Morgen dames, Zou iemand mij even op datumloos willen zetten? Ik heb mn ei op dag 14 gehad blijkbaar en kom nu op 11 oktober al uit.. maar wil bij jullie blijven Hier hektische week achter de rug , echt bleh... Na de 3 miskramen afgelopen jaar kregen we deze week gelukkig goed nieuws over t chromosomenonderzoek, niets aan de hand. Oma's begrafenis (ze was 93) gehad en was erg mooi. Luchtweginfectie en beginnende longontsteking gehad.. bah bah... Nog aan de antibiotica en prednison kuur gehad. Gister (was allang gepland) had ik mijn theorie B examen , en met duf hoofd geslaagd. Ik ben 35 en begin er nu pas aan.. heb het nooit nodig gehad.. maar nu woonachtig in een dorp en dan mis je een auto! Nu dus na mn ei al... dus weer op t wachtbankje. Deze week doen we helemaal niets meer... ff genieten van thuis zijn met zn twee (manlief ook ziek thuis) We hebben ook gevraagd aan oma of ze een vrijgekomen zieltje naar ons kan sturen.. (mooi he ) zucht.. wat een week.. *ploft neer op de bank* Op naar een roze lijst lieve meiden! X Joyce
Ik snap er niks van. Gisteren een knal ovu test (Z&K en CB digital) en vanmorgen werd ik om 4u30 wakker van een heftige scherpe menstruatie achtige pijn. Zo heftig dat ik er zelfs een beetje misselijk van werd. Maar na een kwartiertje ofzo zakte het weg. Dus ik dacht eisprong maar net dus weer een knaltest. Wel iets lichter dan gisteren maar weer een smiley. Geen pijn meer, wel beursig gevoel. Ik had vorige maand exact hetzelfde. Zou het kunnen dat ik wel mijn ovulatie heb gehad maar mijn piek daarna nog even doorloopt?
De knaller is er hoor...al 3 dagen haha, snap er niks van hoe dat kan. mijn LF is normaal 12/14 dagen dus gewoon.
Hallo dames, Mag ik me bij jullie aanmelden, ik kom van het forum 1-15 oktober, aangezien ik gister ongi ben geworden, mag ik deze maand nog een keer en nu in het een forum. Kan iemand mij op de lijst zetten? tessasv, 28 jaar, 9e ronde, 1e kindje Dank je wel!
Heyy meiden, Pfffff ik ben bang dat deze eerste ronde voor ons niks gaat worden... Lig al 2dgn kotsmisselijk in bed...(misschien iets van vakantie??) Zondagavond voor het laatst gezellig gehad en morgen m'n ovulatie... Moet er niet aan denken op dit moment gezellig samen de koffer in te duiken dus denk dat de eerste ronde geen officiële ronde wordt, maar dat we in dec pas onze eerste ronde hebben helaas... Pfff hoop dat ik me snel beter voel hoor blehhhh
Niet zo fijn dat je zo ziek bent geweest. Ik heb hetzelfde gehad ook antibiotica en prednison kuur gehad...... Maar wel mooi dat je aan je oma een vrijgekomen zieltje hebt gevraagd. Dat zou ze vast doen! Ik heb ook altijd iets met het bijgeloof. Mijn vader is bijna 6 jaar geleden overleden en nu ben ik vandaag ongi geworden en de volgende ongi of niet ongi dag is op zijn 6de sterfdag.... Moet het dan zo zijn? Maar beterschap! Hopelijk ben je er snel weer bovenop!
Jeetje pharilla jij hebt heel wat achter de rug! En nu al op het wachtbankje! Blijf ma lekker hier hoor! @ tessav welkom! @ boanan volgens mij kan dat wel. Ik had vorige ronde op maandag 12u een knaltest, savonds al weer lichter, de volgende dag ook lichter en woensdag een knaller! Heb dat toen opgezocht en blijkt dat je dan de 1e knaller aan moet houden. Al werd ik precies 14 dagen na de 2e knaller ongi. Dus of lange lf of toch die woensdag eisprong. Ma goed toen zaten er dus wel lichtere testen tussen. En jvs12 heeft het ook al?! Bij mijn testen nog weinig te zien. Jij int buitenland chriss?
