NOD lijst 16 t/m 31 oktober

Discussie in 'NOD forum' gestart door MMMarian, 14 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MMMarian

MMMarian Bekend lid

12 mei 2013
    515
    0
    0
    Hoi meiden...
    Even een ego berichtje, ik ga vanavond alles bijlezen en de lijst bijwerken (als dit nog niet is gedaan haha)

Ik ben zelf helemaal niet lekker geweest, dagenlang last van migraine en misselijkheid.. Nu weer wat beter dus dacht, eerst op het forum kijken :)

Ik heb afgelopen maandag 3 moedervlekken laten weghalen omdat de huisarts deze erg zorgwekkend vond, dus die ben ik kwijt, wel hechtingen rijker, ouch, heb daar enorm veel last van! Kan niet eens zelf douchen omdat het allemaal in het rek en strek gebied zit.. Dinsdag krijg ik de uitslag want hij heeft ze dus doorgestuurd naar het lab om te kijken of het iets kwaadaardigs is..
    Bloedgeprikt voor de hormonen, die ga ik met de gyn bespreken want die afspraak is inmiddels bekend, 28 november.
    Manlief heeft vanmorgen z'n beroemde date met een bekertje gehad (haha) dus die uitslagen krijgen we ook volgende week.. Hectisch weekje achter de rug dus!

Vanmorgen heb ik denk mijn ei gevoeld.. een 45 minuten lang enorm veel pijn linksonder in mijn buik, en linksonder in mijn rug.. daarna was het ook ineens weer weg.. zou lekker zijn, wéér een ei, en nu op dag 12, maar goed, dat is afwachten..
    Timing zou niet helemaal goed zijn, vanaf zondag mochten we niets omdat manlief voor het zaadonderzoek zondag tot woensdagochtend moest inhouden :p Hopelijk als dit mijn ei was, dat zijn zaadjes lang genoeg overleven (zondagavond tot vanavond) hihi

2. LinsyVH

LinsyVH Bekend lid

17 aug 2013
    700
    0
    0
    (B)
    Precies veel mensen met NOD op 22/10 :D

3. MMMarian

MMMarian Bekend lid

12 mei 2013
    515
    0
    0
    Superrrr.. dankje!!

4. Giggle

Giggle Bekend lid

18 jun 2013
    968
    0
    16
    Kiera, dat is ook zo heb je ook gelijk in!!
    Heb ook even getwijfeld...omdat het ook niet te plannen valt...en wie weet bedenk ik me nog;) maar vooralsnog slaan we nov even over hihihi.
    Oh gelukkig dat alles goed is gekomen met je vriendin en d'r kleintje! Altijd zo eng zo'n verhalen!
    Ben benieuwd deze maand voor iedereen!

Op wil iemand mijn leeftijd nog even toevoegen aan de lijst...zag dat die er nog niet op stond;)
    28 jaartjes jong:)

Ok nu ga ik echt terug naar het zonnetje hoor dames!! Nog even genieten en zondag mag ik ook weer het nl weer trotseren!

5. Dribbel1978

Dribbel1978 Actief lid

4 dec 2011
    359
    0
    16
    Adm. medewerkster afd. Inkoop
    Gorinchem
    Mag ik ook op deze lijst.... Vandaag helaas ongi geworden....:(
    Maar ik geef de moed niet op!

dribbel1978, 35 jaar, 8e ronde, 1e kindje
    NOD 25 oktober

6. sermar84

sermar84 Lid

22 jul 2013
    99
    0
    0
    Hallo dames, ik lees ook even mee en wil graag op de NOD lijst:

Sermar84, ronde 13, derde kindje, NOD 22okt

Succes allemaal!!!

xxx

7. Zoumooizijn

Zoumooizijn Actief lid

22 jun 2013
    477
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jee wat een boel op 22 oktober!
    Mmmarian, dat gaat snel allemaal, die onderzoeken! Nu afwachten dus..

Hier ook nog poosje wachten, ga denk ik pas volgende week ovutesten. Had vorige keer pas eisprong op cd22.. Zit nu op cd8.

Qua plannen, ik denk dat wij maart overslaan, we hebben al zoveel verjaardagen in december en het is gewoon een rotmaand om jarig te zijn denk ik.

8. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

27 jun 2007
    1.711
    0
    36
    nog een 22 oktober NOD :D
    Marrie28, 34 jaar, 14e ronde, 3e kindje

9. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

27 jun 2007
    1.711
    0
    36
    Wij slaan geen rondes over. Duurt me al lang genoeg zo.... ;)
    Onze dochter is van juli 2011, mocht het zo zijn dan kunnen ze samen hun verjaardagen vieren. Gezellig toch? :D

10. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    @ mmmarian op zich een goed teken dat je je ei hebt gevoeld! En dat al op dag 12! Heel veel succes met alles. Laat je uitslagen weten?. Heb zelf nog nooit een moedervlek weg laten halen ( ben blond en bleek dus heb er ook weinig ) maar goor wel meer dat dat erg pijnlijk is.

@ chriss. Ik weet eigenlijk niet wanneer ik zal beginnen jij? Bij mij geeft mijn kalender ook aan eisprong op dag 28. Dat is nu nog 3 weken. Daar zakt je toch de moed van in de schoenen?! :$ dus ik ben nog beetje in conclaaf wanneer ik daarmee zal starten. Op zich hoeft het nog 2 weken niet. Maar ik hoop nog steeds dat mijn cyclus korter word én ik heb 50 testen dus ik denk dat ik volgende week woensdag begin ( cd 14 )

11. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Oh en alle nieuwe dames welkom. Hopelijk deze ronde meer geluk.

