@ madameV & Emily27: Ik ben al wat langer gestopt met de pil, mijn cyclussen zitten tussen de 27 t/m 29 dagen. De eerste keer was echt 28 dagen en vond ik best knap bijna 10 jaar de pil te hebben geslikt. EN klinkt raar, maar vorige maand hadden we het nog ff veilig gedaan, maar ik had dus halve wege de maand doorzichtig slijm en had het even meteen teruggezocht.... Maar dan moet ik dus meteen mijn vriend mee sleuren. Want had dat 2 dagen ofzo, meestal 's avonds! Dus dat komt wel goed uit....
@ emily en armanda: idd daar kun je het ook aan zien. dat hoor ik wel meer. zelf heb ik helemaal geen vruchtbaar slijm en ook heel weinig afscheiding dus voor mij is dat lastig. vandaar ook het temperaturen en de ovutestjes. heb ze zelf van zwanger en kids ( @ armanda, als je ermee wil beginnen ) die zijn totaal niet duur en heel duidelijk!... poeh vind het nu alweer spannend worden haha! en mijn ei duurt nog f. morgen de maand goed beginnen ( jarig ) en dan hopelijk nog beter de maand afsluiten!
madameV: O dat is wel een leuke maand dan.... Als je op je verjaardag mag beginnen moet hij toch gewoon positief worden afgesloten... Ik moet morgen ongesteld worden en voel het ook al wel. En als het dan na ronde 1 al positief testen is dan kan ik dat doen op een speciale dag voor mij.... 29 oktober. De dag dat mijn vader 6 jaar geleden overleed. Dus die dag zou dan heel dubbel zijn. Maar ik zou eens gaan kijken bij Zwanger en Kids..... En leuk dat je zo met andere zulke dingen kunt delen! Wat betekent trouwens in sommige onderschriften, bv: januari 1x meisje enzo......?
Dat zou inderdaad dan een speciale dag zijn! Ik hoop dat je een dergelijke mooie ervaring mag toevoegen aan die dag waar je nu een nare associatie mee hebt. De onderschriften met dat 1x januari meisje e.d. gaan volgens mij over pendelen. Ik weet niet zo goed wat het precies is (er is een subforum bij dit forum erover, maar kom er nooit) maar ik stel me een soort waarzeggerij bij voor over wanneer je zwanger zal raken en of het dan een jongen of meisje wordt .
Iemand tips om aan te komen? Ja, rare vraag, I know... Je hoort het vaker andersom! Ik woog voor de zwangerschap van mijn dochter altijd heel mooi 60/61 kilo (ben 1.70m). Na de bevalling best afgevallen, maar bleef toen wel op iets van 56 kilo hangen, dus op zich nog prima voor mijn lengte. Alleen afgelopen maand én ziek geweest, én zwanger, én miskraam, dus nu geeft de weegschaal nog maar 53 kilo aan . En dat vindt het Voedingscentrum niet langer een gezond gewicht bij mijn lengte. Dus, iemand tips? Ik heb niet super veel honger, dus eten is een beetje een kwestie van naar binnen proppen tegen heug en meug . Ben normaal van mezelf wel een goede eter, maar de laatste weken smaakt niets me echt goed... Maar wil toch echt niet verder afvallen, want dat lijkt me niet goed voor mijn kansen om opnieuw zwanger te worden.
net ovutesten besteld, voor het eerst dat ik die ga gebruiken, ben benieuwd of dat wat is voor mij Zijn er nog meer dames die ovutesten gebruiken? Hoe laat testen jullie?
@ Emily geen idee heb ik geen ervaringen mee. Ben zelf iets te zwaar dus. Die onderschriften gaat idd over pendelen. Bij het forum helemaal onderaan staat pendelforum en daar word in het eerste bericht ( van de beheerder ) uitgelegd wat het is. Helemaal precies weet ik het ook niet hoor. Maar het is idd een voorspelling. Vind het wel grappig/spannend
Hey dames!!!! Wat is er hier veel gekletst tijdens mijn vakantie!!! Geen doen om het allemaal terug te lezen. Welkom nieuwe dames! En we gaan voor een super roze lijst! We zijn zaterdag weer terug gekomen van de vakantie. Heerlijk gezellig gehad met manlief Maar we gaan nog ff door met klussen want vandaag is nog maar dag 16. Want de vorige ronde waarschijnlijk mijn eisprong op dag 18 gehad. Nu nog zo'n twee en halve week en pas dan is mijn nod, als ik uitga van een lange cyclus. We hebben een fijne vakantie gehad ondanks dat mijn vader tijdens onze vakantie met spoed geopereerd is, en als ze te laat waren geweest was hij er waarschijnlijk niet meer geweest.... Dus dat was wel heftig om mee te maken, zeker omdat we op vakantie waren. Vandaag weer werken. Fijne dag dames!