Haai dames, Heb me even afzijdig gehouden, had even nodig om het nieuws te verwerken. Vandaag de brief in de bus gekregen van het ziekenhuis, volgende week donderdag moeten we ons alle twee melden. Manlief is alles in het werk aan het stellen om vrij te krijgen, hoop het zo moeten ons samen melden. Anders moeten we nog langer wachten. Een bijna boekwerk erbij gekregen met vruchtbaarheidsonderzoeken/behandelingen. Jeetje wat staat daar een hoop naars in heb het toch echt niet droog kunnen houden. Heb echt heel veel respect voor degene wat het allemaal moeten ondergaan. Jeetje dames leef echt met jullie mee verschrikkelijk. Ik ga nog ff door janken bij love is in the air en dan ga ik alles even terug lezen. Moet wel bij blijven natuurlijk. En hoop nog steeds dat ik alles mag afblazen en het zkh mag bellen met de mededeling dat ik zwanger ben uiteindelijk. Hoop doet leven zeggen ze...
♥ NOD- lijst 16 t/m 31 oktober Oktober 2013 ♥ 16. (4) : Pharilla, 35 jaar, 15e ronde, 1e kindje jvs12, 32 jaar, 2e ronde (na MA), 2e kindje 2g4e, 28 jaar, 1e ronde, 2e kindje mienma, 35 jaar, 2e ronde, 2e kindje 17. (10) : Cosy 27 jaar, 3e ronde, 1e kindje MMMarian, 6e ronde, 3e kindje Zwangels, 30 jaar, 26e ronde, 1e kindje Giggle, 28 jaar, 1e ronde, 2e kindje Daniielle, 24 jaar, 2e ronde, 1e kindje 4dogs82, 31 jaar, 19e ronde, 1e kindje Dreamchild, 31 jaar, 5e ronde, 2e kindje MilanFleur, 28 jaar, 12e ronde, 2e kindje Bee1986, 27 jaar, 1e ronde, 1e kindje boannan, 39 jaar, 2e ronde (na mk), 2e kindje 18. (1) : Lexy1987, 26 jaar, 29e ronde, 1e kindje 19. (6) : Lynn, 29 jaar, 1e ronde, 3e kindje Aris87, 26 jaar, 2e ronde, 2e kindje Mamavanhjs, 23 jaar, 5e ronde, 2e kindje babybanjo, 9e ronde, 3e kindje Starlight89, 23 jaar, 2e ronde, 1e kindje Annemoon, 33 jaar, 12e ronde, 1e kindje 20. (2) : Yaisa, 29 jaar, 4e ronde, 1e kindje barbara1980, 33 jaar, 28e ronde, ? kindje 21. (3) : Zoumooizijn, 29 jaar, 4e ronde, 1e kindje Liyana, 26 jaar, 2e ronde (na mk), 1e kindje Reamonia, 4e ronde, 1e kindje 22. (6) : Linda89, 3e ronde, 1e kindje mennehh, 2e rondje, 1e kindje Goldfishie, 31 jaar, 8e ronde, 1e kindje meisje1987, 6e ronde, 1e kindje sermar84, 13e ronde, 3e kindje Marrie28, 34 jaar, 14e ronde, 3e kindje 23. (2) : Kiera, 29 jaar, 1e ronde, 2e kindje Bloemie80, 33 jaar, 5e ronde, 3e kindje 24. (2) : DeBa, 24 jaar, 5e ronde, 1e kindje derde, 32 jaar, 3e ronde, 3e kindje 25. (3) : Dribbel1978, 35 jaar, 8e ronde, 1e kindje cano, 33 jaar, 13e ronde, 1e kindje ellepel1985, 27 jaar, 6e ronde (na MA en MK), 2e kindje 26. (3) : Ig86, 27 jaar, 7e ronde, 1e kindje plien89, 24 jaar, 22e ronde, 1e kindje Chantallcindy, 23 jaar, 8e ronde (na mk), 1e kindje 27. (4) : S87, 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje Smnee, 22 jaar, 15e ronde (2e na mk) 1e kindje mamavanjuul, 30 jaar, 1e ronde 1, 3e kindje juutje89, 24 jaar, 9e ronde, 1e kindje 28. (6): Chriss, 28 jaar, 2e ronde, 1e kindje Noralie87, 26 jaar, 5e ronde, 1e kindje wendy27, 29 jaar, 30+ ronde, 1e kindje Bumbaaa, 34 jaar, 2e ronde (na mk), 4e kindje Amoura, 23 jaar, 7e ronde (na mk), 1e kindje LinsyVH, 25 jaar, 5e ronde, 1e kindje 29. (1): Armanda1982, 31 jaar, 1e ronde, 1e kindje 30. (3): MadameV, 