8 dpo ronde 8... en het is weer eens een acne maand, net als in puberteit, mijn gezicht misschien is dat een goed teken? Test niet meer voor 10dpo dus afwachten maar...
Hier is men temp weer iets omhoog. Gelukkig... nog steeds wel veel witverlies/slijm. Benieuwd of t iets betekend. En zo niet dan weet ik dat voor de volgende ronde. Voel me verder prima en ben niet echt aan t letten op steekjes en krampjes... want dat kunnen net zo goed men darmen zijn. Ik wilde in eerste instantie woensdag testen maar denk dat ik FF maar ga aanhouden. Ben woensdag dan 8 dpo en dat vind ik echt te vroeg. Schuif het op naar donderdag. Ben wel benieuwd maar verwacht er niets van. Morgen bloed prikken.. maar verwacht dat mijn progesteron wel goed is aangezien mijn temp goed gestegen is.
Gefeliciteerd met je man! Hopelijk een leuk dagje samen. Baal wel voor je dat t nog steeds niet raak is. Hopelijk blijft de menstruatie nu uit tot morgen.
NOD-lijst 16 t/m 31 oktober ♡♡♡♡♡ 16 oktober (2) Angelmom1 - 37 jaar - 3e (4e) kindje - ronde 7 Maudje123- 44 jaar - 3e kindje - ronde 17 17 oktober (2) Malavita - 37 jaar - 3e kindje - ronde 3 SingleMomToBe - 41 jaar - 2e kindje - ronde 3 18 oktober (0) 19 oktober (3) Flotsje - 38 jaar - 4e kindje - ronde 3 Evayesmamatobe - 38 jaar - 2e kindje - ronde 1 StephanieEmma - 2e kindje - ronde 4 20 oktober (1) Simones990 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 12 mmm 21 oktober (1) Swaan7 - 32 jaar- 2e kindje- ronde 2 22 oktober (4) Distel - 29 jaar - 2de kindje - ronde 8 Bambiniheart - 32 jaar - 1ste kindje- ronde 8 Kimmetjuh90 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 1 (cryo terugplaatsing)MMM Ajuuparaplu - 34 jaar - 3e kindje - ronde 21 23 oktober (1) MonaB - 27 jaar - 1e kindje - ronde 19 (MMM) 24 oktober (3) Kiekieboe - 30 jaar - 3e kindje - ronde 5 Penniej - 33 jaar - 3e kindje - ronde 6 Roni7888 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 5, 10 mnd na mk, MMM cyclus analyse 25 oktober (3) Lintje - 38 jaar - 3e kindje (1e samen) - ronde 6 Leesteken - 30 jaar - 3e kindje - ronde 2 Geriatertje- 43 jaar- 4e kindje (1e samen)- ronde 12 (ronde 5 na MA) 26 oktober (1) MamaDorey - 36 jaar - 4e kindje - ronde 5 na mk (12 totaal..) 27 oktober (2) Joy20 - 43 jaar - 2e kindje - ronde 2 na mk Veertje22 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 5 28 oktober (4) SLP - 28 jaar - 1e kindje - ronde 4 Amsterdammertje - 40 jaar - 4e kindje - ronde 8 na mk (ronde 37 na bbz) Campus- 35 jaar- 2e kindje- ronde 3 Mena92 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 8 29 oktober (0) 30 oktober (4) Siementje - 33 jaar - 4de kind - ronde 3 (2de na mk) Misslisa - 34 jaar - 4e kindje - ronde 2 MM34 - 34 jaar - 2e kindje (1e samen) - ronde 6 (2e na vmk) Jaimpiej - 32 jaar - 2e kindje - ronde 4 31 oktober (0) ♡♡♡♡♡ Totaal (31) Wachten op eisprong (6) Wachtbankje (19) Zwanger (2) Evayesmamatobe UG 26-6-2022 Kimmetjuh90 UG 02-07-2022 Ongesteld (4) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
@Kimmetjuh90 Gefeliciteerd, mooie test! @Maudje123 Gefeliciteerd met je vriend, hopelijk blijft de ms nog even weg. Fijne dag samen! @Roni7888 spannend, ik hoop het toch zo voor je! Uiteraard hoop ik het voor iedereen! Lees alles mee, maar bijhouden qua reageren lukt niet echt. Zit zelf nog niet op het wachtbankje, nog druk met wachten op m'n ei.. schiet niet op
Ik ben toch weer even terug.. morgen mijn nod, nog helemaal geen spotting oid normaal wel. Geen puistjes, normaal wel. Ik huil al 2 dagen om alles, mijn man was het "zat" en is een test aan het halen
1 dpo: beetje misselijk, weeig gevoel, en moe. (ovitrelle) 2 dpo : in de avond op bed maagzuur, overdag moe (ovitrelle) 3 dpo: embryo tp gehad, savonds wat last van de buik met vlagen. (Ovitrelle?) Of innesteling? 4 dpo: veel koud, koude handen. Met vlagen misselijk. Krampjes afentoe. 5 dpo: krampjes, moe en misselijk met vlagen. En weinig eetlust. 6 dpo: krampjes, weinig eetlust, dorst, moe vaker plassen, zin in sex (kan helaas niet want vriend is weg van huis tot de 24ste). 7 dpo: krampjes, dorst, moe, veel plassen, verminderde eetlust. 8 dpo: krampjes, verminderde eetlust, moe, dorst, veel plassen. 9 dpo: innestelingsbloeding? Rugpijn, gevoel dat ik ongesteld moet worden, en scherpe mes steken in de schaamstreek, verminderde eetlust, duizelig, dorst, veel plassen, gevoelige borsten? 10 dpo: scherpe steekjes in de schaamstreek, krampjes, verminderde eetlust (wel zin in lekkere dingen en snoepjes), dorst, veel plassen, moe. 11 dpo: verminderde eetlust, dorst, veel plassen, moe, positieve test in handen.