Ja weet ik wel smnee. Waardeer ik ook zeker. Bedoel het ook niet gemeen hoor. @ 4dogs je bent echt scherp met de lijst! Super fijn je houdt het goed bij!. Dus misschien schuift je nod nog wel wat naar voren? Veel succes ennuuhh.... Klus ze!
MadameV. ..irri he die cyclussen!! Ik heb nu een gemiddelde van 43 dagen maar vorige maand had ik een gemiddelde van 44dagen en werd ik al ongi op cd41...dus ik hou nu maar cd41 t/m 43 aan haha! Daarom ook weer de ovutesten. ..ben blij dat we alweer een week verder zijn...zodra uk weer richting mn ei zit vind ik t weer spannend worden (Daarom dus ook dat ik soms zeg ei over 15 dagen en de andere keer over 14 dagen, net welke cyclus ik aanhou...maar je snapt dat ik half gek wordt als ik volgende week positief ovutest...opzich wel goed voor mn cyclus die dan korter is maar ik ben dan net van huis Nieuwe dames - welkom!
Bedankt voor het toevoegen aan de lijst.Ja ik hoop ook dat het gauw stabiel is..of dat ik iig deze ronde m`n ei kan vinden (ik gebruik ook ovu testjes) en nog beter dan weer zwanger wordt. Maar nog even geduld hier..
O ik zie dat ik wel ben toegevoegd aan de lijst, maar nog niet compleet. Hier mijn aanvulling: Armanda1982, 31 jaar, 1e ronde, 1e kindje Ben in het weekend niet echt actief geweest. Zou het proberen om wat meer te komen..... Wel blij dat ik niet de enigste vrouw ben die wat ouder is en pas met haar eerste kindje bezig is. Ik heb 6 jaar een relatie gehad en toen vertelde mijn ex dat hij geen kinderen wou. Nou toen stortte mijn wereld in elkaar.... Gelukkig al weer 11 maanden gelukkig met mijn nieuwe vriend en wij hebben wel beide een kinderwens.... Dus dan hoop je dat het de eerste keer lukt, dus lekker spannend.
Welkom armanda! Kwam je er na 6 jaar achter dat hij geen kinderen wou of was ie van gedachten veranderd? @ chriss ja snap ik heel goed hoor! Ik zou klussen net voor je weggaat en dan duim ik heel hard met je mee
@ MadameV: Hij zag bij steeds meer mensen dat kinderen toch wel een kostenplaatje was. En toen hij een collega kreeg die bewust geen kinderen nam daardoor en wel 3x per jaar op vakantie ging leek hem dat een veel leuker leven. Toen kwam ik erachter dat hij nog vreemd gegaan was ook.... Nee gelukkig heb ik een lieve vriend waarbij het meteen duidelijk was dat we beide kindjes willen.... Dat is een positieve toekomst! En super trots ben ik ook nu dat we het voor de echt gaan proberen....
Hoi dames, hoe gaat het ermee? De eerste mensen van onze lijst zullen wel binnenkort op het wachtbankje gaan arriveren...? Mag ik trouwens op 'datumloos (na vmk)' in de lijst? Ik sta nog op de 16e, maar heb nog steeds posi zwangerschapstesten, dus vermoed dat de eisprong nog wel even gaat duren. Dus weet niet zo goed wat mijn NOD gaat zijn. Als ik de eisprong heb opgemerkt kan ik de NOD wel ongeveer weer inschatten denk ik.
Pffff ik zit al op 15dpo en nog steeds maar een licht ovu testje....normaal een cyclus van 28/29 dagen maar na mijn MA is het dus echt in de war....vreselijk dit zeg.
@ Emily voor jou een dikke knuffel! Het zit je niet mee. @armanda aha zo. Kan me voorstellen als je er dan ook nog achter komt dat ie vreemd gaat dan is het wel klaar. Heel veel succes voor je. Fijn dat je weer een leuke vriend weer hebt
Aww, dank je, dat is lief van je! Hoop gewoon op snel een negatieve zwangerschapstest (nooit gedacht dat ik daar nog ooit op zou hopen ) en dan snel weer een ei!
Pfff irritant ja! Maar misschien wordt je ovutest in de komende dagen een knaller en is je cyclus dus maar iets langer dan normaal? Dat kan nog wel, toch? Of heb je normaal gesproken een heel lange LF?
Wij klussen deze maand voor de eerste keer in het echt, maar wat raden jullie dan aan? Als met OVU-testen te beginnen of eerst maar eens het schematje aanhouden wat je krijgt bij het invullen op de sites...... Tuurlijk hopen we allemaal dat we na de eerste ronde zwanger zijn, maar vind het allemaal zo spannend, dat het daarom ook nog heel lang kan duren..... @ Emily27: raar he, dat je dan ineens op een negatieve test zit te wachten..... @ Goldfishie: Dank je @ madameV: Komt zeker goed!
@ armanda ik raad niks aan, je moet helemaal doen waar je je goed bij voelt. Ik doe sinds vorige ronde ovu testjes en sinds deze ronde temperaturen. Maar niet zeggen dat dat ook vooral is voor mijn lange cyclussen en ik geen eitje wil missen!
Heel raar! En tav je vraag, je kan meteen met ovutesten beginnen, je kan ook letten op je lichaam. Veel mensen herkennen aan vruchtbaar slijm wanneer hun eisprong plaatsvindt. Dat is echt een soort doorzichtig, rekbaar slijm, lijkt op rauw eiwit. Als je dat ziet meteen je man naar de slaapkamer sleuren .