24 jaar, 4e ronde, 1e kindje Jabinca, 25 jaar, 5e ronde, 1e kindje Flora01, 24 jaar, 12e ronde (7e in MMM), 1e kindje 31. (1): missillie, 27 jaar, 2e ronde, 3e kindje Datumloos. (6) : Meissie86, 27 jaar, 2e ronde, 1e kindje, NOD eind oktober Melkchocolaatje, 31 jaar, 5e ronde (na vmk), 1e kindje Dayna, 27 jaar, 16e ronde (3e naar 4e mk), 1e kindje Emily27, 6e ronde (1e na vmk), 2e kindje Chocootje, 24 jaar, 1e ronde, 1e kindje Tessasv, 28 jaar, 9e ronde, 1e kindje Illegaal: DanielleJ, 32 jaar, 4e ronde, 2e kindje T o t a a l: 64 WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, dat gaat namelijk niet goed! ♥zwanger♥(0),ongesteld (0), MMM (6), negatieve test (0), twijfeltest (0), cyclus van slag (0), vlindertje, niets doorgegeven
Tessasv, ik zag geen NOD in je bericht .. Meisje1987, sterkte en succes! Pharilla, ik schuif eigenlijk ook naar nod 14 of 15 okt. maar blijf ook lekker hier Hier ; volgens mijn temperatuurlijstje heb ik 30aug. mijn eisprong al gehad (CD 12), ik dacht altijd dat je LH piek (op de ovu-testen) 12 tot 48 uur voor de eisprong was.. blijkbaar op de dag van de eisprong (tenminste, bij mij)? Dus deze maand vroeg op het wachtbankje.... over 2 weken afspraak in het ziekenhuis voor de uitslagen, schildklier en nog 7 of 8 dingen, dacht dat ik geen bloed over hield en zaadjes van manlief.. spannend! Ben benieuwd wat ze gaan zeggen/doen....
Goedemorgen iedereen! Vandaag is het rood echt doorgebroken. Wel last van krampen, maar wel gewoon aan het werk. En ik mag in de NOD lijst naar 31 oktober gezet worden..... Dus valt nog net in deze maand....
Succes armanda! @ 4dogs blijf ook ma lekker hier en je bent zo oplettend wat de lijst betreft. Ideaal! Ik heb net weer een pendel terug ontvangen. Ben helemaal niet zo heel gelovig maar van de 7 pendels zijn er wel 4 in dec. Hoop éigenlijk gewoon dat ik ze een bericht kan sturen dat het deze maand al lukt maar we wachten af hahaha
@Meisje1987 - kan me voorstellen dat je nu extra in spanning zit... maar hopelijk gaat het toch nog spontaan lukken, of anders snel zodra ze met een vorm van behandeling beginnen! Hier nog STEEDS positieve zwangerschapstesten. Vandaag CD 16. ZUCHT! Gisteravond en vannacht enorme menstruatiekrampen gehad, deed echt flink pijn. Maar vooralsnog geen druppel bloed gezien. Snap er echt niks meer van nu. Het kan wishful thinking zijn, maar ik denk/hoop wel dat de zwangerschapstest ietsjes lichter is dan zondagochtend. Maar even vergelijken wanneer hij is opgedroogd, want dat maakt nog wel wat uit. Morgen gaan we een week op vakantie, ik hoop dus niet dat er nog restjes zitten en er dan opeens gedonder op vakantie mee komt! Hoop gewoon dat de vakantie tenminste wel lekker relaxed verloopt, en dat ik erna eindelijk een negatieve test heb...
Niet leuk. En idd op vakantie gedonder is helemaal niet fijn! Een negatieve test zou dan het beste zijn, dan kun je weer opnieuw gaan rekenen! Alvast wel een fijne vakantie gewenst.
Ik heb gisteren en eergisteren een positieve ovulatie test gehad en volgens mij gisterochtend vroeg mijn ovulatie gevoeld en vandaag is mijn test weer keurig negatief. Ik neem dus op het wachtbankje plaats. Vandaag dan 1 DPO en counting...