Ik wilde ook nog even spieken hier maar volgens mij gaan jullie zwangerschappen goed! Zelfs al een kloppend hartje gezien? Wat fijn! Hier zitten we weer na ei, 4dpo vandaag. Dus de wachtweken beginnen weer.. Duimen voor een augustus babytje! <3
Jaa loef dat je t vraagt! De echo was goed, mooi kloppend hartje gezien en ben 1 dag verder zwanger dan ik zelf dacht haha Hoe gaat t met jou? Al testdrang?
Aaah wat leuk zeg goed nws! Van harte! Hier enorme pre menstruatie klachten en een spierwitte test ik sla december even over en ga lekker aan de wijn....
Joeeeeee nog even een update hier! Het is gelukt deze ronde! Een begin augustus/eind juli babytje op komst!!!!
Ja ik voel mij eigenlijk nog helemaal prima! Daarom ook weer extra spannend. Vorige zwangerschappen (echt 4x dus!) had ik standaard innestellingskrampen rond 8/9dpo. Nu dus niet waardoor ik 99% zeker wist dat ik niet zwanger zou zijn. En dus toch!!! En ook weinig symptomen nog, heel bizar. Misschien toch dit keer een ander geslacht? (mijn kindjes hebben allemaal hetzelfde geslacht haha)... Zou leuk zijn!!! Nu eerst maar de onzekere eerste dagen en weken door. Jij inmidddels een echo gehad? Zo fijn! Hoe voel jij je? Gaat alles goed?
Ik heb ondertussen geen kwaaltjes meer. Heb met 9 weken wat bloedverlies gehad, en heb nog altijd krampen ik moet t maar afwachten, ga t maandag wel even met de gyn bespreken dat t me niet lekker zit. Dus is nog ff spannend hier of alles nog wel goed gaat.
Ah jeetje wat spannend. Dat wil je niet.. Het hoeft allemaal niks te zeggen maar ik snap heel goed dat je in spanning zit pffft!!! Kan ze maandag niet even een echo doen bij je? Daar zou ik echt op staan!