NOD lijst 16 t/m 31 oktober

Discussie in 'NOD forum' gestart door MMMarian, 14 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Ik voeg me hier ook bij!

Vandaag zeer duidelijk m'n eisprong, auw!! NOD zal dan de 18de zijn, als 't goed is!

2. Giggle

Giggle Bekend lid

18 jun 2013
    968
    0
    16
    Lieve allemaal,
    Dankjulliewel voor jullie beterschapswensen...vandaag voel ik me gelukkig ietsje beter dus hopelijk knap ik nu een beetje op...
    En idd jammer van deze ronde, maargoed zie deze ronde nu maar als niet gespeelde ronde;)
    Dus officiële eerste ronde is de volgende keer voor mij...
    Des al niet te min zijn de eerste eitjes hier voor sommige al gesprongen en misschien al gevuld...met een toekomstig kindje!!
    Ik hoop het zo voor iedereen!!!
    Ga jullie nog ff in de gaten houden hoor!
    Toitoitoi iedereen, en alvast een fijn weekend!

3. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    @Mennehh dikke knuffel. Balen dat je het alweer moet uitstellen. Maar je eigen gezondheid gaat voor. Hopelijk komt er alleen maar goed nieuws uit voort straks na biopsie. Niet leuk dat je zoveel stress van je werk hebt! Kan je niet met je baas gaan praten, zodat je daarvan geen last meer hebt?

@Giggle jammer meid dat je deze ronde moet overslaan. Ik lees dat je alweer wat opgeknapt bent! Alsnog beterschap! Wel jammer dat we nu kwa rondes niet meer gelijk lopen. Hopelijk is het snel raak voor jullie!
    Hier inmiddels de eerste echte poging om een eitje te verven gedaan. :D Moet zeggen ik vond het spannend en ml ook. Nou ja kijken wat de komende dagen nog gaan brengen en dan kan ik ook op het wachtbankje neerploffen. ;)

4. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    @ menneh wat doe je voor werk eigenlijk?

5. LinsyVH

LinsyVH Bekend lid

17 aug 2013
    700
    0
    0
    (B)
    Deze maand kan ik het op voorhand al vergeten, mijn mannetje vertrekt vrijdag voor 2 weken op oefening naar Duitsland. Maandag of dinsdag nadien normaal gezien mijn ovulatie :(. Dus helaas...

6. mennehh

mennehh Niet meer actief

Ik werk bij een detacheringsbureau en word elke keer ingehuurd door financiële instellingen. Dus feitelijk weinig met eigen werkgever te maken. Maar het is zo slopend als niets loopt zoals het zou moeten. Continue discussies en afspraken die niet worden nagekomen. Dan ga je merken dat het toch ook echt wel invloed heeft op je opdracht.

Hoop inderdaad dat de bioptie goed zal zijn. Moet over 1,5 week naar de arts om de moedervlekken weg te halen en dan ook biopt van de plek op mijn hoofd.

Wat je ook zegt. Eigen gezondheid gaat voor en merk dat ik nu lichamelijk ongezond ben. Qua kwalen etc. Maar om weer droom voor kindje los te laten is wel heftig. Hoop dat het toch snel zo mag zijn. Maar een miskraam krijgen door stress pf spanning zou ik mijzelf ook nooit vergeven..
    Mijn haar vind ik wel heel erg. Is toch stuk vrouwelijkheid en schaam me er dus ook steeds meer voor. Durf alleen nog maar vast te doen

7. Dribbel1978

Dribbel1978 Actief lid

4 dec 2011
    359
    0
    16
    Adm. medewerkster afd. Inkoop
    Gorinchem
    Sterkte!!

8. Daniielle

Daniielle Bekend lid

27 jun 2013
    610
    5
    18
    @mennehh heel veel sterkte! Ik snap wel beetje hoe je je moet voelen nu.. bij mij zijn er ook meerdere plekken waarvan gedacht werd aan kanker en moedervlekken weggehaald. Als je dan nog de rest wat jij hebt erbij hebt, heftig hoor...
    Hopelijk loopt het allemaal met een sisser af, al heb je daar nu helaas niks aan.
    Nog een keer heel veel sterkte; knuffel

9. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Menneh: dikke digitale knuffel voor jou!

10. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Mijn ei komt er bijna aan!! :)

11. mennehh

mennehh Niet meer actief

Dank je wel meiden, lief van jullie!

12. Zoumooizijn

Zoumooizijn Actief lid

22 jun 2013
    477
    0
    0
    NULL
    NULL
    Menneh, heel vee sterkte!
    Goldfishie, die is duidelijk! ;) Klusse

13. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    @ menneh dikke knuffel! T zit je niet mee.

