Nee ik ga morgen weer testen schat, ik wilde er echt 2 dagen tussen hebben Nog ff geduld hebben dus Ik ga zo de Kruidvat beroven van nog een pakje 2v5, ik vind ze erg fijn om mee te testen wel
Op je piek seks is goed! Dan heb je gewoon alle kansen hoor. Hopelijk keert de rust snel terug bij jullie. Sterkte.
Zoo lief!!!♡ Al denk ik niet dat ie morgen al knalt haha ik denk een paar dagen later pas Maar daar komen we vanzelf wel achter Baal echt wel dat mn vriend pas maandag laat in de avond/nacht thuiskomt... ik moet dus wachten met bellen tot dinsdag ochtend Vet stom... Ook dat ik t met niemand kan delen in mn omgeving, behalve hier op zp
Jammer @Maudje123 hopelijk dan een verjaardagscadeau! Hier is mijn temp nog verder omhoog. 6 dpo. Voel niks bijzonders dus denk dat het niets gaat worden. Slaap wel enorm veel gemiddeld 9½ uur per nacht. Gisteren wat hoofdpijn gehad. Straks bloedprikken op progesteron. Maar dat zit wel goed verwacht ik. Wordt nu wel ongeduldig met wachten. Aan de ene kant wil ik testen donderdag, aan de andere kant onwijs bang voor de teleurstelling. Ik lees toch echt zoveel wisselende verhalen over het moment van innesteling. Dat dat echt pas vaak rond 9 dpo is. Dus dan ga ik weer twijfelen of het dan niet te vroeg is. Naja donderdag ben ik 9/10 dpo... wellicht dat ik t gewoon probeer.
Als ik jouw laatste test zie en dit je eigen hcg is, dan kan hij morgen best wel knallen vermoed ik hoor! Oeh balen is dat, nou gelukkig kan je hier alles kwijt
Ik gok dat ie pas knalt op 16 of 17 dpo We gaan t morgen zien wat ie doet Ineens ben ik bang om te testen morgen Slaat nergens op natuurlikk hij gaat niet ineens niet positief zijn
Ja dat klopt. Maar de nieuwsgierigheid is ook groot. Wilde eigenlijk woensdag testen maar FF heeft men kruisje een dag verplaatst en dat hou ik dus maar aan. Vrijdag heb ik een vroege dienst en test dan liever niet. Donderdag ben ik vrij. Dus dat leek mij wel een geschikte dag. Maar ben dan idd pas 9/10 dpo. Bij mijn vorige zwangerschap had ik wel een duidelijke streep op 12/13 dpo. Dus als er iets gaande is hoop ik dat dus te zien donderdag hoewel mijn gevoel nu zegt dat het niks gaat worden want heb amper symptomen. Niet dat ik nu al iets zou moeten voelen maar toch...
Meestal kun je dan al wel wat zien. Als FF je kruis verplaatst heeft kan de eisprong ook snachts zijn geweest misschien? Als je progesteron prikt heb je ook snel de uitslag volgens mij dezelfde dag al of de dag erna. Daaraan kan je ook zien of je eisprong goed was! Veel succes!
Zooo leuk! Nogmaals gefeliciteerd! S6 met het beroven van de kruidvat haha daar ben ik ook een ster in
NOD-lijst 16 t/m 31 oktober ♡♡♡♡♡ 16 oktober (2) Angelmom1 - 37 jaar - 3e (4e) kindje - ronde 7 Maudje123- 44 jaar - 3e kindje - ronde 17 17 oktober (2) Malavita - 37 jaar - 3e kindje - ronde 3 SingleMomToBe - 41 jaar - 2e kindje - ronde 3 18 oktober (0) 19 oktober (3) Flotsje - 38 jaar - 4e kindje - ronde 3 Evayesmamatobe - 38 jaar - 2e kindje - ronde 1 StephanieEmma - 2e kindje - ronde 4 20 oktober (1) Simones990 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 12 mmm 21 oktober (2) Swaan7 - 32 jaar- 2e kindje- ronde 2 MrsWit - 30 jaar -1e kindje - ronde 26, 1e na bevalling 22 oktober (4) Distel - 29 jaar - 2de kindje - ronde 8 Bambiniheart - 32 jaar - 1ste kindje- ronde 8 Kimmetjuh90 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 1 (cryo terugplaatsing)MMM Ajuuparaplu - 34 jaar - 3e kindje - ronde 21 23 oktober (1) MonaB - 27 jaar - 1e kindje - ronde 19 (MMM) 24 oktober (3) Kiekieboe - 30 jaar - 3e kindje - ronde 5 Penniej - 33 jaar - 3e kindje - ronde 6 Roni7888 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 5, 10 mnd na mk, MMM cyclus analyse 25 oktober (3) Lintje - 38 jaar - 3e kindje (1e samen) - ronde 6 Leesteken - 30 jaar - 3e kindje - ronde 2 Geriatertje- 43 jaar- 4e kindje (1e samen)- ronde 12 (ronde 5 na MA) 26 oktober (2) MamaDorey - 36 jaar - 4e kindje - ronde 5 na mk (12 totaal..) BibiQ - 39 jaar - 2e kindje (BAM) - 1ste ronde IUI-D Peony - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 na mk 27 oktober (2) Joy20 - 43 jaar - 2e kindje - ronde 2 na mk Veertje22 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 5 28 oktober (3) SLP - 28 jaar - 1e kindje - ronde 4 Amsterdammertje - 40 jaar - 4e kindje - ronde 8 na mk (ronde 37 na bbz) Campus- 35 jaar- 2e kindje- ronde 3 29 oktober (0) 30 oktober (4) Siementje - 33 jaar - 4de kind - ronde 3 (2de na mk) Misslisa - 34 jaar - 4e kindje - ronde 2 MM34 - 34 jaar - 2e kindje (1e samen) - ronde 6 (2e na vmk) Jaimpiej - 32 jaar - 2e kindje - ronde 4 31 oktober (1) Mena92 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 8 ♡♡♡♡♡ Totaal (34) Wachten op eisprong (5) Wachtbankje (21) Zwanger (2) Evayesmamatobe UG 26-6-2022 Kimmetjuh90 UG 29-06-2022 Ongesteld (5) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Ja na 23 uur had ik geen klachten meer dus vermoed maandag avond/nacht. Ik geloof wel dat men eisprong goed is geweest. Temp is goed gestegen. Zo bloedprikken. Zojuist ook dunne ontlasting/diaree gehad. Verder weinig klachten. Nog steeds redelijk wat witte afscheiding. Ben benieuwd.
Test nu dan even. Dan stel je jezelf gerust. Stress is niet goed voor een zwangerschap he... en ik geloof er wel in bij jou!