Vandaag m'n IUI gehad. NOD normaal op de 29ste maar de vorige keren met IUI kwam het altijd later dus nu maar op de 31ste. En dan hopen dat het geluk gaat brengen (Halloween & 8 jaar samen met mijn man. Hopelijk brengt Samhein een beetje magie met zich mee!)
Hier vanochtend weer een temp van 37.2 en hartslag weer omhoog naar 63. Heb al dagen last van krampen, dus hoop dat die menstruatie toch morgen of overmorgen er is, dan kunnen we weer verder. Vanochtend heel eigenwijs een premom test gedaan maar zo wit als wat. Mijn hoop is dan nu ook wel echt voorbij.
Hier ovu test donker verwacht vanmiddag positief. Ben toe aan weekend, gekke week..vruchtbare periode icm de jaardag van ons kleinste ventje en weer een jaar voorbij zucht... Temperatuur begint zich beetje te herstellen na t ziek zijn
Vanmorgen getest met ochtendurine, maar helaas. Denk dat ik eerder grieperig ben dan dat het symptomen zijn. Komende dinsdag NOD.
Ik had net bruinig iets op het toiletpapier zitten bij afvegen. Ga er vanuit dat het vandaag wel doorzet.
Piek gevonden! Gelukkig vanochtend geklust nog want manlief moest naar tandarts tand trekken etc...dus dat word hm vanavond niet.
Hier vandaag dpo7, op dpo 4 had ik s avonds enorme kramp. Afgelopen dagen niets. Temp (blauw) had een enorme dip op dpo5, blijft nu stabiel/ietsje omhoog. Nu heb ik sinds vandaag een enorm drukkend/trekkend gevoel in mijn schaamstreek. Ook het gevoel alsof je arm slaapt, dat onderin je buik, herkent iemand dit?
Ik wil eigenlijk ons geen hoop geven. Maar kan het zijn dat gisteren op dpo11 pas innesteling was inclusief dip en daardoor vandaag dat bruin? Was na 2x vegen ook klaar en niet weer gezien. Hij zegt dat ik vandaag mijn menstruatie had moeten hebben omdat ik vorige maand een kortere lf had, maar deze maand tarwekiemolie gebruikt, dus denk dat alles een beetje op de hobbel is...
Dit ziet er best hoopvol uit hoor. Lijkt innestelingsdipje op 11 dpo. Innesteling is tussen de 5 en 12 dpo. Dus kan echt makkelijk!
Ik las toevallig vandaag dat de hogere temperatuur bepaald wordt door progesteron. Als dat aangemaakt wordt, gaat je temp omhoog. En die blijft hoog. Ik heb in een vorige zwangerschap bij 6 weken zwangerschap nog eens m'n temp sochtends opgenomen en die was toen idd nog steeds verhoogd. Dus ja, dit ziet er goed uit. Maar de eerlijkheid gebied ook te zeggen dat je temp op tal van dingen kan reageren en soms door een storing hoog is. Ik hoop het natuurlijk niet voor je en ga duimen dat hij morgen nog steeds hoog is!!
Nou vanochtend 37.1. Hartslag is weer van 63 naar 64 gestegen. Premom is negatief Dus ik heb geen flauw idee meer.
Ach wat naar voor je hee! Ik kan je evt wat tips geven wb temperaturen maar ik weet niet of je daar behoefte aan hebt? Knuffel!!