Lief dank je wel Ik twijfel om die banner niet toch al te nemen hahaha Ik probeer te wachten, maar weet niet of me dat lukt
Wow gefeliciteerd! Hoeveel dpo ben je nu precies? Hoe moet ik dat rekenen? Ik had zo'n streep meestal bij 13dpo geloof ik Streep is echt wel flink al joh!
Ik zit nu op 11 dpo Jij zo een streep op 13 dpo? Omg... Dan ben ik benieuwd wat t over 2 dagen is haha
Haha ja en dat waren allemaal goede zwangerschappen Ik testte meestal op 10/11dpo pas voor het eerst positief met een super licht streepje.
Dank je wel @Siementje ! Wie kan me uit deze sneltrein halen? Het is allemaal zo snel gegaan dat ik in een soort roes lijk te zitten en t niet wil of kan bevatten... Het is bij ons niet op de normale manier gegaan, maar wel ongelofelijk snel.. Ik heb voor ei gebelt met t zkh, kon direct met ovutesten starten, na een positieve een echo gehad en ovitrelle mee gehad, deze moest ik zetten en daarop volgde 3 dagen later de terugplaatsing, en nu blijk ik zwanger! Dit alles is in 1 nog niet voltooide cyclus gebeurt.. like... wtf.... Toch had ik nooit verwacht dat t zo snel al zou lukken... Ik voel me ook schuldig tegenover iedereen die al weet ik t hoeveel rondes bezig is, ik weet dat wij nooit op natuurlijke wijze zwanger zullen raken, wij hebben geluk dat we nkg cryo's hebben. Aan iedereen die nog bezig is of gaat aan hun zoveelste ronde, ik denk aan jullie, ik hou van jullie en gun jullie ook gauw een positieve test!!!
Nogmaals het is je van harte gegund, enige jaloezie die ik heb, is gezonde jaloezie Ben zo blij voor je dat jou een super lange weg is bespaard in de hele mmm
Je bent zo lief!♡ Ik gun jou dit ook! Met heeeel mijn hart!!!!! Mn vorige zwangerschap testte ik op 10 dpo ook al redelijk duidelijk positief, misschien maak ik gewoon snel hcg aan? Ik weet t niet haha
Dat weet ik lieverd, ik weet ook hoe t is om deze weg heel lang te bewandelen, voor mn nu jongste 4 jaar bezig geweest, wat een ongelofelijke hell hebben wij moeten doorstaan des tijds.. maar gelukkig door dst we toch ivf hebben kunnen doen, is onze dochter geboren en ben ik nu zwanger van een cryo uit diezelfde ivf behandeling♡ Als t kon had ik mn overige embryo's aan jou gegeven en aan iedereen die al zo lang bezig is!
Ja kan dat ze bij jou sneller innestelen ofzo? Bij mij zijn ze allemaal rond dezelfde periode ingesteld, elke keer 10/11dpo de eerste licht positieve. Maar ik ken genoeg anderen die eerder positief testten..
Deze is vermoedelijk op 9 dpo ingenesteld, toen verloor ik een iniminie beetje bloed bij afvegen, en dat was helder rood. Maar isschien is ie ook wel eerder ingenesteld ik weet t nie haha
Ontzettend lief van je ❤ Was het maar zo makkelijk, bij ons moet het gewoon een lucky shot zijn. Komt vast nog wel