Ja je hebt duidelijk je ovulatie gehad. Geen idee waarom het niet automatisch gebeurd, ik temperatuur zelf niet.
Ik tel trouwens ècht de dagen af, zaterdag ga ik voor het eerst testen op 8 dpo. Als ik dan op maandag nog negatief test heb ik al wel rust en wacht ik gewoon mijn menstruatie af. Hebben jullie hetzelfde? Dat de dagen na ovulatie en tot het testen zo vervelend zijn? Of kunnen jullie het wel loslaten?
Ik snap je helemaal hoor. Ik zat al te rekenen wanneer ik voor het eerst kan gaan testen. Temp is wel gezakt van 37.2 naar 37.1 en vandaag 37.0 maargoed nog steeds hoger dan basaal, dus zal wel goed zitten. Ja we zijn er erg mee bezig. Haha
NOD lijst 16 t/m 31 oktober 2024 We gaan voor roze! 16 oktober (0) 17 oktober (2) Antoinet1 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 5 Newbie123 - 30 jaar - 2e kindjes - ronde 2 OI 18 oktober (1) Delacour - 32 jaar - 3e kindje - ronde 3 Lenteisfijn - 34 jaar - 2e kindje - ronde 1 Manu1457 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 IUI 19 oktober (1) Leandrotje - 34 jaar - 5e kindje - 1ste nieuwe partner - ronde 3 20 oktober (0) 21 oktober (0) 22 oktober (0) 23 oktober (1) Kersopdetaartx - 33 jaar - 4e kindje - ronde 4 24 oktober (0) 25 oktober (0) 26 oktober (1) Puttertje - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3 27 oktober (0) 28 oktober (0) 29 oktober (1) Nicetomeetyou - 28 jaar - 2e kindje - ronde 4 30 oktober (1) Rouge - 39 jaar- 8ste kindje - ronde 21 na stilgeboren zoontje 31 oktober (0) Totaal (10) Wachten op eisprong (3) Wachtbankje (6) Zwanger (0) Ongesteld (1) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).[/QUOTE]
Hoi allemaal! Hoe is het met iedereen? Ik ga ook het wachtbankje weer op. Gisteren LH piek dus vandaag ovulatie, het klopt deze maand goed, 1 dag later dan gedacht. Vorige maand op DPO 13 ongesteld, dus die heb ik nu ook maar aangehouden. Mijn temp is nog laag, 35.8, normaal 36.7 ongeveer. Maar die zal morgen wel weer gaan stijgen als de ovulatie geweest is!
Ik zal je even een update geven, ik ben tot nu toe op CD18 zeer tevreden over de thermometer. Je krijgt zo nog meer inzicht in je eisprong/cyclus. Je moet het elke ochtend direct opnemen als je wakker wordt, liggend in bed, dus nog niet opstaan. Ik vind het een goede aankoop!
Volgens mij zit ik wel echt hoog qua temp als ik temperatuur kaarten kijken van anderen en hier. Ik zit echt boven de 37 graden na ovulatie, zelfs 37.3 vandaag.
NOD lijst 16 t/m 31 oktober 2024 We gaan voor roze! 16 oktober (0) 17 oktober (2) Antoinet1 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 5 Newbie123 - 30 jaar - 2e kindjes - ronde 2 OI 18 oktober (1) Delacour - 32 jaar - 3e kindje - ronde 3 Lenteisfijn - 34 jaar - 2e kindje - ronde 1 Manu1457 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 IUI 19 oktober (1) Leandrotje - 34 jaar - 5e kindje - 1ste nieuwe partner - ronde 3 20 oktober (0) 21 oktober (0) 22 oktober (0) Pepper92 - 31 jaar - 4e kindje - ronde 1 23 oktober (1) Kersopdetaartx - 33 jaar - 4e kindje - ronde 4 24 oktober (0) 25 oktober (0) 26 oktober (1) Puttertje - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3 27 oktober (0) 28 oktober (0) 29 oktober (1) Nicetomeetyou - 28 jaar - 2e kindje - ronde 4 30 oktober (1) Rouge - 39 jaar- 8ste kindje - ronde 21 na stilgeboren zoontje 31 oktober (0) Totaal (10) Wachten op eisprong (3) Wachtbankje (6) Zwanger (0) Ongesteld (1) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Ik ben vandaag tegen beter weten in gestart met testen op 7dpo *negatief* Ik slaap al 2 nachten heel weinig, echt insomnia, heb ook een zwaar gevoel in mijn onderbuik de hele dag door. Heb het idee dat er wat gaande is en ben tegen beter weten in gewoon zo nieuwsgierig dat het beter voelt om dan even zo’n negatieve te zien dan niks.
Dat is heel vroeg om spotting voor je menstruatie te zien, maar mooie termijn voor een innestelingsbloeding hoe gaat het nu?
Ben je 7dpo of 8dpo? Als de 17e je nod is ben je toch 8dpo? Hier 19e nod en vandaag 6dpo. Temp is weer iets gezakt van 37.3 naar 37.1. hartslag is wel hoog. Die was woensdag 58, donderdag 60 en vandaag 63. Ene kant fijn om al die feitjes te weten van je lijf, andere kant merk ik dat ik overal op let, is niet echt handig.
Het is gelukkig bij deze keer gebleven tot nu toe niks meer gezien verder. Wel echt extreem moe en misselijk
7dpo volgens de Premom app, mijn Lh piek was vorige week donderdag de 3de, ovulatiedag dan de 4de. Ja het zijn allemaal indicatoren al die cijfers en symptomen maar het zegt allemaal net niks Je hartslag is inderdaad hoog zeg! Mijn smartwatch houdt dat ook bij, ook mijn temperatuur. Is zat afgelopen dagen op +0,3 van mijn gemiddelde, vannacht -0,1. Maar ik heb ook heel rommelig geslapen. En echt betrouwbaar is de temp op een horloge ook niet. De hartslag daarin tegen… ik ga het even checken
Dinsdag 55, woensdag 58, gisteren 65 vandaag 60. Als ik het in een grafiek zie klopt het ook met mijn cyclus dat de hartslag omlaag gaat direct na eisprong en tijdens/ net voor menstruatie ook hard omlaag. (Naar 50 bij mij)
Hahaha. Maar dan is je nod 18 oktober of heb jij een kortere lf? Mijn temp is op mijn Fitbit al vanaf maandag al hoger, vannacht zelfs 1.1 graad. maar temp ook elke ochtend rectaal en die noteer ik. Met die temp op mijn Fitbit kan ik echt niks.