ik test 1x per dag en als de streepjes wat donkerder lijken op te lopen (dus de dag(en) rond ei dan test ik 2x op een dag
Ohja, never mind mijn banner zit op mijn phone en heb zoooooo geen zin in dat gehannes met die codes . Hopelijk reset hij zich morgen vanzelf
Ik mag ze van de gyn niet meer gebruiken en moest ze weggooien.. heb ze dus ook niet meer bestelt.. ik ga hopen op een wonder... en anders zien we na december wel..
Thnx meis! Maar voor jullie moet het ook een geluksmaand worden!! Trouwens ik had de lijst al gedaan, ook met de aantallen enzo hihi. Dacht zou je ff helpen
DanielleJ en Zwangels - dit is ook de laatste maand dat ik jullie hier wil.zien!!! We gaan voor de eind juni of juli mama's! Hoppakee!
Omdat ze 2 weken geleden hebben geconstateerd dat ik pcos heb, en daarbij mijn ovutesten hebben bekeken.. het eerste wat die zei na de diagnose was: "gooi weg die ovulatietesten, je word er alleen maar onzeker van en bij pcos zijn ze niet betrouwbaar"
Aha op die manier. Ja als ze toch niet werken kun je beter zonder doen. Wel lastig om nu je eisprong in te schatten denk ik.
Hoi meiden, Ik zou ook graag weer toegevoegd worden op de lijst, helaas Pharilla, 35 jaar, 15e ronde, 1e kindje Alvast bedankt. X Joyce
♥ NOD- lijst 16 t/m 31 oktober Oktober 2013 ♥ 16. (0) : Pharilla, 35 jaar, 15e ronde, 1e kindje 17. (4) : Cosy 27 jaar, 3e ronde, 1e kindje MMMarian, 6e ronde, 3e kindje MMM Zwangels, 30 jaar, 26e ronde, 1e kindje MMM Giggle, 1e ronde, 2e kindje 18. (0) : 19. (0) : 20. (0) : 21. (0) : 22. (0) : 23. (0) : 24. (1) : 25. (0) : 26. (0) : 27. (0) : 28. (1): Chriss, 28jaar, 2de ronde, 1ste kindje 29. (0): 30. (0): 31. (1): missillie, 27 jaar, 2e ronde, 3e kindje Datumloos. (1) : Illegaal: DanielleJ, ? jaar, 4e ronde, 2e kindje T o t a a l: 1 WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, dat gaat namelijk niet goed! ♥zwanger♥(0),ongesteld (0), MMM (0), negatieve test (0), twijfeltest (0), cyclus van slag (0), vlindertje, niets doorgegeven
Probleem is juist dat ik bijna elke maand geen eisprong heb.. Daarom waren we zo ontzettend blij in afgelopen ronde.. alles zag er goed uit, baarmoederslijmvlies goed opgebouwd én een eisprong.. maar het was helaas niet raak.. Nu hopen we dat we tussen nu en begin december geluk hebben en toch een eisprong.. Maar ondertussen zijn we nu wel in de medische molen. Ik ga vanmiddag hormoon bloedprikken en manlief moet voor zaadonderzoek. Morgen hebben we samen een afspraak bij de arts voor verdere plannen..
Dat is flink balen MMMarian. Veel succes en laat je even weten wat de arts had gezegd? Hopelijk krijg je snel een eisprong
$#@#jammer dat we je hier weer terugzien Hopelijk lukt het in Oktober wel we duimen allemaal voor elkaar
Tja helaas wel DanielleJ, maar we gaan nu met z'n allen deze lijst mooi ROZE kleuren... deal? X Joyce