Ik heb deze ochtend de digitale gedaan en die is positief 1-2 weken Alleen.. op de easy at home strip zie ik een zelfde streepje als gisteren. Niet donkerder en dat maakt me wel wat onzeker… Ik ga het proberen wat los te laten, het blijft toch nog spannend t/m donderdag voor nu. nu ik de foto heb gemaakt zie ik wel iets verschil tussen gisterochtend en nu, in het echt zie ik het niet..
nee dat is heel laag maar of dat alles zegt.. een eventuele innesteling kan laat zijn en zoveel vrouwen testen pas positief 1 of 2 dagen voor NOD. Ik blijf nog voor je hopen.
Lief. Zelf denk ik het echt niet hoor. Bij de andere kids testte ik ook vroeg positief. Buik is nog steeds flink opgeblazen, broek zit echt strak en helaas heb ik dat vaker als ik ongesteld moet worden.
Heb trouwens besloten met mijn vriend om volgende maand geen ovulatietesten te doen en geen temp check. We gaan namelijk eind oktober voor 7 dagen naar Egypte en op vakantie wil ik echt even niks. Ik was deze maand wel begonnen met teunisbloemolie voor de ovulatie en nadien tarwekiemolie. Twijfel ook of ik dat volgende maand wil nemen... Daar ga ik nog even over nadenken.
Vanmiddag nogmaals getest nog steeds een streepje maar heel licht… hoop zo dat het eigen hcg is en geen ovitrelle meer… welke testen raden jullie aan?
Ik heb niks vals negatiefs gezien op de easy at home teststrips de maanden hiervoor. En nu dus positief. Ik heb ook een clear blue rapid gedaan in een van de rondes hiervoor, die bleef ook zonder twijfel negatief toen.
Om mezelf nog gekker te maken een uur geleden alsnog een lh test gedaan en die is 0.13. vanochtend 0.03. Maar denk dat ik ze niet kan vergelijken. Gut hoe maak je jezelf gek he.. want ja lh is altijd in de middag hoger dan in de ochtend, dus zegt niks. Nog 5 dagen wachten tot nod..
Oeh nou wie weet! Bij mij was mijn Lh waarde op 7dpo (voor mijn positieve hcg test) 0,11. Dat was de eerste stijging vanaf 0,06 de dagen daarvoor. Ik blijf duimen voor je, morgenochtend gewoon weer opnieuw testen
Ik heb de testen van Amazon binnen die easyhome en pre mom geven ook beide een licht tuurstreepje.. gek dat Kruidvat dan niet reageert
Hier ook gezwicht en getest op 9 dpo. En zoals verwacht helaas witter dan wit. Ik krijg nu ook rugpijn en dan weet ik t wel