Oeh jeetje vorige mnd was er toch ook iemand met t zelfde dillema met cb en premom? Ik zou het dan vandaag nog gezellig maken...vaak is t advies ook om de dag .altijd lastig
Oh jeetje wat klote. Ik zou zelf doortastend dan weet je iig hoe en wat. En is er echt geen een standje mogelijk?
Ik heb ook 2 maanden op rij een Smiley gehad op cb maar verder niet gelukt. Ik deed geen andere testen. Ik vind deze dagelijkse met strepen toch duidelijker.
Ja heb ik dus ook uiteindelijk ook wel gedaan. Gaan vanavond toch maar wat proberen. Zijn hele rug staat scheef, ziet er zo gek uit. Doet hem goed pijn. We gaan het zien.
O jakkes! Hopelijk snel beter. Hier al 5 weken onderhand verkouden en snotteren. Volgende week maar naar de huisarts, want kom er niet vanaf.
Hey dames, Ik sluit graag aan op het wachtbankje wij zijn gestart in een traject voor ons 2e wondertje en hebben vandaag de eerste inseminatie gehad met 2 eitjes en 11 miljoen goed beweeglijke zaadjes. Dus het wachten is hier officieel begonnen 18 oktober is mijn nod. heel veel succes met wachten allen
Vanmiddag getest en lh stijgt nog steeds. Morgen ga ik een hele dag naar Walibi, dus 08.15 uur weg en na 23.00 uur pas thuis, dus kan morgen niet testen. Zal vanavond nog eenmaal testen.
Mijn piek is echt gisteren geweest. Vandaag met goed geconcentreerde urine nog maar een waarde van 0,23 terwijl dat gisteren mijn hoogste waarde 0,85 was. Niet erg hoog maar hopelijk hoog genoeg, ik had gisteren ook ovulatiepijn, vandaag al niet meer echt.
Welkom! Is het voor jullie eerste een lang traject geweest? Het klinkt allemaal super hoopvol zo in cijfers! Succes op het wachtbankje
Hey, ja onze eerste heeft bijna 4 jaar op zich laten wachten met veel vroege miskramen ervoor. Dus de zwangerschap van mijn zoontje was niet geheel zorgeloos uiteindelijk met iui goed zwanger geraakt. Dus daar zijn we nu weer op gestart
Nou ik denk dat ik mijn piek heb gehad. Al is hij nog steeds wel hoog en voel ik echt nog wel ovulatiepijn... Zullen we het vanavond gezellig proberen te maken of morgenochtend? Wat is beter? Ik heb trouwens zelf het idee dat bij de piek de controle streep iets lichter is, waardoor die hoger uitkomt. Zo lijkt het tenminste. Verder zie ik geen verschil met de onderste.
NOD lijst 16 t/m 31 oktober 2024 We gaan voor roze! 16 oktober (0) 17 oktober (2) Antoinet1 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 5 Newbie123 - 30 jaar - 2e kindjes - ronde 2 OI 18 oktober (1) Delacour - 32 jaar - 3e kindje - ronde 3 19 oktober (0) 20 oktober (0) 21 oktober (0) 22 oktober (0) 23 oktober (0) 24 oktober (0) 25 oktober (0) 26 oktober (0) 27 oktober (0) 28 oktober (0) 29 oktober (1) Nicetomeetyou - 28 jaar - 2e kindje - ronde 4 30 oktober (1) Rouge - 39 jaar- 8ste kindje - ronde 21 na stilgeboren zoontje 31 oktober (0) Totaal (5) Wachten op eisprong (3) Wachtbankje (2) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
NOD lijst 16 t/m 31 oktober 2024 We gaan voor roze! 16 oktober (0) 17 oktober (2) Antoinet1 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 5 Newbie123 - 30 jaar - 2e kindjes - ronde 2 OI 18 oktober (1) Delacour - 32 jaar - 3e kindje - ronde 3 19 oktober (0) 20 oktober (0) 21 oktober (0) 22 oktober (0) 23 oktober (0) 24 oktober (0) 25 oktober (0) 26 oktober (0) 27 oktober (0) 28 oktober (0) 29 oktober (1) Nicetomeetyou - 28 jaar - 2e kindje - ronde 4 30 oktober (1) Rouge - 39 jaar- 8ste kindje - ronde 21 na stilgeboren zoontje 31 oktober (0) Totaal (5) Wachten op eisprong (2) Wachtbankje (3) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Die van vanochtend is niet helemaal betrouwbaar denk ik, maar ovulatiepijn is wel zo goed als over. Temp heeft nog geen dip gehad.
NOD lijst 16 t/m 31 oktober 2024 We gaan voor roze! 16 oktober (0) 17 oktober (2) Antoinet1 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 5 Newbie123 - 30 jaar - 2e kindjes - ronde 2 OI 18 oktober (1) Delacour - 32 jaar - 3e kindje - ronde 3 19 oktober (1) Leandrotje - 34 jaar - 5e kindje - 1ste nieuwe partner - ronde 3 20 oktober (0) 21 oktober (0) 22 oktober (0) 23 oktober (0) 24 oktober (0) 25 oktober (0) 26 oktober (0) 27 oktober (0) 28 oktober (0) 29 oktober (1) Nicetomeetyou - 28 jaar - 2e kindje - ronde 4 30 oktober (1) Rouge - 39 jaar- 8ste kindje - ronde 21 na stilgeboren zoontje 31 oktober (0) Totaal (5) Wachten op eisprong (2) Wachtbankje (4) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).