NOD lijst 16 t/m 31 oktober

Discussie in 'NOD forum' gestart door MMMarian, 14 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Ik gebruik nu tarwekiemolie en sinds vandaag (cd10 iets laat i dd) ook teunisbloemolie om te proberen mn cyclus wat korter te krijgen!

We hebben er 5 op.de 16de! Dus dat is binnenkort al weer spanning en meeleven!! Dames zitten jullie bijna bij je ei??

2. Linda89

Linda89 Bekend lid

19 jun 2012
    790
    259
    63
    Vrouw
    Eigen ondernemer
    Ja spannend hoop dat het snel 16e is en de lijst begint. Hier vanaf dag 10 weer beginnen met de ovutesten dus dat is zaterdag. Testen eergisteren weer binnen gekregen. Rode dagen zijn over maar vandaag wel erge last van mijn baarmoeder, hele vervelenede zeurende pijntjes. Geen ongi gevoel fzo iets anders...

3. Aris87

Aris87 Actief lid

12 mrt 2012
    253
    0
    0
    NULL
    NULL
    Linda89 ik kom uit Overijssel 😄 Hengelo

4. mennehh

mennehh Niet meer actief

Ja we kunnen elkaar mooi een beetje in de gaten houden haha ;)

5. Lexy1987

Lexy1987 Actief lid

12 aug 2013
    161
    0
    0
    Linda89 en aris87 hier nog iemand uit Hengelo.
    Kom toch ook gezellig kletsen bij de 'dames uit Overijssel die zwangeren proberen te worden'.

6. Linda89

Linda89 Bekend lid

19 jun 2012
    790
    259
    63
    Vrouw
    Eigen ondernemer
    ik woon in Almelo :p haha ik zal eens komen kletsen.

@ mennehh ja dat doen we!

7. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Ik kom van oorsprong wel uit Enschede ;). Maar woon inmiddels alweer ruim 10 jaar in het westen des lands. Hoewel Enschede altijd wel een beetje 'thuis' zal blijven. En wie weet in de toekomst ooit weer...?

Vanmorgen bij de HA geweest, eerst zei ze nog dat zolang ik geen vruchtje had gezien het nog steeds 50/50 was dat het goed zat, ondanks het flinke bloedverlies. Maar toen ik opsomde wat er allemaal tegen een goede afloop pleit (geen goed gevoel vanaf enkele dagen na posi test, voel me niet zwanger, bloedverlies was behoorlijk flink, en testjes zijn een stuk lichter dan ze waren) was ze het wel met me eens dat de kans dat morgen nog een levend vruchtje op de echo bij de gyn wordt gezien enorm klein is.

Omdat ik bij mijn dochter ook al fluxus heb gehad, en me toen véél is gevraagd door de artsen of ik zeker wist dat ik geen stollingsafwijking had, en nu een vmk heb gehad, heeft ze voor mij een aantal bloedonderzoeken aangevraagd om dat probleem uit te sluiten. Stollingsfactor is geprikt en antifosfolipiden (of zoiets). Komt als het goed is over een week de uitslag van.

Hopelijk is dan alles goed en was het gewoon pech dat het nu in een vmk is geëindigd. Ben heel blij dat ze me niet 'gerust stelde' met dat de kans daarop heel klein is (weet ik namelijk zelf ook wel - vast gewoon pech, meer niet) en dat ze meteen een labformulier voor me ging maken. Heb je wel het gevoel dat je serieus wordt genomen en niet eerst nog enkele vmk's moet afwachten, eventueel.

Als die onderzoeken allemaal goed zijn, en morgen bij de echo baarmoeder mooi schoon is, is er geen enkel bezwaar tegen meteen weer beginnen met proberen zwanger te worden. De huisarts leek het eerder aan te moedigen zelfs ;).

8. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Hallo dames,

Ik mag me eindelijk ook bij jullie aansluiten.

Kiera, 29 jaar, 1 ronde, tweede kindje, NOD 23 oktober

9. Giggle

Giggle Bekend lid

18 jun 2013
    968
    0
    16
    Hey meiden, weer even klein berichtje vanuit vakantie...
    M'n ongi helemaal over hier nu, dus we kunnen starten:D
    Wel raar hoor dat we deze maand erweer voor gaan...
    Mocht t niet raak zijn(waar ik vanuit ga) dan wordt het pas weer december dat we verder gaan.
    Iets in mij zegt ook steeds dat het dec of Jan wordt dat t gaat lukken...
    Ben benieuwd deze ronde voor iedereen!
    Hopelijk kleuren we deze lijst mooi zomers roze in het najaar;)
    Hier volgende week donderdag m'n ei (als het goed is) dus ben benieuwd!
    Volgende week ben ik terug dan probeer ik zoveel mogelijk bij te lezen!
    X

10. Giggle

Giggle Bekend lid

18 jun 2013
    968
    0
    16
    Hey kiera,

Jij ook 1e ronde voor je 1e kindje zie ik!!!
    Spannend of niet?
    Vind jij t ook een beetje vreemd of niet?
    Hoe oud is jou1e kindje nu?

11. Aris87

Aris87 Actief lid

12 mrt 2012
    253
    0
    0
    NULL
    NULL
    Emily wat een gedoe zeg bah! Sterkte en hoop dat de BM goed schoon is! Ik kom trouwens oorspronkelijk uit leiden en woon nu 5 jaar in Hengelo haha we hebben het omgedraaid 😊

12. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    @Giggle 1e ronde 2e kindje idd. :D
    Ja wel een beetje spannend aan het worden.
    Ons 1e kindje is nu 1 jaar en 2 maanden.
    Dus mochten we al in de 1e ronde zwanger worden, dan wordt de 2e ronde de verjaardag van onze zoon geboren. Maar ja daar gaan we niet vanuit. Als het zo is dan is het zo. We wilde minimaal 2 jaar er tussen hebben. ;)
    Jij ook voor de 2e zo te lezen! En vind je het ook spannend?

13. Giggle

Giggle Bekend lid

18 jun 2013
    968
    0
    16
    Hoi kiera,
    Ja heel spannend, raar he hahaha.
    Onze dochter is van juli 2012 dus STEL dat t in 1x lukt(waar ik ook zeker niet vanuit ga) dan is ze op een maand na 2...
    We gaan daarna pas in dec weer verder want ik wil niet dat beiden kindjes dadelijk op dezelfde dag jarig zijn hahaha.
    Mijn man ook al dicht jarig op mijn dochter en meer familie dus beetje gedoe anders hihi.
    Mijn man zegt steeds ach is t zo dan is het zo maar ik vind Het geen fijne gedachten dus dan maar ff maandje niet hahaha.
    Ben benieuwd of tdeze x weer zo zenuwslopend is dat wachtten...maar denk het eigenlijk wel hahaha.

14. meisje1987

meisje1987 Bekend lid

9 mrt 2007
    992
    179
    43
    Hallo dames,

Ik schuif ook weer gezellig door

meisje1987, 6de ronde, 1 ste kindje NOD 21 oktober

Tenminste als die weer 28 dagen is, maar goed daar proberen we maar vanuit te gaan. Het begint met positief denken :)

15. meisje1987

meisje1987 Bekend lid

9 mrt 2007
    992
    179
    43
    Ow sorry en nu even goed

Meisje1987, 26jaar, 6de ronde, 1ste kindje. NOD 22oktober

16. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Welkom meisje 1987!

MadameV - wanneer begin jij met ovutesten?? Ben vandaag maar begonnen op cd 11 is dat...in mn kalendertje staat dat ei pas cd 28 is dus dan ben ik 17dagen te vroeg maar ja ik dacht heel misschien komt hij eerder?? Hoop hoop...;)

17. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    @Giggle ik heb zoiets nu van ach je kan het toch niet echt plannen. Mijn vriendin was bijv. een maand na mij uitgerekend en die beviel nog eerder dan ik. Al had ze wel zwangerschapsvergiftiging. Met de kleine is het trouwens helemaal goed gekomen hoor en met haar ook! Als ik nu zwanger raak dan zit er 7 dagen tussen. Ach ja dan zij het ook zo. Het hoeft niet eens die datum geboren te worden. Kan eerder kan ook later. Ik heb zoiets van ik zie het wel. We hadden anders gewacht tot november. Dan zou het 3 weken schelen. Dus ja het is toch om en nabij. Ik stel mezelf er gewoon voor open haha.

@meisje1987 jammer dat je doorgeschoven bent. Op naar een positieve test deze ronde!

18. Mamavanhjs

Mamavanhjs Actief lid

5 jun 2013
    208
    0
    16
    Vrouw
    Flevoland
    Hey ik ben helemaal nooit op de lijst gezet??

OOHH EXCUSES ik kijk verkeerd!!! Hahahaha

19. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Gezellig! Dan kunnen we samen testen al het eindelijk 22 oktober is en geen ongi! :)

20. LinsyVH

LinsyVH Bekend lid

17 aug 2013
    700
    0
    0
    (B)
    Pff, ik mag er toch op denk ik. Heb nu al 6 dagen bruinverlies (wel redelijk veel hoor) met af en toe wat helderrood, dus ik denk dat dit men menstruatie wel zal zijn ??? Had ik nog nooit, maar goed.

22 oktober mag je mijn NOD zetten, ronde 5, eerste kindje.

Groetjes, Linsy

Deel Deze Pagina