En wij slaan ook geen rondes over. Zal blij zijn als het überhaupt lukt maakt niet uit wanneer

12. LinsyVH

LinsyVH Bekend lid

17 aug 2013
    700
    0
    0
    (B)
    Oeps vergeten: ben 25 jaar.

Succes, dames! En hopelijk is dit ONZE ronde :):)

13. meisje1987

meisje1987 Bekend lid

9 mrt 2007
    992
    179
    43
    Wordt een spannende dag voor vele de 22ste. Al vrees ik dat ik er toch weer overheen ga maar houd moed.
    Ben heel erg aan het twijfelen om toch maar weer een groot verpakking ovu testen te bestellen. Al kan ik niet iedere keer op hetzelfde tijdstip testen zou dan in ieder geval wel wat verschil moeten zien. Ben dan alleen bang dat ik er dan teveel mee bezig ben.
    Ik ga me ook maar weer eens aanmelden bij het pendel forum aangezien ze allemaal al voorbij zijn helaas.
    Laten we hopen dat deze maand veel roze geeft en niet zo rod kleurt als de vorige lijst.
    Mijn beste vriendin is pas zwanger en vind het zo zwaar om er heen te gaan, moet me echt langzaam bij elkaar gaan rapen. Gun het haar echt van harte maar toen ze het me vertelde dat ze bezig waren zei iets in me dat het binnen 2 maanden raak zou zijn en ja hoor. Wil echt niet gemeen over komen. Maar wil er wel graag enthousiast na toe gaan. Maar dat lukt me op dit moment even niet:)

14. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Pff zo te lezen hebben een hoop dames een onregelmatige cyclus!
    Ik hoop dat jullie nu dankzij jullie ovutesten allemaal roze te zien zullen krijgen! Dan heb ik maar een makkie met mijn regelmatige cyclus. Daarbij voel ik ook nog eens mn ei. Ik hoop echt dat het voor iedereen snel raak is!
    Onze 1e was ook raak in de 2e ronde.
    Nu is het gewoon afwachten. Kan ook lang gaan duren. Dus ik maak me ook geen illusies.
    @MMMarian hopelijk is het niets kwaadaardigs wat ze hebben weggehaald! Als jij je ei hebt gevoeld dan heb je nog kans hoor. Zondagavond tot vanmorgen. Zodra je geen pijn meer met ei voelt dan is hij gesprongen. ;) Duimen!!
    @MadameV hebben we dezelfde instelling ook hier slaan wij geen maand over! Alleen hier pas wel de 1e ronde. ;)
    @meisje1987 ik snap je heel goed als het bij jou niet zo snel is gelukt dat je er zo tegenop ziet om naar je vriendin te gaan.

15. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Wij slaan ook geen rondes over! Ovutesten zijn ook alweer besteld! :)

16. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    MadameV - ik ben t even kwijt!volgende week woensdag pas cd 14?? Ik zit nu 'al' op cd 12 en wij verschillen toch maar 2 dagen in nOD...? Dus dan ben ik zaterdag op cd 14 en jij maandag. ..tenzij je uitgaat van een langere cyclus. ..ik ga uit van 43dagen...jij?

Ik ben vandaag begonnen met ovutesten, heb ik t idee dat ik er iets aan doe. Wel gist er zwaar ruzie met mn vent.gehad, mijn libido ligt iets hoger ....zoooo jammer. Daarnaast krijg ik ook weinig Complimentjes oftewel niet g oed voor mn zelfvertrouwen :$

17. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Bij de gyn vanmorgen helemaal 'schoon' verklaard, en alles zag er goed uit, dus nu hopen op meer geluk de komende ronde ;). Van t weekend nog even een restje doen om te kijken of hij tegen die tijd wel helemaal negatief is.

18. Leeuwinnetje14

Leeuwinnetje14 Fanatiek lid

26 sep 2013
    1.907
    0
    36
    Hoi,

Ik ben Armanda en nieuw hier op het forum! Ik moet volgende week dinsdag mijn menstruatie krijgen en dan heb ik op 29 oktober mijn NOD dag!

Groetjes!

19. sermar84

sermar84 Lid

22 jul 2013
    99
    0
    0
    Zo dames wat leuk, zoveel op de 22ste. Ik doe voor het eerst mee aan de NOD lijst en ben zo benieuwd hoeveel van ons eindelijk eens posi zullen testen en een plak beeb mogen verwelkomen :D natuurlijk hoop ik dat onze hele lijst roze kleurt.

Ik twijfel of ik aan de ovu testen ga deze maand. Eergister met mn tweede ronde clomid 100mg begonnen (met behoorlijke steken in buik als gevolg daarvan) en ik wilde ook graag de tarwekiem proberen, maar weet niet of je het mag gebruiken tijdens clomid.

Ik duim voor jullie allemaal ;)

xxx

20. sermar84

sermar84 Lid

22 jul 2013
    99
    0
    0

Welkom Armanda1982,

Als ik je goed begrijp is je NOD nu 1 okt. Maar mischien is het al raak bij jou en hoef je niet mee op de lijst :D ik duim voor je.

Gr, Sermar

Deel Deze Pagina