Hang allang niet meer in deze lijst, maar ben speciaal voor jou vanochtend even komen meelezen Wat ontzettend fijn voor je!! Alvast heeeeel voorzichtig gefeliciteerd!!
Dit is in daglicht . Maar is niet te doen joh. Het is met het blote oog al amper te zien en na uploaden blijft er niets van over . Ik kijk over een paar dagen wel weer. Maar ik denk dat het niets is.
Dankjewel dankjewel dankjewel allemaal! Wat onwijs lief♡♡♡ Het dringt nog niet echt door, ik kan het niet bevatten. 11 maanden lang heb ik echt zo in onzekerheid geleefd. Ik heb 0 symptomen, behalve dan die hogere hartslag. Ik heb niets gevoeld de afgelopen dagen en geen pijnlijke borsten. Dat ik nu een streepje heb voelt zo onwijs onwerkelijk. Mijn vriend is niet thuis en weet nog van niets. Ik stond vanmorgen onwijs duizelig op, en na het testen werd ik even heel misselijk van de spanning. Ik kan het nog steeds niet geloven. Ik hoop zo dat het goed blijft gaan! Dat dit wel zo mag zijn. Ik ga maandag als de test oploopt gelijk een afspraak maken bij de verloskundige. Ik voel ineens zoveel angst. Maar zoveel blijheid.
Haha ja welkom bij het moederschap begint direct al die onzekerheid en angst maar tegelijkertijd ook blijdschap
Gefeliciteerd lieverd het is je zo gegund! En die ongeloof dat ken ik, had ik bij me jongste ook Maar je bent echt zwanger! Ik duim heel hard dat t goed blijft gaan voor je