NOD lijst 16 t/m 31 oktober 2021

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maudje123, 20 sep 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MonaB

MonaB Actief lid

14 jan 2021
    391
    662
    93
    Vrouw
    Overijssel
    @Roni7888 YAAAAAAAAS! Gefeliciteerd! ♥️

Roni7888 vindt dit leuk.
  2. MonaB

MonaB Actief lid

14 jan 2021
    391
    662
    93
    Vrouw
    Overijssel
    Voorzichtig gefeliciteerd! Ik snap de terughoudendheid gezien je voorgeschiedenis. Ik ga met je mee duimen voor een plakker!! ♥️

3. Veertje22

Veertje22 Fanatiek lid

27 jul 2021
    1.542
    1.947
    113
    Vrouw
    Ja dat is zo. Maar dan denk ik zelf weer van; ik ben al 4x zwanger geweest (niet allemaal goed gegaan), ik ken mijn lijf, ik weet wat ik wanneer “moet” voelen. Bij alle keren dat het raak was had ik flinke krampen rond 8/9dpo en behalve die buikpijn gister (wat volgens mij iets buikgrieperigs was) heb ik niks gevoeld en voel ik vandaag niks waardoor ik automatisch denk: niet raak. Dit klopt ook elke keer want als ik niks voel dan is het ook niet raak zeg maar. Dus ja, de hoop is een beetje weg ofzo! :(

Maar super blij voor alle andere dames, zo gegunt! Ik heb niks te klagen want ik ben al gezegend met mooie kindjes :) Het is ons gegeven of niet. We zien wel!

BibiQ vindt dit leuk.
  4. MonaB

MonaB Actief lid

14 jan 2021
    391
    662
    93
    Vrouw
    Overijssel
    Helloooo ladies!

Ik schrijf jullie vanuit zonnig Florence! (22/23 graden, echt lekker warm). En heb een paar heerlijke dagen hier! Eindelijk ff de baby en werk stress echt naast me neerleggen.

Zoals jullie weten heb ik de CB digitaal bij me. Maar nog steeds niet gedaan. Naast wat keelpijn, afwisseling van diarree en obstipatie weinig klachten. Behalve dat ik HEEL vaak plas. En dan bedoel ik 12 keer op een dag ?

Ik durf nog niet te testen. Morgen gaan we naar huis en ik weet niet of ik hier klaar ben voor de teleurstelling omdat we het zo fijn hebben hier. Kennen jullie dat? Misschien dat ik hem morgenvroeg doe voor het uitchecken. Gisteren was eigenlijk mijn NOD, vandaag ben ik 14DPO (wat voor mij best uitzonderlijk is met een relatief korte lf normaal).

We wachten nog maar even weer af.

Voor de dames op rood; een hele dikke knuffel!!

MamaDorey, Kiekieboe, MissElla87 en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. BibiQ

BibiQ Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.802
    541
    113
    Vrouw
    Utrecht
    Ik hoop t ook, er gebeurt van alles wat voor mij anders voelt en is als "normaal". Morgenochtend ga ik voor de early en 2v5 test. Fingers crossed!

Leesteken, Kimmetjuh90, Joy20 en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. BibiQ

BibiQ Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.802
    541
    113
    Vrouw
    Utrecht
    :D:thumup: voorzichtig gefeliciteerd

7. Veertje22

Veertje22 Fanatiek lid

27 jul 2021
    1.542
    1.947
    113
    Vrouw
    Spannend Meis! Klinkt hoopvol!

BibiQ vindt dit leuk.
  8. BibiQ

BibiQ Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.802
    541
    113
    Vrouw
    Utrecht
    Ooeeh lekker hoor vakantie. Fijn dat je het even soort van op een lager pitje kon zetten. Ik snap wat je bedoelt dat je de teleurtselling niet wilt meenemen. Je maakt t wel spannend hoor als je NOD al geweest is. Doe vooral wat goed voelt voor je. Hier duimen we door;)

MonaB en Veertje22 vinden dit leuk.
  9. Joy20

Joy20 Fanatiek lid

1 mei 2021
    1.033
    989
    113
    Vrouw
    Heel spannend!!
    Vooral omdat je nod al geweest is.
    Ik ga duimen voor een mooie test morgen of overmorgen natuurlijk :thumup:

MonaB vindt dit leuk.
  10. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.007
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Oehh yesss ik ben er weer bij km te koekeloeren hoorrrr:D kom maar op met dat 2e streepje:thumup:
    Zeg, wil je die zon en heerlijke warmte mee nemen hierheen?
    En als je dan toch bezig bent, even een positieve cb laten zien morgen:D
    Je maakt t erg spannend, helemaal omdat je nod al geweest is, ik had allaaaaaaaang die test gedaan:roflmao:
    Maar voel je niet verplicht hoor, doe wat goed voelt voor jullie:rolleyes:

Al vind ik het wel naai als je nog langer wacht:roflmao:

MonaB, Mena92 en BibiQ vinden dit leuk.
  11. BibiQ

BibiQ Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.802
    541
    113
    Vrouw
    Utrecht
    :roflmao::roflmao:

12. Roni7888

Roni7888 Fanatiek lid

18 jan 2015
    3.122
    2.821
    113
    Vrouw
    Fulltime baan
    Ergens in Brabant &#
    Ik ga voor iedereen... ik kan t niet geheim houden en ik heb het als zeer positief ervaren dat ik t de vorige keer ook vroeg verteld heb. Toen heb ik onwijs veel steun gehad aan iedereen rondom de miskraam. Dus kies er nu weer voor. Als hij morgen is opgelopen dan mijn vader en vanaf maandag gewoon iedereen denk ik. Als het fout gaat, kan ik er toch niets aan doen en het verdriet is niet voor me te houden dan. Maar ga nu uit dat het gewoon helemaal goed gaat

Leesteken en BibiQ vinden dit leuk.
  13. Leesteken

Leesteken Fanatiek lid

14 okt 2018
    3.698
    3.491
    113
    Ik geniet vanavond lekker van mijn sushi :D

Roni7888, Veertje22 en BibiQ vinden dit leuk.
  14. Leesteken

Leesteken Fanatiek lid

14 okt 2018
    3.698
    3.491
    113
    Klinkt toch wel positief dat je nu na je NOD zit.. spannend hoor.

MonaB, Roni7888 en BibiQ vinden dit leuk.
  15. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.007
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    :rolleyes::rolleyes:

BibiQ vindt dit leuk.
  16. Roni7888

Roni7888 Fanatiek lid

18 jan 2015
    3.122
    2.821
    113
    Vrouw
    Fulltime baan
    Ergens in Brabant &#
    Waaauuuwwwww wat leuk, goed en fijn! Gefeliciteerd!!! Snap dat t eng en onzeker is. Hier ook hoor maar het is raak!!!

MotherOfAnAngel en Veertje22 vinden dit leuk.
  17. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Ik heb het nu ook weer nu het weer niet raak is.. en ik heb dat ook met december! Fijn dat ik niet gek ben in elk geval.
    Dat zijn dus nog 2 pogingen voor mij. Ik duim heel erg voor jou en welkom op het forum!

Mimiibaby3 en BibiQ vinden dit leuk.
  18. Mena92

Mena92 Fanatiek lid

5 apr 2021
    2.045
    2.237
    113
    Vrouw
    Haha deze reactie :roflmao: waar ik me overigens helemaal bij aansluit! Ik duim voor je @MonaB

MonaB, Kimmetjuh90 en Roni7888 vinden dit leuk.
  19. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.007
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Kon t niet laten, sorry:rolleyes::rolleyes::roflmao::roflmao::roflmao:

MonaB vindt dit leuk.
  20. Roni7888

Roni7888 Fanatiek lid

18 jan 2015
    3.122
    2.821
    113
    Vrouw
    Fulltime baan
    Ergens in Brabant &#
    Ik ben net thuis van t werk. Wat een bizarre dag was dit zeg! Ik heb t al wel aan 1 collega verteld... ik ben nog steeds onwijs blij en vol ongeloof. Na al die maanden. Pffff

Wel enorm moe nu. Zelfs collega's die het niet weten zeiden, zo je ziet er onwijs moe uit. Maar dat ben ik ook wel. Maar zo lekker men bedje opzoeken. Hard aan t bedenken hoe ik men vriend morgen ga inlichten maar ik denk met appeltaart. Heb namelijk gezegd dat zodra ik ooit weer zwanger raak ik een taart zou bakken. Maar ga er wel gewoon een halen.

Zo spannend morgen. Ga weer de action early en dipstick doen. En dan maandag de kruidvat test.

Helaas ga ik morgen de nachtdienst in tm woensdag dus dat wordt nog een spannende uitdaging. Gelukkig hoef je vanaf 9 weken geen nachten meer... dus dit zijn bijna de laatste gelukkig.

Ik heb vanavond wel een paar flinke krampen gehad rechts in men baarmoeder. Maar voor de rest nog vrij weinig last. Wel bang dat alsnog de menstruatie door gaat breken maar ik ga het morgen zien! Ga het per dag bekijken.

Ik hoop zo dat er nog meer op roze komen. En dat de rest snel een positieve test mag hebben. Pfff voelt zo dubbel dit. Ik ben zo blij maar voelt rot voor de rest.

Ik ga men bedje opzoeken. Slaap lekker allemaal

Kiekieboe, MM34, MonaB en 3 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina