welkom @ de nieuwe dames! wens jullie ook heel veel succes deze ronde @ zwangels dikke knuffel! dat is echt niet leuk! heeft het ook al doorgezet? zou het anders niet iets van innesteling kunnen zijn? @ chriss woehoe je bent terug! heb je het leuk gehad? irritant he met die ovu testen. maar meid je hebt iig niet je ei gehad terwijl je niet met vl kon klussen! ik zeg maar zo beter veel testen verspillen, je ei vinden en op het goede moment klussen, dan een paar testen gebruiken je ei vinden terwijl je in het buitenland zit toch? zo moet je er maar over denken haha.. met mij is alles goed! zal hieronder zo f vertellen hoe het hier is. @ mmmarian het zit je ook allemaal niet mee he meid! hoelang is dit ex al een ex van jou man? als het nog lang doorgaat zou ik idd ook gewoon na de politie stappen. het beinvloed zo jullie hele leven! en je wil zo graag een kindje en dan is er zo iemand die je hele humeur verpest dat je er niet eens zin in hebt om er voor te gaan het zou juist zo leuk moeten zijn! dikke knuffel. @ hier wat denken jullie komt mijn ei eraan? heb gisteravond tegen half 8 getest ( dat is de 1 a laatste ) en vanochtend tegen half 11. in het echt is ie nog duidelijker als op de foto. ik hoop dat het zo doorgaat en dat ik binnenkort een knaller heb. het is namelijk zo dat alles wat mijn ei eerder komt als volgende week woensdag betekent dat mijn cyclus korter is als de laatste 2 x en jullie snappen dat ik daar heeeeeel blij mee ben ... ik prijs mezelf al gelukkig op het wachtbankje haha. maar zover is het natuurlijk niet. maar het zou wel schelen als ie binnen nu en een paar dagen komt dan is mijn cyclus rond de 5 weken ipv rond de 6 en dat zou echt fantastisch zijn. zou de tarwekiemolie er iets mee te maken heb die ik sinds deze maand slik? die is eigenlijk niet voor een kortere cyclus maar iemand daar ervaring mee? pfff ik ga al helemaal doordenken en dingen zien die er niet zijn maar goed. zou fijn zijn als jullie er je mening over willen geven hier mijn test... oh enne iedereen fijne dag vandaag! ik heb nog lekker een weekje vakantie heerlijk.
Ja het gaat wel doorzetten, zo begint het altijd en heb ook wel last van mijn buik. Volgende week heb ik nu het HSG onderzoek, ben benieuwd.
MadameV, ik zie nog niks wat op een positieve test lijkt, dus volgens mij moet je nog ff doortesten Zwangels, balen zeg! Zo ineens! Hier nog geen ei, dus ik wacht nog ff Hebben wel al goed geklust, dus er ligt voorraad
Hallo allemaal, ik wil ook graag weer op de lijst, hopelijk voor het laatst... Liesbeth 79, 34 jaar, 5e ronde, 3e kindje
Bedankt allemaal voor de lieve reacties... En tja.. manlief is niet zo'n goed zwemmer vindt het ook niet leuk. ik hoop zijn zaadjes wel!
Pffff ik heb een enorme dip. Kan er maar weer eens niet van slapen. Had me net een beetje erbij neergelegd allemaal, natuurlijk wel nerveus voor donderdag. Komt VL net thuis heel enthousiast dat zijn neef weer papa wordt meteen na de eerste maand raak. Heel leuk maar kan nu gewoon ff niet blij zijn. Waarom komt het steeds korter bij. Ben ik nu heel egoïstisch??? VL snapt er volgens mij niks van. Ik voel me alsof mijn hart gebroken is pfffff kan wel blijven janken. Zal ook merendeels de emoties zijn van wat we wel of niet te horen gaan krijgen denk ik. Sorry voor mijn gezeur maar moest het even kwijt.
Meisje 1987 - knuf voor jou en zeiken mag hier!! Daarom is dit forum! Mmmarian - je hebt zeker gelijk! En ik zie een streepje!! Dus even doortesten nog!! Ik ben ook begonnen met tarwekiemolie maar heb nog geen ei gesoot dus weet niet of t helpt om je cyclus korter te maken! Hoop t wel eigenlijk! Mijn ei is er pas volgende week maandag maar vanaf nu wordt t spannend en hoop ik elke dag dat ik een streepje zie. het is heel dubbel hier...ben voor mn werk naar Kenia geweest, een paar dagen met kinderen van een weeshuis op kamp geweest. Ben dus nu erg labiel van alle indrukken die ik heb gehad. Zo oneerlijk hoe t verdeeld is in de wereld. Voel me bijna bezwaard om zwanger te willen worden nu...
Het is wel rustig hier. Maar er zijn natuurlijk nog geen testdata in zicht. Ik heb volgens mij als een van de eersten mijn NOD. Vandaag 7 dpo. Ik wil eigenlijk zondag met 11 dpo testen. Weet niet of dat gaat lukken want onze kleine jongen wordt vrijdag in het ziekenhuis opgenomen voor een kleine operatie. Hij krijgt een voedingssonde in zijn maag geplaatst. Ik verwacht dat we 2/3 dagen moeten blijven tot de wond geheeld is en hij normale porties kan verdragen. Ik voel me nog steeds niet helemaal goed. Heb sinds zaterdag een buikvirusje. Vaak misselijk en beetje diarree. Zoon had het ook maar lijkt er sinds gisteren vanaf te zijn. Ik hoop ik ook voor vrijdag. Maar mijn buik is dus echt enorm opgeblazen. Terwijl ik toch 2kg ben afgevallen. Ik lijk wel zwanger. Hahaha. Maar dat kan natuurlijk nog niet met 7 dpo. Nou ja, toch nog even spannend tot zondag en proberen met in te houden want eerder testen lijkt me nutteloos.
@ meissie inderdaad! dit forum is er om even lekker van je af te praten. snap je heel goed. het is net of mannen daar minder last van hebben he? hopelijk weet je morgen meer! laat je even weten? @ chriss bedoel je eigenlijk mij in je bovenste bericht? of snap ik het niet zo goed haha snap heel goed hoe je je voelt het is ook heel oneerlijk verdeeld in de wereld. maar iedereen heeft zijn eigen rechten dus jij ook zeker! het word nou idd spannend he chriss! dat heb ik net zo. elke dag denk ik oh zal het? daardoor kom ik ook op het volgende. had gister getest en die was echt vrij duidelijk ( maar mijn knaller van vorige maand was nog duidelijker ) dus ik dacht mijn ei komt eraan. máár nu heb ikv vandaag weer getest en is ie echt alweer een stuk lichter! zal de foto zo weer eens toevoegen. dus nou begin ik enorm te twijfelen. zou ik hem dan al gehad hebben? of schommelt het gewoon heel erg? en voor diegene die verstand hebben van temperaturen: hoelang na je ei zou je temperatuur dan duidelijk omhoog moeten zijn? @ boannan hoe is het met jou? zie hieronder dat je aan het lezen bent hier mijn test... pff word er echt onzeker van ma goed. blijf lekker doortesten
@ boannan hihi je was me net voor! hopelijk ben je er idd voor het weekend vanaf. spannend hoor misschien zondag testen. je bent idd een van de eersten! hopen op goed nieuws! dan kunnen we de lijst mooi beginnen
chriss in jou berichtje staat @ mmmarian, maar het is net of je op mijn bericht reageerde. en als het wel aan mmmarian gericht is snap ik niet waar je het over hebt haha.. ingewikkeld he
Ooow ships dan bedoel ik jou denk ik! Sorry last van een jetlag!! Trouwens tot mijn hele grote verbazing had ik net een heel licht streepje op mn ovutest! Jippie!! Na ja ik hoop dat hij niet vandaag al knal wordt zoals vorige keer maar pas morgen of overmorgen want al zeker een week niet geklust. kom ik op de volgende vraag : als je weet dat je ei eraan komt/(de dag van je LHpiek, de dag van je ei en dag erna) klussen jullie dan elke dag of toch om de 2 dagen ivm kwaliteit zaad of zoiets
@MadameV: ik twijfel. Ik heb sinds mijn MA elke keer 2 dagen achter elkaar knallers waarbij de teststreep donkerder is dan de controlestreep, maar daarvoor incl. de MA zwangerschap kwam mijn teststreepje nooit verder dan max 1 dag 3/4 van de controlestreep. Ik zou dus voor de zekerheid het vandaag wel gezellig maken en gewoon doortesten. Ook omdat je van de schommelende langere cycli hebt.
♥ NOD- lijst 16 t/m 31 oktober Oktober 2013 ♥ 16. (4) : jvs12, 32 jaar, 2e ronde (na MA), 2e kindje 2g4e, 28 jaar, 1e ronde, 2e kindje mienma, 35 jaar, 2e ronde, 2e kindje sellie6, 26 jaar, 1e ronde, 2e kindje 17. (8) : MMMarian, 6e ronde, 3e kindje Zwangels, 30 jaar, 26e ronde, 1e kindje Daniielle, 24 jaar, 2e ronde, 1e kindje 4dogs82, 31 jaar, 19e ronde, 1e kindje Dreamchild, 31 jaar, 5e ronde, 2e kindje MilanFleur, 28 jaar, 12e ronde, 2e kindje Bee1986, 27 jaar, 1e ronde, 1e kindje boannan, 39 jaar, 2e ronde (na mk), 2e kindje 18. (7) : Lexy1987, 26 jaar, 29e ronde, 1e kindje Andrea85, ? Cosy, 27 jaar, 3e ronde, 1e kindje Giselle766, ?, 3e kindje Bibi24, 2e ronde, 2e kindje baby0, 27 jaar, 13e ronde, 1e kindje Liesbeth79, 34 jaar, 5e ronde, 3e kindje 19. (6) : Lynn, 29 jaar, 1e ronde, 3e kindje Aris87, 26 jaar, 2e ronde, 2e kindje Mamavanhjs, 23 jaar, 5e ronde, 2e kindje babybanjo, 9e ronde, 3e kindje Starlight89, 23 jaar, 2e ronde, 1e kindje Annemoon, 33 jaar, 12e ronde, 1e kindje 20. (2) : Yaisa, 29 jaar, 4e ronde, 1e kindje barbara1980, 33 jaar, 28e ronde, ? kindje 21. (3) : Zoumooizijn, 29 jaar, 4e ronde, 1e kindje Liyana, 26 jaar, 2e ronde (na mk), 1e kindje Reamonia, 4e ronde, 1e kindje 22. (5) : Linda89, 3e ronde, 1e kindje Goldfishie, 31 jaar, 8e ronde, 1e kindje meisje1987, 6e ronde, 1e kindje sermar84, 13e ronde, 3e kindje Marrie28, 34 jaar, 14e ronde, 3e kindje 23. (3) : Kiera, 29 jaar, 1e ronde, 2e kindje Bloemie80, 33 jaar, 5e ronde, 3e kindje familievdlaan, 27 jaar, 1e ronde (na pauze), 2e kindje 24. (3) : DeBa, 24 jaar, 5e ronde, 1e kindje derde, 32 jaar, 3e ronde, 3e kindje NElisabeth, 23 jaar, 2e ronde, 1e kindje 25. (3) : Dribbel1978, 35 jaar, 8e ronde, 1e kindje cano, 33 jaar, 13e ronde, 1e kindje ellepel1985, 27 jaar, 6e ronde (na MA en MK), 2e kindje 26. (3) : Ig86, 27 jaar, 7e ronde, 1e kindje plien89, 24 jaar, 22e ronde, 1e kindje Chantallcindy, 23 jaar, 8e ronde (na mk), 1e kindje 27. (4) : S87, 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje Smnee, 22 jaar, 15e ronde (2e na mk) 1e kindje mamavanjuul, 30 jaar, 1e ronde 1, 3e kindje juutje89, 24 jaar, 9e ronde, 1e kindje 28. (6): Chriss, 28 jaar, 2e ronde, 1e kindje Noralie87, 26 jaar, 5e ronde, 1e kindje wendy27, 29 jaar, 30+ ronde, 1e kindje Bumbaaa, 34 jaar, 2e ronde (na mk), 4e kindje Amoura, 23 jaar, 7e ronde (na mk), 1e kindje LinsyVH, 25 jaar, 5e ronde, 1e kindje 29. (1): nibble, 23 jaar, 4e ronde, 1e kindje 30. (4): MadameV, 24 jaar, 4e ronde, 1e kindje Jabinca, 25 jaar, 5e ronde, 1e kindje Flora01, 24 jaar, 12e ronde (7e in MMM), 1e kindje blije mama, 33 jaar, 1e ronde (na MA), 31. (3): missillie, 27 jaar, 2e ronde, 3e kindje Armanda1982, 31 jaar, 1e ronde, 1e kindje Mamadraakje, 25 jaar, 1e ronde, 2e kindje Datumloos. (7) : Meissie86, 27 jaar, 2e ronde, 1e kindje, NOD eind oktober Melkchocolaatje, 31 jaar, 5e ronde (na vmk), 1e kindje Dayna, 27 jaar, 16e ronde (3e naar 4e mk), 1e kindje Emily27, 6e ronde (1e na vmk), 2e kindje Chocootje, 24 jaar, 1e ronde, 1e kindje Tessasv, 28 jaar, 9e ronde, 1e kindje Pharilla, 35 jaar, 15e ronde, 1e kindje Illegaal: DanielleJ, 32 jaar, 4e ronde, 2e kindje T o t a a l: 73 WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, dat gaat namelijk niet goed! ♥zwanger♥(0),ongesteld (2), MMM (6), negatieve test (0), twijfeltest (0), cyclus van slag (0), vlindertje, niets doorgegeven