@ goldfishie hup aan de klus!

@ lindsy ik zou voor de zekerheid toch nog net voordat ie weggaat klussen hoor. In goede omstandigheden kan het zaad nog 7 dagen overleven dus wie weet heb je dan toch nog een kansje!

14. Reamonia

Reamonia Actief lid

23 aug 2011
    482
    0
    16
    kunstenares des levens
    Saturnus
    @Mennehh: *knuffel* That sucks!! Hopelijk is het niets ernstigs..

15. sellie6

sellie6 Actief lid

2 jan 2011
    236
    0
    0
    .
    .
    Hallo allemaal!
    Na ruim twee jaar afwezig te zijn geweest wil ik graag weer meekletsen op het forum.
    Even kort iets over mij: In feb 2012 hebben we een geweldige gezonde zoon gekregen. We waren toen gelijk de eerste maand zwanger wat natuurlijk een zegen is. De zwangerschap was alleen heel pittig. Ik heb 8 maanden plat gelegen (gedeeltelijk in het zkh) en heb maanden sondevoeding gehad omdat mijn maag zelfs geen water kon verdragen door het zwangerschapshormoon.
    We hebben nu toch besloten dat we heel graag een tweede kind willen en verwachten een vergelijkbare zwangerschap helaas. Ditmaal redelijk voorbereid op wat gaat komen moeten we nu eerst weer zwanger zien te worden uiteraard.

Mag ik op de lijst erbij?
    Nod: 16 oktober
    sellie6, 26 jaar, eerste ronde, tweede kindje

16. familievdlaan

familievdlaan Bekend lid

9 apr 2010
    609
    0
    0
    Mama zijn
    Zuid holland
    Hallo meiden

na pauze en kijken wat me cyclus is gaan we er weer tegen aan we gaan voor ons tweede.

Wil me graag bij jullie voegen als dat mag

familievdlaan. eerste ronde na pauze en kijken wat cyclus is. 27 jaar. tweede kindje en mijn NOD is 23 oktober.

17. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    Mag ik naar de 18e? Had gister een positive ovulatie test en vandaag last van mijn onderbuik dus ik neem morgen plaats op het wachtbankje! Zitten er al veel meiden op?

18. Giggle

Giggle Bekend lid

18 jun 2013
    968
    0
    16
    Menneh; knuffel!!!

Kiera; jaaaaaa das niet leuk!! Lopen we idd niet meer gelijk:( potverdorie!!
    Gelukkig kan ik vabdaag voor het eerst zeggen, ja ik voel me echt weet goed! Pfffff wat heb ik me beroerd gevoeld!

19. Giselle766

Giselle766 Actief lid

6 nov 2010
    207
    4
    18
    Vrouw
    Eigen onderne
    Holland
    Hoi meiden!

Ik lees ook weer een tijdje mee, en kom weer lekker mee kletsen!
    Ik ben al mama van 2 mooie jochies.. en mijn man heeft altijd al 3 kids gewild.. ik vond 2 meer dan genoeg... (normaal andersom) ... Het is afgelopen jaar weer vreselijk gaan kriebelen bij me, en ben toch maar overstag gegaan.. ;) Ik kan niet wachten om weer een lief klein babytje te verwelkomen!

Ik heb een regelmatige cyclus van 31 dgn. Laatste nod was 18 sep. Dus had vandaag me ei moeten hebben.. alleen ik heb niet echt wat gevoeld? gister meer gerommel, dus denk ik dat ik hem gister heb gehad. Dus a.s nod moet zijn 18 okt.

Liefs Giselle

20. derde

derde Bekend lid

21 jul 2013
    896
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden, zit midden in een verbouwing, dus op het moment even niet zo actief hier. Probeer wel om de dag te klussen om mijn ei niet te missen. Hebben we de eerste twee rondes niet gedaan, dus wil nu zeker wetendat we mijn ei niet missen. Hij komt meestal op dag 11 van mijn cyclus, maar kan uitlopen naar dag 14, dus wij zitten echt nog in de klustijd, letterlijk en figuurlijk nu dus, hihi...

Succes meiden deze ronde! Lees helaas dat een aantal meiden door ziekte moeten wachten, wat verelend! En aan degene vanwie haar man weg gaat naar duitsland, gewoon nog klussen op rijdagochtend! Ik ben van onze dochter ook zwanger geraakt van vier dagen voor mijn ei, dus het kan echt!

Deel Deze Pagina