Ik zal we eens naar luisteren! Maar dat is inderdaad al onderzocht. Ik heb een niche en best een grote ook. Maar hij is vooral breed ipv diep dus dat zou niet teveel problemen moeten geven volgens de gynaecoloog.
Ik hoop ook dat er nkg mensen bij komen Wanneer ga je testen? Hij kan nog meer knallen, dat hoop ik over 2 dagen Iknwil eigelijk dst de test streep donkerder is dan de controle streep Dank je wel, ben benieuwd naar de 2v5 over 2 dagen
Ik zou toch ook niet teveel focussen op klachten en symptomen. Niet elke zwangerschap is hetzelfde. Je kunt ook gewoon helemaal niks voelen en toch zwanger zijn. Je kunt heel veel klachten hebben en niet zwanger zijn. Ik kan je niet vertellen wat je moet doen. Je moet doen waar je je goed bij voelt. Als je van je slaap houdt kun je ook wachten tot zaterdag . Ik was altijd een middagtester.
Hoop natuurlijk ook dat de lijst nog wat rozer wordt. Hier vandaag 8 dpo. Eigenlijk verwacht ik er deze ronde niet zoveel van. Aangezien we het pas gezellig konden maken, de dag na mn piek. Maar toch wel weer spannend. Het ligt eraan wat mn gevoel zegt, maar dan heel misschien toch aankomend weekend alvast een testje wagen
Wat een mooie test! Nu toch echt van harte gefeliciteerd !! Wanneer mag je naar het ziekenhuis voor de echo/controle? Super leuk
ik heb 2 predictors besteld en zag nog een action test in de kast liggen van 2 jaar geleden. Ik vermoed dat die over datum is inmiddels
Mooie test @Kimmetjuh90 ! Dat het een plakkertje mag blijven. Hier toch nog maar niet getest. Temp weer 0.10 gestegen. Vandaag 9/10 dpo. Spannend. Ben wel benieuwd of er daarbinnen iets gaande is. Maargoed ik zal het snel genoeg weten. Hartslag is nog mooi hoog. Nog meer testers? De lijst mag idd wel wat meer roze kleuren hoor. Benieuwd naar alle testjes die komen gaan!
Spannend Meis! Echt wel een idee dat er mss bij jou iets gaande is! Hier nu 7dpo en mega rustig, te rustig…… normaal kreeg ik bij zwangerschap flinke menstruatiekrampen (innesteling) rond 8/9 dpo… het kan nog maar verwacht eigenlijk niks ofzo????
Dank je meis, super lief! Ik ga morgen bellen omdat mn officiële testdag zaterdag is, kijken of ze me morgen al willen inplannen, ik gok ergens in mn 8e week dat de 1e echo zal zijn.
Ik denk morgen of zaterdag. Morgen 10/11 pdo zaterdag zou de menstruatie al kunnen beginnen, vorige keer 12 dpo al ongesteld. Zaterdag dus 11/12 dpo. Dan moet er zeker iets zichtbaar zijn als t raak zou zijn. Maar hier ook maar weinig klachten hoor. Dus ben benieuwd. Nu moet ik zeggen dat sinds de miskraam mijn menstruatie pijn verdwenen is. Waar ik voorheen de eerste dag echt niets kon en veel pijnstillers moest slikken heb ik dat nooit meer gehad na de miskraam. Dus ik denk ook niet dat ik stel dat er iets innestelt, dat zou voelen nu... maargoed afwachten maar
Owww spannend! Als je tot zaterdag wacht, dan testen we samen Nee je moet echt doen wat jij zelf wilt mop Al ben ik zo benieuwd, jij bepaalt zelf wanneer je er aan toe bent