Ik denk het niet hoor, heb geen hoop meer. Mijn menstruatieklachten nemen toe en er is geen touw vast te knopen aan mijn temperatuur lijst.
Stel dat je de temp van 15 oktober als storing beschouwd om de een of andere reden, dan heb je nu nog steeds een hoge temp. Dat kan het begin van een zwangerschap zijn, het kan ook zijn dat je temp morgen heel erg zakt en dat je dan ongesteld wordt. Daar is ook aan de voorspellende kant geen touw aan vast te kopen. Je kan met temp kaartjes eigenlijk alleen achteraf zeggen: ah, m'n ovulatie is geweest, of: ah, ik werd ongesteld of toen en toen was misschien de innesteling. Misschien een overbodige vraag hoor, en ik heb ff niet meer helder wie er wel of niet getest had.. heb jij dat al gedaan?
Ik begrijp er niks van. Ik heb altijd een cyclus van 28 dagen en wordt altijd ongesteld op de dag dat de menstruatie app dat aangeeft. En nu niet. Vanmorgen nog getest en die was negatief.
Ik test met de action early testen. Misschien moet ik eens een andere proberen? Ik heb de digitale van clearblue in de kast liggen, maar die doe ik liever pas als ik op een goedkope test een streepje heb.
Ja Clearblue heeft wel wat meer hcg nodig. Bij een lichte streep op de kruidvat test 2v5 gaf clearblue zwanger aan. Nu goede streep te zien op de kruidvat