Hier weer een vaag streepje. Nu op de 2v5. Ik voel echter aan alles dat ik morgen ongesteld word. Ik heb zelfs de bekende hoofdpijn. Dus als er al wat zat, dan is t iig niet gelukt. Dus ook ik ga door naar de volgende ronde.
Dan kan het zeker nog. Ik ben vandaag ook 11 dpo. Ik probeer ook nog even af te wachten. Met de nadruk op "probeer " Ik ben bang voor teleurstelling. En ik denk ook, dat het niet gelukt is. Dus kan ik het wat makkelijker naast me neerleggen. Heb ook wat lage rugpijn. Dus menstruatie zal zich wel aankondigen ...
Het blijft zo vaag met die menstruatieachtige verschijnselen., je weet gewoon niet meer wat je v ervan moet denken.
Wij hebben het ook al best snel tegen familie en vrienden verteld. Door de miskraam wilde wij wel steun als het mis gaat. Nou uiteindelijk ook niet goed gegaan en hebben wij veel kracht ook door gekregen. Waarom wel vreugde delen maar geen verdriet? Kijk Facebook official dat zal wel na 1e trimester zijn. Maar de mensen om ons heen weten het als het weer raak is ook weer vroeg
Ik mag op rood, gistermiddag eindelijk doorgezet na 3,5 dag af en aan roze-verlies. Slecht geslapen want ik moest er 2x uit vanwege de leegloop, ik dacht: ga maar weer eens aan de menstruatiecup, maar ik kan toch voor de 1e twee nachten het beste een tampon icm verband gebruiken. Ik ben nog een week zoet er mee dus ik ga even onzichtbaar zijn en dan is deze lijst ook afgelopen, dus ga ik naar de volgende.
Ik dacht doe net maar een ovulatietest. Ook om zeker te zijn dat mijn ovulatie al is geweest en niet er ineens aankomt. Maar had daarop een licht streepje dus ga ervan uit dat het al is geweest. Misschien test ik over 2 dagen nog een keer om te kijken of hij niet oploopt. Heb er deze week ook al eeeder gedaan en hij is niet donkerder als die andere. We moeten gewoon rustig afwachten. Ga gewoon maar van 6 weken uit. Dan kan het alleen maar meevallen als het eerder is. Jullie willen allemaal niet ongesteld worden en ik juist wel haha. Hoe krom. Ik verwacht ook niet zwanger te zijn nu al
Heb ik ook, vreemd hoor Ik selecteer upload bestand en dan kies ik bestanden en dan de foto Nog geen probleem mee gehad
Wat jammer Maar vol goede moed! Nieuwe kansen! Laten we dan maar van op november-lijstje heel veel roze maken.
Pff. Nou ergens fijn dat het doorgezet is want dan kun je iig weer door. Maar flink balen . En dan ook nog een hele week. Ik ben ook altijd een hele week onderweg trouwens. Echt niet te doen.
Zoals ik het zie is er wel wat gebeurt in jouw lichaam. Dat is dan het positieve. Volgende maand een plakker!! Ik duim ervoor!
Nou hier ook negatief getest. Wat ik al dacht. Het enige afwijkende bij mij is dat ik echt onder de acne zit, mega veel mini puistjes op kin/voorhoofd/nek/hals. Dit herken ik van mijn 1e zwangerschap. Dus het "kan" een symptoom zijn. Normaal krijg ik dit ook wel tijdens menstruatie maar niet zo extreem zeg maar Maar ik heb de hoop al een beetje opgegeven. Als ik zwanger was, had ik vandaag wel positief getest. Vandaag 10dpo. Ik test morgen misschien nog met 11dpo maar als dat negatief is, is de ronde voorbij denk ik.. Naja.. probeer nog even wat van deze zondag te maken! Liefs!
dan verlang ik weer naar een mirena, dan zijn mijn hormonen ook beter onder controle. Blegh. Arme man van mij.
Ah wat ontzettend jammer Hopelijk heb je gauw duidelijkheid! Ik zie t niet, nu heb ik ook niet de juiste ogen om te kunnen turen