Dankjewel lieve dames voor jullie woorden. Sinds vanochtend (10dpo) lichte tempdaling (36,8 naar 36,71, mijn normale temp is 36,4) en gevoel van brandende blaas en veel naar de wc moeten. Blaasontsteking gevoel heb ik vaak ook voor mijn menstruatie. Dus ik geef de moed beetje bij beetje op merk ik.
Gisteren weer getest, maar weer negatief. Morgen ga ik weer een testje doen, vandaag weer snel moe en voel me niet fit, maar dat moe zijn heb ik ook voordat ik ongesteld moet worden. Eerst morgenochtend maar afwachten.
Hier inmiddels 5dpo en ik begin wel een beetje de test kriebels te krijgen hoor.. Niet dat ik al serieus overweeg om nu een test te doen maar ik vind het leuk dat het dichterbij komt! Ik wil heel graag samen met m'n man testen dus we hebben afgesproken dat we dit vrijdagavond (9 randje 10dpo) gaan doen. Spannend!!
Hier wat meer duidelijkheid gekregen ik blijk toch kort zwanger te zijn geweest… vandaag een echo gehad waarbij ze nog dingen zag zitten die op een vroege zwangerschap hebben geduid…
Ja is wel verdrietig had vanaf 1 dpo al het gevoel dat het raak was.. en dat dat het ook geweest is maakt het nu wel verdrietig maar goed mijn bloedwaarden waren gelukkig goed dus mijn lijf lijkt het zelf goed op te ruimen ik heb ook de keus gekregen of ik meteen door wil naar ronde 2 of niet dus dat is wel fijn