Bruinverlies is voorbij. Geen rood gezien.. een hele rare menstruatie? Toch nog een test er tegen aan gooien?
Hallo allen, wij hebben onze eerste ronde iui in natuurlijke cyclus er op zitten en gister en vandaag al wat bloedverlies dus denk morgen dan echt ongesteld. (Test gedaan vandaag en die was omo wit) Dus ook op naar de volgende ronde. Nu vooral mee gelezen. Wanneer begin je trouwens met tempen als je dat bij wil houden? Succes iedereen volgende ronde en voor de dames op roze gefeliciteerd!
Lijkt me toch pas relevant bij verdere echo's en niet zo'n vroege. Maar goed ze verdienen en lekker op
@Leesteken misschien iets mis gegaan gezien je vorige test en duurt het daaeom even wat langer? @Minetje gewoon beginnen. En dan start de nieuwe cyclus qua temp na je ongesteldheid fertility app is erg fijn @Campus mocht je willen proberen je lf te verlegen. Ik ben vorige maand vlak voor mijn eisprong begonnen met teunisbloemolie en zodra die was geweest met tarwekiemolie. Mijn lf was steeds 8 of 9 dagen. Toen weer 10 Deze maand de hele maand tarwekiemolie en teunisbloem genomen en pas na mijn eisprong gestopt met de teunisbloem. En ik zit nu op 12 dpo. @
Jaa dat is ook zo, we willen wel een geslachtsbepalingsecho laten doen, die is ook 40 voor 1 en 80 voor 2 Maar hoop dat t gewoon 1 is hahaha
Gelijk vanaf cyclusdag 1, elke dag op dezelfde tijd (ook in t weekend) na t zelfde aantal uren slaap voordat je uit bed gaat om te plassen, en snachts ook niet uit bed. Dat ik tempte deed ik t om 7 uur smorgens, gewoon wekker zetten tempen en Verder slapen in weekend en vakanties haha
Ik ook elke dag om 7 uur en nu nog steeds. Ga door tot vrijdag met tempen en testen en dan is het klaar! Klaar met alles en genieten!