Bah mag ik even klagen jongens? Ik voel mij echt beroerd. Ik denk dat ik een soort van buikgriepje/voedselvergiftiging iets heb. Sinds vanochtend dus buikpijn, af en toe ineens heel misselijk, enorm duizelig, steken in mijn buik maar ook maag en heb het heel koud. Eerst dacht ik nog: nou wie weet is het wel een symptoom. Maar des te slechter ik mij voel, des te meer het gewoon lijkt op een buikgriep. Ik ben niet echt aan het overgeven en nog gewoon aan het werk, maar wel op mijn bed, als ik sta ben ik slapjes/dizzy en voel mij gewoon niet fijn. Baal er echt van. Ben dus ook wat down Begint bij mij altijd vanaf 9dpo, dat ik mij mentaal wat sip begin te voelen dus.... zucht...
Snap het heeeel goed!!!! Ik heb de verhalen gelezen hoor, dames die op 7dpo positief testen. Het kan wel.
Bah, beterschap! wat betreft sip vanaf DPO 9 heel herkenbaar… het is ook zo lastig om positief te blijven soms.
Ja en volgens mij komt het bij mij ook door hormoonwisselingen/stijgingen/dalingen. Ik heb het namelijk elke maand rond de 9dpo dat ik een beetje verdrietig raak... En op het moment dat ik daadwerkelijk ongesteld wordt (14dpo de laaste tijd) dan gaat het wel weer. Typisch PMS denk ik? Ik lig in bed met mijn hele outfit, trui met nog een dik vest erover heen, onder de dekens met een elektrisch deken aan... En alsnog rillerig Bizar. Kan "het ijskoud hebben" ook eens symptoom zijn? hahahah
Whahahah nou laten we hopen dat het ergens goed voor is en dat het bij mij een goed teken is ipv ziek worden
Whahaha naar aanleiding van @Roni7888 check ik nu ook af en toe m’n hartslag via m’n app. En nu ook ineens verhoogd. @Roni7888 ben je de dag een beetje doorgekomen? Gewoon al bijna he! D-day!! AAAH jaja ziek of zwanger, wie weet ik verwacht het eerste haha
Nou net weer thuis, uren niet gedronken. Heb de 2v5 van kv en action early aangeschaft. Zojuist de action early gedaan maar witter dan wit.... Ik weet niet hoe ik de foto erbij kan doen.
Hier meet mijn Fitbit het. Op zijn hoogst toen ik ziek was, een dip rond het overlijden van mijn moeder( maar ook eisprong) en nu weer hoog. Ga ik weer ziek worden? Een zwangerschap geloof ik niet in met maar 1 keer seks in een hele cyclus