Armanda, succes deze eerste ronde! MadameV, thanks Emily, gezellige vakantie! Ik hoop dat je gauw echt schoon/klaar bent Boannan, plof er gezellig naast
Ik meld me hier ook! Nibble-23 jaar-ronde 4-1e kindje. Mijn NOD is 29 oktober. Ik zal tot die tijd minder actief zijn hier zodat ik minder met het zwanger worden bezig ben. Succes allemaal deze ronde, hopen op veel roze en veel klusplezier!
Thanx, 4dogs82 Omdat ik vandaag ongi ben geworden, ziet die bank er super uit om vanavond ff de krampen weg te zuchten.....pppfffff. Welkom Nibble!
Ik ben trouwens flink met vitamines en de echinaforce in de weer. Voel me al 2 dagen alsof ik grieperig ga worden en dat lijkt me niet bevorderlijk voor een eventuele bevruchting/innesteling
Zucht...nog maar een berichtje van mij, gezien ik geen reactie kreeg op mijn vorige berichtje... Nog steeds ziek ziek ziek... Ovulatie was vandaag...zondag voor t laatst gezellig gehad dus deze ronde id geen officiële eerste ronde geworden... Kan iemand mij van de lijst afhalen... Ik probeer nog wel mee te lezen hoor! Hoop voor jullie dat iedereen knalroze wordt!!! Ik maar weer onder de wol...
Giggle - beterschap! MadameV - ja nog steeds in t buiteland...tot dinsdagochtend dan ben ik weer thuis! Doe nu ook ovutesten maar je snapt dat ik nu even geen positieve wil hebben ondanks dat ik wil dat mn cyclus korter wordt Vanaf dinsdag zeg ik kom maar door met die positieve test hahaha!
Ja snap ik chriss! Hoop ik ook voor je! Ik ga vanavond maar eens aan de klus als ik Vl zover kan krijgen haha. Hebben het al een tijdje niet gedaan ( waren het wel een beetje zat na 4 weken om de dag ) ma nu begint de spanning wel weer te stijgen. Ook al kan het nog wel anderhalve week duren dan heb ik iig mijn gedachten om hem niet te missen als ie nu al komt gemist haha!
Beterschap Giggle! Gisteren en vandaag een ovutest gedaan. Gisteren geen tweede streep en vandaag een licht tweede streepje. Hoop op dit weekend de tweede knalstreep en mijn eisprong. Vanavond weer gezellig maken met manlief!
Ziek zijn is echt stom Giggle! Hopelijk ben je snel weer beter. Hier was Marrie-man ook behoorlijk ziek, met dikke koorts enzo. Hopelijk gaat het aan de rest van ons voorbij...
Ik hoef er gelukkig nooit moeite voor te doen. Vriend wil dit misschien nog wel liever als ik. Ik probeer het wel altijd een beetje gezellig te maken. Dat het niet als een moetje voelt. Alleen de laatste keer had ik denk ik door mijn ovulatie echt een beurd gevoel in mijn buik en was het geen succes. Maar dat was op de tweede dag met een positieve ovu test dus ook echt een moetje.
Beterschap iedereen die wat grieperig is..... Ik heb nog steeds lekker krampen en dan droom je toch gewoon van een zwangerschap volgende maand.... Gewoon 9 maanden nergens last van, lijkt me zo heerlijk! Denken jullie daar ook weleens over?
Ooij ik plof na het weekend ook gezellig op die bank!! Nog even een paar keer klussen, helaas dit weekend ook werken dus erg romantisch gaat het jammer genoeg niet worden, baal daar wel van.
@Giggle: Beterschap! Ik hoop voor je dat je je snel beter voelt en dat het de volgende ronde raak is!
Hallo meiden, Even egoïstisch: ik kan van de lijst gehaald worden. Komt ineens zoveel op mij af. Blijkt dat ik al lange tijd spanningsklachten had en dit begon ik steeds meer te merken, door hoe ik reageer. Spanning op het werk omdt er niet echt eerlijk wordt omgegaan met de medewerkers. Bij huisarts geweest, blijk ik ook nog twee verkeerde moedervlekken te hebbem wat nu weg gehaald moet worden en gecontroleerd + een plek op mijn hoofd waarde arts van schrok wat zomaar kanker zou kunnen zijn. Maargoed ga daar natuurlijk niet van uit. Dus moet ook stukje uit gehaald worden. Beginnende maagzweer echt heel slecht. Dus werd mij feitelijk afgeraden om nu zwanger te raken. HA zegt, ga eerst maar eens even aan jezelf denken, want spanning/stress is het aller aller slechtste voor wen zwangerschap. Zelfs zeer grote kans dat ik hierdoor nog geen eens zwanger raak. Zit effe helemaal on de put. Hormonaal helemaal door elkaar! Allemaal pigmentvlekken in mijn gezicht ineens, onwijs haar uitval dat ik serieus kallig lijk boven op mijn hoofd. En nog het ergste: in 2011 wilde we al voor ons eerste kindje gaan,aa dat werd door baan verlies van mijn man ineens heel moeilijk. Net huis gekocht.dus toen moesten we het opzij zetten en nu weer vanwege gezondheid. Sorry dat ik alleen evn negatief ben, maar baal baal echt verschrikkelijk!!!
@ boannan ik snap wat je zegt en meestal is het bij ons ook makkelijk een geen moetens hoor! maar helaas gaat dat ook niet helemaal áltijd op. we proberen het zo luchtig en gezellig mogelijk te houden én te maken. maar aangezien ik zo'n lange cyclus heb en we mijn ei absoluut niet willen missen doen we er soms wel wat meer moeite voor. of laat ik het zo zeggen. we laten in de 3 weken rond mijn eisprong ( mijn cyclus is nog niet heel regelmatig ) geen 2 of meer dagen er tussen maar maximaal 1. en daar moet je soms wel zin voor maken dan. wil gewoon al mijn kansen benutten @ menneh dikke knuffel hier van mij! gaat het zo shit op je werk dan? dus daar komt de stress van? hoor het wel vaker mensen met veel stress en haaruitval ( ben kapster ). en zulk soort haaruitval kun je ook niks tegen doen want dat komt echt van binnenuit. en dan ook nog die moedervlekken heb je die altijd al of? wanneer weet je daar meer over? nogmaals dikke knuffel