Status hier op 8dpo; temp blijft hoog, trekkend gevoel in schaamstreek/liezen wat doorstraalt naar zijkanten, net of ze ook een ballon opblazen in die streek boven mijn schaambot, belachelijk moe, ik vind alles oneerlijk en iedereen stom. (maar dat heb ik tijdens menstruatie ook) En ik heb nog steeds mega zere borsten, al sinds 3dpo (was vorige maand weg op 8 dpo.) Herkent iemand dat gevoel van een "ballon opblazen"?
Ja dat gevoel heb ik afgelopen dagen ook gehad. Heb ik normaal nooit. En krampen erbij uiteindelijk. Mijn vriend appte net dat hij is afgewezen op een opleiding bij de politie. Dus beiden een kutdag. De fles wijn staat al koud voor vanavond
O beloofd dus niet veel goeds dan voor mij. Heb het normaal nooit dus was best een beetje hoopvol.. He bah wat vervelend voor je vriend ook. Wat een shit dag zo!
Nou ik heb het normaal ook nooit dus ik had echt goede hoop! Dus kan maar zo zijn dat het bij jou juist iets goeds betekent he.
Dat is waar. Vreselijk die wachtweken hé... ik wil maandag ochtend testen. Dan ben ik 11 dpo, vorige maanden werd ik 13 dpo ongesteld.
Ik heb deze ronde nu het raak is wel zo’n zwaar gevoel. Het voelt echt als een gespannen baarmoeder. Ik voelde me niet echt opgezet. Ik vind jouw temperatuur en je symptomen heel hoopvol @Kersopdetaartx
Balen geniet van je wijntje! Om zwanger te worden drink ik nu al een paar maanden super weinig, ik mis het nu al
Haha ik drink ook niks, alleen af en toe dus tijdens menstruatie. Maargoed over 1.5 week all inclusive in Egypte ga ik toch wel drinken, dus kan wijn nu ook wel.
Dankjewel het was een pittige eerste ronde emoties gingen echt alle kanten op.. maar ik heb nu wel duidelijkheid ben vanmiddag flink ongesteld geworden
NOD lijst 16 t/m 31 oktober 2024 We gaan voor roze! 16 oktober (0) 17 oktober (2) Antoinet1 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 5 Newbie123 - 30 jaar - 2e kindjes - ronde 2 OI 18 oktober (1) Delacour - 32 jaar - 3e kindje - ronde 3 Lenteisfijn - 34 jaar - 2e kindje - ronde 1 Manu1457 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 IUI 19 oktober (1) Leandrotje - 34 jaar - 5e kindje - 1ste nieuwe partner - ronde 3 20 oktober (0) Yasminnetje - 35 jaar - 5e kindje - 2e van nieuwe partner - ronde 1 21 oktober (0) 22 oktober (0) Pepper92 - 31 jaar - 4e kindje - ronde 1 23 oktober (1) Kersopdetaartx - 33 jaar - 4e kindje - ronde 4 24 oktober (0) 25 oktober (0) 26 oktober (1) Puttertje - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3 27 oktober (0) 28 oktober (0) Garabocuk - 36 - eerste kindje - ronde 2 29 oktober (1) PippaLotta - 33 jaar - 3e kindje - ronde 4 30 oktober (1) Rouge - 39 jaar- 8ste kindje - ronde 21 na stilgeboren zoontje 31 oktober (1) GezelligZwangerWorden - 29 jaar - 1e kindje - ronde 22 - IUI 2 Totaal (14) Wachten op eisprong (2) Wachtbankje (6) Zwanger (2) Ongesteld (4) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
NOD lijst 16 t/m 31 oktober 2024 We gaan voor roze! 16 oktober (0) 17 oktober (2) Antoinet1 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 5 Newbie123 - 30 jaar - 2e kindjes - ronde 2 OI 18 oktober (1) Delacour - 32 jaar - 3e kindje - ronde 3 Lenteisfijn - 34 jaar - 2e kindje - ronde 1 Manu1457 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 IUI 19 oktober (1) Leandrotje - 34 jaar - 5e kindje - 1ste nieuwe partner - ronde 3 20 oktober (0) Yasminnetje - 35 jaar - 5e kindje - 2e van nieuwe partner - ronde 1 21 oktober (0) 22 oktober (0) Pepper92 - 31 jaar - 4e kindje - ronde 1 23 oktober (1) Kersopdetaartx - 33 jaar - 4e kindje - ronde 4 24 oktober (0) 25 oktober (0) 26 oktober (1) Puttertje - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3 27 oktober (0) 28 oktober (0) Garabocuk - 36 - eerste kindje - ronde 2 29 oktober (1) PippaLotta - 33 jaar - 3e kindje - ronde 4 30 oktober (1) Rouge - 39 jaar- 8ste kindje - ronde 21 na stilgeboren zoontje 31 oktober (1) GezelligZwangerWorden - 29 jaar - 1e kindje - ronde 22 - IUI 2 Totaal (14) Wachten op eisprong (2) Wachtbankje (6) Zwanger (2) Ongesteld (4) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Een knalstreep op mijn ovulatietest en een zeurende pijn aan een kant in mijn onderbuik, zou het dan toch eindelijk mijn eisprong zijn? Zou na mijn twee kortste cycli ooit nu mijn langste cyclus ooit worden. Maar ik kijk nergens van op momenteel, haha.