliciteren. Niet omdat ik het je niet gun, maar we houden van zekerheid hè Spannend!!!
Ja ik hou van jou eerlijkheid, je staat er net zo in als ik zelf I love you girllll!♡ Voelt wel rete oneerlijk tegenover jou... jij bent gewoon nogsteeds niet zwanger
Ik zit stiekem mee te lezen om je te volgen haha, maar wauw, spannend! Zou toch wat zijn meteen de eerste ronde raak! ❤
Ik geloof niet dat het nog van de ovitrelle is (veel te duidelijk), zo'n streep had ik bij mijn vorige zwangershap op mijn NOD. Dus vind ik dat het goed zit!!!
Haha jij mag me stalken moppie❤ Heb ook een eigen topic gemaakt bij testen Het is idd spannend! Maar nu die helemaal is opgedroogd, vind ik m nog duidelijker, dit kan niet nog ovitrelle zijn, ben ik van overtuigd al wel. We gaan t zien over 2 dagen hoe de test er dan uit ziet
Haha je bent lief♡ Ik de k ook geen ovitrelle meer, hij is nog duidelijker opgedroogd, over 2 dagen zou er wel oploop moeten zijn
Ja ik hou van eerlijkheid, je hebt niks aan sweet talk Love you too Enne niks oneerlijk hoor, het is jou net zo goed gegund, ik wist vantevoren dat het lastig ging worden op mijn leeftijd. We blijven proberen en hopen dat het nog mag lukken
Nee nog steeds niet, temp nog wel laag Gister de hele dag buikpijn, maar nog steeds geen bloed gespot Nu mag het wel een dagje wachten hoor Vriend is vandaag 40 geworden, dus zit nu niet op bloed te wachten
Gefeliciteerd het moest bijna wel met de symptomen doe je had. Wat onwijs gaaf! Ben benieuwd dinsdag!