@ Goldfishie en Kiera, welkom op de wachtbank, Goldfishie ik vind die wachtweken ook verschikkelijk, met al die valse symptomen @ Blije mama, hopelijk is je cyclus gauw weer op orde! @ Daniielle, vervelend dat je man van die lange dagen werkt.. @ meisje1987, ik begrijp dat je verdrietig bent om alles en met spanning naar de komende tijd kijkt, maar het komt vast allemaal goed.. sterkte! Wel naar dat je man niet hetzelfde voelt... mijn man sinds een half jaar ongeveer wel, hij is laatst ook niet mee gegaan toen ik bij een vriendin op kraambezoek ging, hij was bang dat hij zou gaan huilen als ik de baby vast zou houden.... ik zelf heb ook flink moeten slikken toen ik de baby in mijn armen kreeg.... ook al ving die vriendin me wel goed op, ik was er alleen en zij moest zelf huilen om mij en zei veel lieve dingen .... het blijft moeilijk .... ik heb me wel grootgehouden, slechte eigenschap van mijzelf.... @ Bibi24, baby0 en Liesbeth, welkom! @ Zwangels, dat is zuur!! Sterkte!! Succes met de HSG, ik las overal dat het redelijk pijnlijk, tot zeer pijnlijk werd ervaren door veel dames, ik zelf heb er niets van gevoelt @ Armanda en Reamonia, beterschap! @ Chris, fijn dat je ei niet "te vroeg" is gekomen hopelijk ben je gauw weer een beetje bijgekomen van je Kenia trip..... @ MadameV, tarwekiemolie zorgt volgens mij enkel voor een betere doorbloeding, als je je cyclus korter wil krijgen moet je volgens mij (tot je eisprong) teunisbloemolie slikken.. Ik heb wel vaker gelezen dat als je zo'n lange cyclus hebt, dat je ovulatietesten vaker bijna positief kunnen aangeven, dus dat je LH hormoon schommelt. Hopelijk heb je gauw een knaller wát ook kan, is dat je plas minder geconcentreerd was vandaag, waardoor het streepje weer lichter is.. @ Marrie, balen zeg! Hopelijk komt je ei snel en zijn er dan nog wat zaadjes aan het wachten tot ze kunnen "aanvallen" @ babybanjo, sorry, ik moest wel lachen om je zwem bericht mijn man had de ene keer maar 21% wat goed zwom en 2 of 3 maand later 82%, dus het kan erg variëren ... hij vindt zwemmen wel leuk @ boannan, ik zit vandaag op 9 dpo beterschap! en dat buikje, ik ken dat... ik ben het laatste half jaar 8kilo aangekomen (was 10kg te licht) en het moet nog even naar de juiste plekken zakken, dus ik lijk ook wel zwanger... ik draag altijd losse sweaters, anders had ik er zeker weten al vragen over gehad @ Missillie, balen joh! Succes de volgende ronde! Hier, ik ga morgen testen ik test het liefst wel 3 of 4 dagen voor NOD, ik vind een witte test minder confronterend dan "onverwacht" een wc vol bloed is natuurlijk voor iedereen anders dat gevoel.... ik heb sinds 5 of 6 dpo zere borsten, maar dat heb ik al veel vaker gehad, ik verwacht er dus (weer ) niks van ... volgende week weer naar de gyn, spannend! Uitslagen en plan!