Dubbel slecht nieuws mijn literal flow antigen test was ook positief deze ochtend, waarschijnlijk ook covid voor 2de keer... Pcr geboekt...
Ja kan wel! Wel aan de vroegere kant, dus ik zou wel zorgen dat je urine goed geconcetreerd is (uren niet drinken en plas ophouden)
Dank, niet fijn... Eerste keer was voor dubbele vaccinatie en heftig (4weken ziek en secondaire longinfectie) . Hoop dat ik minder ziek word nu.. Beetje angstig
Hmmm ik zie wel wat op je bewerkte foto maar het lijkt wel een soort vlek. Ik zou m niet als positief beschouwen. Morgen nog eens proberen!
De kv early niet doen! Die zijn ruk. Zou dan eerder kiezen voor de 2v5 die zijn heel gevoelig. Verder zijn die van de action en de predictor ook prima.
O niet leuk veel beterschap! Zo spannend al die dames met testdrang! Ikzelf ben nu 8 DPO (of 7 of 9- het is niet helemaal duidelijk) en heb ook al giga-testdrang. Maar ik wil echt wachten tot dinsdag! Of maandag. (of zondag)
Dan lopen we heel gelijk op! Ik ben ook 8dpo (maar mijn temp steeg ook al eerder dus in theorie zou ik ook 9 of 10 kunnen zijn maar wss niet)... Maar wil zondag testen!
Hier nog steeds negatief, dus we gaan vanavond lekker aan de wijn! Gok dat m'n menstruatie morgen doorbreekt
Ik heb even geen vertrouwen meer in de dipstick ovulatietesten. Ze bleven maar negatief en zat totaal geen opbouw in. Toch maar weer midstream testen besteld, al zijn die een stuk duurder. Dus vanmorgen en een dipstick en een midstream gedaan, dipstick nog steeds een dun streepje maar midstream gewoon bijna positief ben vergeten foto te maken, is alweer 2,5 uur geleden dus opgedroogd en niet meer helemaal accuraat. Maar is toch gek? Komt van dezelfde urine.. ga over een uurtje nog een keer testen en dan ook een clear blue. Dure hobby hoor, dat zwanger willen worden
Ik heb dat met de zwanger en kids testen. Die zijn te gevoelig voor mij. Ik gebruik daarom de action testen er naast. Maar geen idee welke bij jou kloppend is. Dit is wel een heel verschil.