@ Zwangels: Welkom terug! Ook al ben ik vrij nieuw hier. Wel heftig idd om zoiets mee te maken met je vader op vakantie..... @ Emily27: ik heb echt geen idee. Vaak hoor je idd andersom. Maar je hebt wel van die speciale milkshakes bij de apotheek. Maar weet niet of je die ook zonder recept kunt kopen. Deze heeft mijn vader destijds gehad omdat hij aan moest sterken. Je kunt het eens navragen.... En bedankt voor jullie reactie op de pendels. Ik geloof daar niet zo in hihihi
Nog steeds posi testen.. balen meis, hopelijk heb je snel duidelijkheid over je cyclus! Hopelijk voor jou ook snel duidelijkheid! Is niks zo he als je niet weet hoe je cyclus in elkaar steekt.. Door mijn ziek zijn, is er niets van gekomen Wat een rotnieuws!!! Heel veel digitale knuffels voor jou.. en geef de moed niet op he! Ik heb zelf ook deze diagnose gehad kort geleden, en ik haalde veel hoop uit de berichten van andere meiden met pcos, die ook zwanger zijn geworden, met o.a. clomid.. Succes meis Nog een bekende.. balen van je ongi.. ennuh.. welkom thuis! Leuke vakantie gehad?? Er heerst echt weer van alles he in ons landje, beterschap! En thnx voor het overnemen van de lijst.. toppie Heel veel plezier vanavond, lekker van genieten! En mocht ik niet meer online zijn verder vandaag/morgen, een hele fijne verjaardag! Zoals Madame al zei, gewoon doen waar jij je goed bij voelt.. de 1 wil eerst maanden zelf proberen, de ander start gelijk met ovutestjes en tempen.. Heel veel succes deze ronde, hopelijk roze ook voor jullie Ik heb dit zelf ook gehad na een hele zware periode met veel stress en spanning. Ik heb van de huisarts een advies gekregen om slagroomdieet te volgen, dus veel slagroom (ongeklopt).. ik deed het bijv. in de koffie of thee of door de vla.. Wat ook helpt is in plaats van halfvolle melk, volle melk te pakken, roomboter in plaats van halvarine, dat soort dingetjes..Wat je ook kan doen, heb ik ook meegekregen, is bij de apotheek/drogist van die flesjes te halen waar veel mineralen inzitten, zijn soort drinkvoedingsflesjes... wel aan de prijzige kant hoor! En fantomalt, ook bij de drogist.. paar schepjes in je koffie, thee, toetje etc. dat werkt als een tierelier! Met deze verschillende adviezen van de huisarts kwam ik vrij snel aan, en ging ik van 56 naar 64 Succes! Welkom thuis!!!!! Ik heb je natuurlijk al via face gevolgt Maar ben blij dat je weer terug bent Ik begon me al te vervelen smorgens tijdens me koffie hahaha.. Zo, volgens mij heb ik zo'n beetje de meeste gelezen hihi.. kletskousen @Hier: Ik ben zaterdag toch maar naar de dokterspost geweest, ik werd steeds zieker, ging bloed plassen, en werd enorm misselijk, veel rugpijn en buikpijn gehad. Urine onderzocht, en bleek dus een zware nierbekkenontsteking te zijn, verassend! AB-kuur gekregen, en nu gaat het gelukkug eindelijk sinds 3 weken weer een beetje beter! Ik dronk bijna 7 liter water weg op een dag, maar er kwam niet voldoende urine, dus de arts maakte zich hier wel zorgen om, en moest dat heel goed in de gaten houden, maar ik denk dat mijn lichaam aan het uitdrogen was door het lange ziek zijn, want mijn huid word langzaam aan weer wat soepeler enzo, dus dat water wat er niet uitkwam, was gewoon keihard elders in mijn lijf nodig denk ik.. Maar goed, ik behoor weer tot de levenden Geen idee waar ik in mijn cyclus zit.. wel of geen ei gevoeld vorige week, ik weet het niet, ik zie het allemaal wel. Gisterenavond pas geklust na een week, dus mijn vruchtbare dagen volgens mij gemist, of niet.. lastig!! Als je weer niet weer waar je zit.. Dag 17 vandaag, dus alles kan nog Morgen de uitslag van mijn moedervlekken, ik vind het echt heel erg spannend, vooral omdat de huisarts zich toch wel behoorlijk zorgen maakte erover, brrr... Morgen in ieder geval de hechtingen eruit.. jeeejjj.. Verdere uitslagen van hormoon en zaadonderzoek moeten we de gyn voor afwachten op 28 november.. Zo, dat was mijn dagboekje voor vandaag haha.. Digi knuf voor iedereen die het nodig heeft!
Ik mag er ook bij, ongi komt er wel aan want deze periode even overgeslagen ivm familieomstandigheden. Dus nieuwe NOD 30 oktober, 25 jaar, ronde 5, 1ste kindje
♥ NOD- lijst 16 t/m 31 oktober Oktober 2013 ♥ 16. (4) : Pharilla, 35 jaar, 15e ronde, 1e kindje jvs12, 32 jaar, 2e ronde (na MA), 2e kindje 2g4e, 28 jaar, 1e ronde, 2e kindje mienma, 35 jaar, 2e ronde, 2e kindje 17. (9) : Cosy 27 jaar, 3e ronde, 1e kindje MMMarian, 6e ronde, 3e kindje Zwangels, 30 jaar, 26e ronde, 1e kindje Giggle, 28 jaar, 1e ronde, 2e kindje Daniielle, 24 jaar, 2e ronde, 1e kindje 4dogs82, 31 jaar, 19e ronde, 1e kindje Dreamchild, 31 jaar, 5e ronde, 2e kindje MilanFleur, 28 jaar, 12e ronde, 2e kindje Bee1986, 27 jaar, 1e ronde, 1e kindje 18. (1) : Lexy1987, 26 jaar, 29e ronde, 1e kindje 19. (6) : Lynn, 29 jaar, 1e ronde, 3e kindje Aris87, 26 jaar, 2e ronde, 2e kindje Mamavanhjs, 23 jaar, 5e ronde, 2e kindje babybanjo, 9e ronde, 3e kindje Starlight89, 23 jaar, 2e ronde, 1e kindje Annemoon, 33 jaar, 12e ronde, 1e kindje 20. (2) : Yaisa, 29 jaar, 4e ronde, 1e kindje barbara1980, 33 jaar, 28e ronde, ? kindje 21. (3) : Zoumooizijn, 29 jaar, 4e ronde, 1e kindje Liyana, 26 jaar, 2e ronde (na mk), 1e kindje Reamonia, 4e ronde, 1e kindje 22. (6) : Linda89, 3e ronde, 1e kindje mennehh, 2e rondje, 1e kindje Goldfishie, 31 jaar, 8e ronde, 1e kindje meisje1987, 6e ronde, 1e kindje sermar84, 13e ronde, 3e kindje Marrie28, 34 jaar, 14e ronde, 3e kindje 23. (2) : Kiera, 29 jaar, 1e ronde, 2e kindje Bloemie80, 33 jaar, 5e ronde, 3e kindje 24. (2) : DeBa, 24 jaar, 5e ronde, 1e kindje derde, 32 jaar, 3e ronde, 3e kindje 25. (2) : Dribbel1978, 35 jaar, 8e ronde, 1e kindje cano, 33 jaar, 13e ronde, 1e kindje 26. (1) : Ig86, 27 jaar, 7e ronde, 1e kindje 27. (4) : S87, 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje Smnee, 22 jaar, 15e ronde (2e na mk) 1e kindje mamavanjuul, 30 jaar, 1e ronde 1, 3e kindje juutje89, 24 jaar, 9e ronde, 1e kindje 28. (6): Chriss, 28 jaar, 2e ronde, 1e kindje Noralie87, 26 jaar, 5e ronde, 1e kindje wendy27, 29 jaar, 30+ ronde, 1e kindje Bumbaaa, 34 jaar, 2e ronde (na mk), 4e kindje Amoura, 23 jaar, 7e ronde (na mk), 1e kindje LinsyVH, 25 jaar, 5e ronde, 1e kindje 29. (1): Armanda1982, 31 jaar, 1e ronde, 1e kindje 30. (2): MadameV, 23 jaar, 4e ronde, 1e kindje Jabinca, 25 jaar, 5e ronde, 1e kindje 31. (1): missillie, 27 jaar, 2e ronde, 3e kindje Datumloos. (4) : Meissie86, 27 jaar, 2e ronde, 1e kindje, NOD eind oktober Melkchocolaatje, 31 jaar, 5e ronde (na vmk), 1e kindje Dayna, 27 jaar, 16e ronde (3e naar 4e mk), 1e kindje Emily27, 6e ronde (1e na vmk), 2e kindje Illegaal: DanielleJ, 32 jaar, 4e ronde, 2e kindje T o t a a l: 57 WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, dat gaat namelijk niet goed! ♥zwanger♥(0),ongesteld (0), MMM (5), negatieve test (0), twijfeltest (0), cyclus van slag (0), vlindertje, niets doorgegeven
Thnx Armanda1982! Hihihi MMMarian, ja de wifi was er niet altijd even goed. Maar nu kunnen we elkaar weer vervelen See you on Facebook Pfff jij hebt ook al het een en ander meegemaakt ...niet zo fijn Hoop dat je je nu weer beter voelt.
@ MMMarian, wat duurt die uitslag dan lang voor je zeg (van 't zaad en hormonen). Spannend morgen de uitslag van de moedervlekken, ik hoop dat het niet kwaadaardig is geweest! Flink ziek geweest dus maar fijn dat je weer onder de levenden bent en ik hoop dat je toch nog op tijd was met klussen Aankomen, dat "fantomalt" ken ik niet, ga het opzoeken.. ook al heb ik het nu niet meer nodig, ik ben afgelopen half jaar van 55kg naar 63kg gegaan, jippie (ik ben 1.84 lang ) beetje jammer alleen dat alles op m'n buik zit en ik wel zwanger lijk maar ja, we wachten rustig af tot het naar de juiste plekken zakt Ik ben aangekomen door iedere dag goed brood te eten met lekker en luxe beleg (maakte het eten makkelijker) en veel haring en makreel gegeten, avond eten deed ik altijd al veel ook at ik iedere middag 2 gekookte eieren, maar dat doe ik nu niet meer, anders groei ik uit m'n voegen Die shakes van Nutricia heb ik ook gezien, maar inderdaad, heel duur! Je kan volgens mij dan net zo goed van die calorie poeders door je eten doen die bodybuilders ook gebruiken. @ MadameV, ja wij zijn al weer druk aan het klussen @ Ovulatie testen, ik had net een biiijna positieve, dus denk als ik het vanavond nog eens zou testen hij wel echt positief is.. maar we gaan gewoon nog wat dagen door met klussen ik laat mijn NOD gewoon staan, heb vaak kleine schommelingen, dus ik zet hem niet naar voren Tijdstip, ik test op verschillende tijdstippen, meestal wel 's middags of 's avonds, ik werk onregelmatig, dus kan niet altijd op dezelfde tijd testen en ik kan ook niet altijd plassen op vaste tijden Ik gebruik testen van Zwanger&Kids, lekker goedkoop @ Zwangels, welkom terug en klus ze! Wel naar van je vader zeg! @ Emily en JVS, hopelijk is alles gauw weer rustig/stabiel en komt er gauw een blijvertje! @ Amanda, fijn dat je nu een vriend hebt die die wens met je deelt Ik wilde zelf tot mijn 28ste geen kindje, ik vond het veel te eng die verantwoordelijkheid maar dat sloeg om toen mijn zusje een baby kreeg, haar kindje is nu ook een paar keer bij ons wezen logeren en ik geniet daar echt van mijn man (al 11 jaar samen) wilde altijd al wel een kindje/kindjes, dus die hoefde ik gelukkig niet over te halen ik hoop voor jou dat het gauw zover is @ Goldfishie, klus ze! @ Chriss, ik hoop voor jou dat je deze maand dan nog even een langere cyclus hebt, zou jammer zijn als je net in je vruchtbare periode niet in de buurt van je man bent mijn man is soms ook een paar dagen voor zijn werk naar het buitenland, maar tot nu toe gelukkig altijd nog buiten mijn vruchtbare periode, anders mag hij gewoon niet @ Rest, sorry als ik je vergeten ben, jullie kletsen veel
Zooohee jullie schrijven veel!! @Emily27: Misschien even langs een dietiste? Ik kom net van de gynaecoloog vandaan, een uitstrijkje laten maken en een inwendige echo, deed pijn.. Maar ja met zo'n echo hoop je toch op een wonder Niet dus, baarmoederslijmvlies was dun, weet niet of dit kwaad kan?
Dank voor jullie tips meiden! Ik ga de komende dagen inderdaad proberen veel te eten aan vetten, eieren, enz. Vanaf vrijdag weekje vakantie, hopelijk helpt dat ook! Mocht het daarna nog steeds te weinig zijn ga ik die shakes enzo maar eens bekijken. Moet morgen weer bellen met de HA, vanmiddag wéér wat bloedverlies... Grrr... Elke keer als ik denk er vanaf te zijn komt er weer wat!
Hoi meiden, wat kletsen jullie veel zeg. Ik post eigenlijk nooit iets in NOD topics aangezien ik het gewoon niet bij kan houden maar heb even jullie mening nodig. Wij hebben vrijdag en gisterenmorgen geklust omdat ik vrijdag al vruchtbaar slijm leek te hebben dus dacht dat m'n ei wat vroeger zou zijn. Nu heb ik vandaag wat scherpe steekjes gevoeld en dit kan natuurlijk mijn ei zijn... Ik durf het niet zeker te zeggen. Maar heeft het nu nog nut om vanavond te klussen na gisterenmorgen? Is het zaad nu wel iets waard zeg maar? Alvast dank voor jullie reacties!